Налагодження ефективної контекстної реклами [Повне керівництво]

6

Основою всіх дій, пов’язаних з інтернет-рекламою, є оцінка її ефективності. Кожна дія впливає на показник, який служить критерієм оцінки певного параметра. Будь то якість зображення, тексту або сторінки, на яку ви ведете відвідувача.

Тому починаючи працювати з яким би то не було трафіком, спершу потрібно настроїти веб-аналітику, а саме — Google Analytics.

Так як в процесі всіх робіт ми розглядаємо зв’язку AdWords Analytics, то ми не будемо використовувати Google Tag Manager і коди трекінгу самого AdWords, а відразу будемо налаштовувати цілі на рівні Google Analytics.

Разом з технічним завданням (надалі ТЗ) на установку основного коду відстеження ви віддаєте програмістам і ТЗ на трекінг подій.

Події — це ті ключові дії відвідувачів на сайті які будуть цілями вашої реклами. Наприклад, натискання на кнопку “Залишити заявку” у формі зворотного зв’язку.

Приклад:

Код відстеження події

Для того, щоб натискання відвідувача на цю кнопку вважалося подією, спершу на неї потрібно повісити трекінг, код самої події, присвоївши йому такі основні параметри, як:

  • Категорія
  • Дія
  • Ярлик
  • У нашому випадку, код для цієї кнопки буде виглядати так:

    “onclick=”ga(‘send’, ‘event’, ‘knopka’, ‘klik’, ‘zayavka’, {‘nonInteraction’: 1});”

    Де ‘knopka’ — категорія, що ‘klik’ дія’, ‘zayavka’ — ярлик.

    Докладніше тут.

    Цілі створення

    Не чекаючи моменту, коли розробник розмістить цей код, ви відкриваєте акаунт свого Google Analytics і в меню “Адміністратор”, шукаєте пункт “Подання”, під яким побачите “Цілі”, клікаєте на “Меті”, після чого натискаєте “+ Мета”.

    При створенні мети на першому кроці “Встановлення мети” в “Шаблон” вибираємо варіанти:

    1. “Власна”

    2. “Далі”

    Далі наступні кроки:

  • Пишемо “Заявка”
  • Вибираємо Тип — “Подія”
  • Натискаємо “Далі”
  • Далі наступні кроки:

  • Пишемо “Заявка”
  • Вибираємо Тип — “Подія”
  • Натискаємо “Далі”
  • Після заповнюємо поля:

  • Категорія — “knopka”
  • Дія — “klik”
  • Ярлик — “zayavka”
  • Зберігаємо
  • Сторінки: 1 2 3 4 5 6