Зверніть увагу, маркетинг створює можливість обміну інформацією між бізнесом і клієнтами. Для цього використовують різні інструменти маркетингу, що дозволяють здійснити передачу інформації, стимулювати інтерес клієнтів і формувати мотивацію подальших дій. Щоб залучити цільову аудиторію і побудувати успішний бізнес потрібно застосовувати відразу кілька тактик.
Ключ до успіху знаходиться в розумінні того, які маркетингові інструменти, які вам потрібні для виконання поставлених завдань маркетингового плану.
Чому так важливі інструменти маркетингу?
Відповідь на питання гранично простий і очевидний – збільшити свої продажі і підвищити популярність бренду. Але для того, щоб вибрати оптимальний інструментарій потрібно врахувати поточні бізнес-цілі, прийняту в компанії маркетингову стратегію, поведінка цільового ринку і обмеження рекламного бюджету.
Практичні задачі, які стоять на етапі вибору маркетингових інструментів:
Види маркетингових інструментів
- Традиційні ЗМІ: такі, як рекламні щити, банери, газети, журнали, телебачення, радіо і довідники, а також пов’язані з ними процеси щодо створення друкованої реклами, рекламних роликів та прес-релізів. Головний фокус – охоплення великої кількості людей для забезпечення успіху. Рекламне повідомлення має підштовхувати людей до думки про необхідність покупки. Це — найдорожчий інструмент маркетингу, однак традиційні ЗМІ залишаються найбільш надійним джерелом інформації.
- Цифрові ЗМІ. Сучасні комп’ютерні технології і програмне забезпечення дозволяє цілеспрямовано звернутися до потенційним клієнтам. І що дуже важливо, цей вид комунікацій виміряємо і надає вам можливість оперативно одержувати дані для аналізу. До цифрових маркетингових інструментів належать: пошукова оптимізація, контекстна реклама, мобільний маркетинг, інтерактивна банерна реклама, розсилки по електронній пошті і так далі. Одним з ключових компонентів успіху є наявність веб-аналітики, кошти якої надає інформацію про онлайн-активності і інтересах ваших відвідувачів, географію потенційних споживачів і списки запитів (ключових слів). Це максимально ефективний інструмент при наявності відповідного досвіду.
- Соціальні медіа. Соціальні мережі, форуми і блоги являють собою окрему підгрупу цифрових ЗМІ. При цьому основною метою соціальних медіа є встановлення довірчих відносин з цільовою аудиторією, що дозволяє збільшити залучення потенційних клієнтів та виявити їх уподобання та інтереси. Даний вид комунікацій пропонує недорогі інструменти з потенційно високим прибутком.
- Промо-елементи: такі рекламні елементи, як брошури, візитні картки, добірки матеріалів для преси, сайти-візитки. Вони також є не менш важливими інструментами маркетолога. Деякі з цих елементів включають велику кількість докладної інформації і виділяють відмінні особливості вашого бізнесу. Таким чином ви надаєте споживачам контактну інформацію про себе. Промо-елементи сприяють впізнаваності бренду, але при їх застосуванні необхідно насамперед враховувати вартість.
Висновок
Запропоновану класифікацію можна легко розширити, використовуючи й інші критерії. Наприклад, від того, в якому напрямку повинна надходити інформація – у зовнішній світ або всередині самої компанії. Внутрішній маркетинг також є важливим аспектом маркетингової стратегії. Вам може знадобитися відправляти різні повідомлення або детальну інформацію для співробітників, акціонерів і партнерів. Цілі варіюються, але зазвичай, внутрішній маркетинг – це спроба надати стимул всередині компанії для реалізації нових продуктів у зовнішньому світі.
© Блог про маркетинг ActualMarketing
Будь ласка, залиште це поле порожнім.
Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.
Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.