Основою всіх дій, пов’язаних з інтернет-рекламою, є оцінка її ефективності. Кожна дія впливає на показник, який служить критерієм оцінки певного параметра. Будь то якість зображення, тексту або сторінки, на яку ви ведете відвідувача.
Тому починаючи працювати з яким би то не було трафіком, спершу потрібно настроїти веб-аналітику, а саме — Google Analytics.
Так як в процесі всіх робіт ми розглядаємо зв’язку AdWords Analytics, то ми не будемо використовувати Google Tag Manager і коди трекінгу самого AdWords, а відразу будемо налаштовувати цілі на рівні Google Analytics.
Разом з технічним завданням (надалі ТЗ) на установку основного коду відстеження ви віддаєте програмістам і ТЗ на трекінг подій.
Події — це ті ключові дії відвідувачів на сайті які будуть цілями вашої реклами. Наприклад, натискання на кнопку “Залишити заявку” у формі зворотного зв’язку.
Приклад:
Код відстеження події
Для того, щоб натискання відвідувача на цю кнопку вважалося подією, спершу на неї потрібно повісити трекінг, код самої події, присвоївши йому такі основні параметри, як:
У нашому випадку, код для цієї кнопки буде виглядати так:
“onclick=”ga(‘send’, ‘event’, ‘knopka’, ‘klik’, ‘zayavka’, {‘nonInteraction’: 1});”
Де ‘knopka’ — категорія, що ‘klik’ дія’, ‘zayavka’ — ярлик.
Докладніше тут.
Цілі створення
Не чекаючи моменту, коли розробник розмістить цей код, ви відкриваєте акаунт свого Google Analytics і в меню “Адміністратор”, шукаєте пункт “Подання”, під яким побачите “Цілі”, клікаєте на “Меті”, після чого натискаєте “+ Мета”.
При створенні мети на першому кроці “Встановлення мети” в “Шаблон” вибираємо варіанти:
1. “Власна”
2. “Далі”
Далі наступні кроки:
Далі наступні кроки:
Після заповнюємо поля:
Сторінки: 1 2 3 4 5 6