Як збільшити трафік сайту по каналах оффлайн маркетингу

387

Що перше приходить в голову, коли ми замислюємося про те, як збільшити трафік на сайт? Треба посилити активність маркетингу в соціальних мережах, скористатися прийомами SEO, сплатити контекстну рекламу…

Всякий раз, коли ви намагаєтеся зробити свій сайт більш популярним, вибір ефективних каналів інтернет маркетингу є нашою природною реакцією. І іншої альтернативи начебто немає. Аж ніяк, каналів інтернет маркетингу може бути недостатньо.

Існує маса причин відсутності відвідувань сайту. І хоча веб майстри передбачили розробку сайту з врахуванням SEO, а SMM фахівці налаштували бізнес сторінки в соціальних мережах, але щось не було реалізовано неправильно.

Очевидно, були допущені помилки в стратегії маркетингу, не враховані потреби й інтереси цільової аудиторії. А маркетологи не вивчили потенційні можливості автономного маркетингу.

Малому бізнесу сьогодні є безліч варіантів, вартість яких починається від «практично безкоштовно» і закінчується «дуже дорого».

12 простих ідей про те, як використовувати оффлайн маркетингу для збільшення трафіку

Оффлайн маркетинг працює в реальних точках контакту з живими людьми. Це незаперечна перевага, і його потрібно використовувати. Треба стимулювати потенційних клієнтів з оффлайн каналів знайти вашу компанію в інтернет.

  • Інтерв’ю для друкованих видань

  • Репортери завжди зацікавлені в цікавих історіях і нових героїв. Коли ваша компанія на підйомі, існує великий вибір тим, здатних зацікавити читачів. Важливо знайти ті видання, які попадаються на очі цільової аудиторії.

    Якісна публікація приверне увагу до ваших слів. Мета – сформувати імідж, стимулювати потреба дізнатися більше про вашому бізнесі. Повідомлення про себе і бізнесі повинно бути ретельно продумано і викликати живий інтерес.

    Бонус. Кожне солідне видання має електронну версію журналу, що дозволяє збільшити охоплення.

  • Реклама на автомобілях

  • Брендування авто – це привабливий трюк яскраво заявити про себе. Такий маркетинг може спонукати людей, щоб відвідати ваш сайт на своїх смартфонах, як тільки вони побачать те, що шукали. Звичайно рекламний дизайн повинен бути інтригуючим, і він повинен викликати асоціації з тим, що ви пропонуєте на ринок.

  • Реклама на спецодязі

  • Якщо ви розмістите адреса веб сайту на фірмовій уніформі ваших співробітників, це однозначно приверне більше уваги. Природне цікавість аудиторії стане драйвером зростання додаткового трафіку. Подумайте про це. Така проста ідея перетворить ваших співробітників активних учасників оффлайн реклами.

  • Реклама в друкованих ЗМІ, телебачення і радіо

  • Люди досі читають журнали? Абсолютно вірно! Купівля реклами в друкованих ЗМІ — це відмінний спосіб, щоб отримати увагу для вашого веб — сайту. Вибирати видання потрібно з тих, хто найбільш близький до вашої ніші.

    Телереклама також ефективно працює, якщо вам треба збільшити охоплення. Але це один з найбільш дорогих маркетингових каналів. Якщо бюджет дозволяє інвестувати в такий тип реклами, його варто розглянути! Ви також можете отримати потрібні результати від реклами на радіо. Так, люди як і раніше слухають радіо.

    Може бути ця ідея для малого бізнесу і не поділяється більшістю маркетологів, але вона як і раніше здатна генерувати трафік на сайт компанії.

  • Семінари та презентації

  • Ви хочете залучити більше відвідувачів і перетворити їх в покупців? Ви можете розігріти їх, запросивши їх на семінари та презентації. Кожен такий захід пропонує споживачам більше знань і практичний досвід. Ви стаєте просвітителем цільової аудиторії для ваших комерційних пропозицій.

    Ви можете рекламувати семінари та презентації через Інтернет або шляхом надсилання запрошень по електронній пошті. Ви також можете просувати їх на місцевому ринку, роздаючи листівки або запрошення. Сам семінар буде реальним, і люди, які зареєструються на сайті, прийдуть до вас вчитися.

  • Зовнішня реклама

  • Можна добитися зростання трафіку на сайт, розмістивши його адресу на елементах зовнішньої реклами. Використовуйте стенди, вітрини та вікна. В рекламний текст включаєте згадка про кращому реченні, яке люди можуть знайти на сайті.

  • Пряма поштова розсилка

  • Пряма поштова розсилка все ще має потенціал залучення покупців. Правда є деякі недоліки в такому вигляді маркетингу: вона включає в себе макетування, друк і власне поштові відправлення. Це коштує грошей, і важко відслідковувати результати. Однак Direct Mail може бути дуже успішною рекламною кампанією, якщо все правильно зробити.

  • Промо — акції

  • Це класичний варіант. Люди досі люблять «халяву». Коли вони отримують можливість випробувати ваші продукти, вони набувають доказ якості, які ви продаєте. Ваша акція повинна починатися з реєстрації на сайті та передбачати супровід потенційного клієнта.

  • Виставки і ярмарки

  • Прямі контакти і спілкування з потенційними покупцями ще довго залишаться найбільш ефективним методом комунікації. Відвідувачі приходять на виставки тому, що вони зацікавлені в товарах і послугах. Для них вже сформовані потреби та критерії вибору.

    Якщо бюджет дозволяє, беріть участь в тематичних виставках і ярмарках. Це допоможе вам зміцнити впізнаваність бренду і обзавестися корисними контактами.

  • Візитки і друковані матеріали

  • Всякий раз, коли ви зустрічаєте кого-то, люди часто запитують, чим ви займаєтеся. Дайте їм свою оригінальну візитну картку, і інтерес приведе їх на ваш сайт.

    Дизайн друкованих матеріалів повинен бути чудовим. Він повинен відображати особливості бізнесу, і містити контактні дані компанії.

  • Нагороди

  • Щоб зміцнити довіру до бізнесу, беріть участь у конкурсах і вигравайте нагороди. Такий успіх викликає жвавий інтерес не тільки у споживачів, але і представників преси. Ваші конкурсанти повинні асоціюватися з ім’ям компанії.

  • Нетворгинг

  • Відвідуйте різні тематичні заходи і заздалегідь запасіться візитками. Спілкуючись з людьми, ви зможете розповісти про свій бренд практично безкоштовно. Будьте цікаві людям, і ви помітите, інформацію про вас і вашому бізнесі будуть шукати в інтернет.

    Не пропустіть реальні можливості

    Ми не говоримо вам забути про онлайн маркетингу і зосередитися тільки на оффлайн каналах комунікацій. Це було б божевільною витівкою з нашого боку!

    Однак додавання класичних маркетингових методів до вашої загальної стратегії безумовно допоможе поліпшити результати. Головне – не стояти на місці, постійно шукати нові можливості й підвищувати ефективність перевірених стратегій.

    © Блог про маркетинг ActualMarketing

    Будь ласка, залиште це поле порожнім.

    Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.

    Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.