Визначення цільової аудиторії на прикладі блогу

0
3

Одна з найпоширеніших помилок в контент маркетингу полягає в тому, що компанії прагнуть донести свою інформацію до всіх і кожного. Якщо це мета просування, то, звичайно, ви потрапили в яблучко. Однак, з такою постановкою завдань доводиться стикатися не так часто.

Налаштування конкретних і зрозумілих цілей в бізнесі – це найкращий спосіб зрозуміти, в чому компанія має потребу в даний момент. Всякий раз, коли щось потрібно від когось, керівники компанії спочатку виділяють коло тих людей, які здатні вирішити існуючу проблему. У бізнесі вибір цільової аудиторії відбувається, по суті, також, як і в житті.

Якщо вдуматися, ми з самого раннього дитинства вирішуємо задачу вибору цільової аудиторії. Кожна дитина хоче, щоб йому дозволили з’їсти ласощі. Тато, швидше за все, вирішить і схвалить цільової запит. Але мама приймає остаточне рішення. Тому малюк повинен вловити той момент, коли мама буде в правильному настрої.

Це дуже простий приклад, але маркетолог повинен пройти етап сегментування цільової аудиторії, щоб домогтися успіху для компанії. Не має сенсу догодити всім підряд. Час, ресурси і гроші краще інвестувати у потенційних споживачів.

Визначення цільової аудиторії на прикладі Блогу про маркетинг

На сторінках блогу ми неодноразово зверталися до тем сегментації цільової аудиторії і побудови портрета клієнта. Про це можна прочитати тут і тут, там весь процес описано більш докладно.

В результаті проведеного ситуаційного аналізу вдалося ідентифікувати три сегмента цільової аудиторії сайту Блогу про маркетинг: покоління Y, покоління X і покоління Я (Baby Boomer).

Сегменти відрізняються своїми потребами і можливостями. Покоління Y — головний драйвер зростання трафіку сайту. Вони зацікавлені в підвищенні рівня знань. Покоління X і Я — потенційні покупці послуг маркетолога. Їх інтерес полягає в збільшенні рентабельності бізнесу.

Для сегментів потенційних клієнтів наведемо як приклад два варіанти портрета споживачів.

Портрет споживача: сегмент «Покоління X»Портрет споживача: сегмент «Покоління Я»

Побудова відносин з цільовою аудиторією

Знаючи свого потенційного клієнта можна замислюватися про угодах. Але продажі не почнуться самі собою, поки не буде збудовано довіру до бренду. Тому акцент у контент маркетингу зміщується у бік побудови відносин з цільовою аудиторією.

Кліше у світі відносин: ви отримаєте те, що ви віддаєте. Ми всі зосереджені на наших сім’ях і на власних персон. Це природно і нормально, але як тільки мова заходить про продаж послуг, необхідно вибудувати професійні відносини з покупцями. Надати їм те, чого вони потребують найбільше і готові для вирішення проблеми відкрити свій гаманець.

Довіра — основа всіх відносин

Довіра є одним з найбільш основоположних компонентів в рамках побудови відносин із споживачами. Якщо потенційний клієнт не довіряє представнику компанії або бренду в цілому, ділові відносини не візьмуть характер передбачуваної моделі поведінки.

Завдання збільшення довіри приводить нас до цілей контент маркетингу: стимулювати звернення і покупки клієнтів. Відсутність довіри для бізнесу буде створювати некеровані розриви в комунікаціях. На додаток до цієї проблеми цільова аудиторія почне ігнорувати всі зусилля стратегії контент маркетингу.

Для того щоб завоювати довіру споживачів, бізнес повинен гарантувати покупцеві, що контент, який розповсюджується компанією, відповідає його фактичним очікуванням. Важливий аспект формування довіри — послуги, які пропонує компанія, повинні сприйматися на особистому емоційному рівні.

Як побудувати довіру з цільовою аудиторією?

Формування довіри з цільової аудиторії є перш за все метою, що досягається не тільки при особистому спілкуванні. Будь-яка традиційна реклама і більшою мірою інтернет маркетинг повинні бути активно задіяні для вирішення цієї задачі. Пам’ятайте, якщо ваш клієнт не буде довіряти вашому бренду, він ніколи не будуть довіряти ваших послуг. Що ще більш важливо, ви ніколи не зробите операцію і не отримаєте свої гроші взамін наданої послуги.

Все дуже просто, як і особисті відносини, так і довіра формується з часом через накопичений досвід спілкування шляхом послідовних і тривалих контактів. Компанії починають формувати відносини шляхом поширення інформації про себе, а також тих цінностей, які буде розділяти цільова аудиторія.

Неможливо завоювати довіру, якщо людина говорить одне, а робить зовсім інше. Аналогічному чином вибудовуються стосунки і в бізнесі. Контент, поширюваний брендом, описує перспективи співробітництва та відповідність очікувань клієнта обіцянкам компанії. Це самий вірний шлях побудови відносин із споживачами і створення високого рівня довіри цільової аудиторії.

Ключові елементи для побудови довіри до бренду

Бренди повинні бути надійними для своїх клієнтів і перспективних покупців. З усіх точок зору. Споживачі повинні не просто вірити в вашу компанію, але також довіряти якості послуг і контенту, яке створюють маркетологи і пов’язують всі разом в єдине ціле.

Зверніть увагу на чотири ключові елементи для створення довіри до компанії та до її маркетингової стратегії:

  • Послідовність. Немає нічого більш важливого в інтернет маркетинг для побудови довірчих відносин з цільовою аудиторією, ніж послідовність маркетингових зусиль. Послідовна публікація унікального контенту (пост, рекламне оголошення тощо), привчає цільову аудиторію розраховувати на ваші послуги. Таким чином ви починаєте вибудовувати відносини. Для реального довіри потрібен час та багаторазові зусилля маркетологів.
  • Зміст. Коли компанія послідовно публікує контент, яке має відношення до бізнесу, ви надаєте вплив на свого читача. Створення контенту зі змістом, яке описує не тільки перспективи компанії, її поточні потреби, гострі та проблемні питання, а ще й виходить за рамки ділових інтересів, що дозволяє розширити сферу спільних цінностей. Це зміцнює довіру!
  • Надійність. Ставши постійним джерелом корисної інформації для вашої цільової аудиторії, стратегія контент маркетингу набуває статус надійності. Маркетологи повинні створювати такий контент, який буде достовірним або дублювати перевірені факти і тематичні дослідження. Не варто недооцінювати чинник довіри, яка базується на доказах!
  • Визнання. Не можна ігнорувати соціальну активність своїх клієнтів в інтернет. Це може знизити рівень довіри. Доцільно підтримувати прагнення клієнтів поділитися вашим контентом або оцінити його креативність. Чим частіше вони діляться вашими постами або коментують їх, тим вище визнання вашого статусу серед цільової аудиторії. Відповідайте їм взаємністю, подякуйте за коментарі. Говоріть їм про те, як ви цінуєте своїх споживачів і наскільки важливо для вас їх визнання.

Довірчі відносини впливають на дохід компанії

Регулярно взаємодіючи зі своїми споживачами, легко відчути, як довіра впливає на рівень обсягу продажів послуг компанії. За рахунок ефективної стратегії контент маркетингу зростає вплив бренду на ринок і розширюється охоплення цільової аудиторії. Коли визначена цільова аудиторія, простіше побудувати довірчі відносини і легше досягти результату в бізнесі. Довіра споживачів породжує впевненість у доході для бізнесу!

© Блог про маркетинг ActualMarketing

Будь ласка, залиште це поле порожнім.

Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.

Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here