Проблема управління маркетингом

500

5 головних проблем управління маркетингом для малого бізнесу

Керівники і власники компаній малого бізнесу регулярно стикаються з великою кількістю проблем. Деякі завдання є досить унікальний для малого бізнесу, інші – загальна для всіх головний біль. Існує відповідальність за найм найбільш ефективних фахівців та їх навчання. Кожен день необхідно працювати на збільшення продажів, формування заробітної плати працівникам, виконання вимог податкового законодавства, обслуговування клієнтів, і робити все це з посмішкою.

Ви знаєте, продавати свої послуги треба щодня. Це сприймається як найбільш важлива і приваблива частина бізнесу. Маркетинг здається чимось абстрактним і залишається поза першочергового інтересу поки не приходить розуміння, що фактичні продажі залежать від попиту та видимості на ринку, якими можна управляти.

Обов’язок оперативного управління бізнесом виключає зневага до планування маркетингової стратегії. Не можна просто сподівається, що клієнти самі знайдуть ваш бізнес.

У будь-якому бізнесі ключовою роллю керівників і власників залишається управління маркетингом: планування та реалізація маркетингової стратегії і тактики, які привернуть достатню кількість клієнтів. Але перш, ніж захопитися привабливою перспективою стати гуру маркетингу, пропонуємо звернути увагу на головні проблеми в управлінні маркетингом.

1. Брак ресурсів (фінанси, люди, час)

Головною проблемою для досягнення успіху в бізнесі була і буде завдання, де взяти доступні ресурси. Мова йде не тільки про гроші. Якщо бюджет обмежений, можливість найняти велику кількість талановитих співробітників скорочена. Додаткові навантаження, пов’язані зі створенням ефективного управління маркетингом, забирають час і сили. І, як правило, керівники підприємств вважають за краще займатися обслуговуванням клієнтів і оплатою поточних рахунків на утримання бізнесу, нехтуючи плануванням маркетингових кампаній.

Вирішення цієї проблеми неможливе без створення маркетингового плану. Буває, з’являється спокуса, взяти і скопіювати те, що роблять інші компанії. Але чи зможете обіграти конкурентів і зробити прорив у бізнесі з таким підходом до вирішення проблеми?

Будь маркетинговий план повинен базуватися на ресурсних обмеження бізнесу, враховувати потенційні загрози і використовувати свої конкурентні переваги.

Планування починається із визначення бізнес-цілей, а стратегія маркетингу повинна розкривати шляхи досягнення цілей. Маркетинг відповідає за вирішення двох найважливіших завдань:

  • як підвищити впізнаваність бренду серед цільової аудиторії
  • як генерувати інтерес до покупок послуг компанії

2. Відсутність спеціальних знань про маркетинг

Приймати рішення про те, які комунікації з цільовою аудиторією найбільш ефективні, покладаючись виключно на свій життєвий досвід, може стати для бізнесу величезною Проблемою. Ви знаєте, яким чином приймають рішення про покупку ваші потенційні клієнти? Цього достатньо для росту бізнесу?

Зверніть увагу, навіть сучасний Інтернет повністю змінився так, що інтернет-маркетинг став ще більш комплексированным. Все це додатково ускладнює завдання досягнення фінансового успіху.

Рішення цієї проблеми полягає в передачі на аутсорсинг функції маркетолога. Якщо компанія може дозволити собі утримувати маркетингову службу, це, мабуть, оптимальний варіант. Але в більшості випадків вигідніше делегувати вирішення завдань просування бізнесу зовнішнім фахівцям, що володіє відповідною компетенцією. Результат буде більш професійний, і керівництво компанії зможе заощадити і позбутися від вічних головних болів.

Професійні маркетологи освоїли спеціалізовані інструменти маркетингу, що дає їм переваги. Вони можуть зробити доручену роботу в більш стислі терміни і їм потрібно менше фінансових витрат на досягнення намічених цілей.

3. Збільшення поінформованості споживачів про бренд, що веде до генерації нових клієнтів

Будь бізнесу потрібні клієнти з потребами, які компанія може елегантно задовольнити. Завдання маркетолога визначити точки дотику з споживачами і запропонувати просту і зрозумілу можливість покупцям знайти рішення на свої запити. Задоволені клієнти можуть розповісти свою історію про те, яке задоволення вони отримали від наданих послуг, і чим ваш сервіс відрізняється від конкурентів. Маркетолог повинен передбачити таку можливість виділитися на загальному тлі і заздалегідь спланувати бажаний сценарій. Необхідно бути поміченим і користуватися нагодою розширити клієнтську базу.

Щоб вирішити цю проблему, треба визначити і сегментувати цільову аудиторію на локальному ринку та запропонувати їм відповідну комерційну пропозицію, від якої важко буде відмовитися. Необхідно почати спілкуватися на мові клієнта, пояснюючи йому доступним чином цінність вигідної співпраці з вашою компанією.

Для цього потрібно виконати наступні дії:

  • зрозуміти, що відрізняє ваш бізнес від конкурентів і чому вашої цільової аудиторії бажано мати справу з вами
  • сформулювати переконливе повідомлення і змусити потенційних клієнтів вжити деяких заходів для вирішення виниклих у них потреб
  • розробити маркетингову стратегію для вашої цільової аудиторії, що включає не тільки набір повідомлень, але і канали ефективних комунікацій
  • бути в курсі того, що буде головним закликом до дії у вашої цільової аудиторії

4. Вибір сучасних маркетингових комунікацій

Доставити у потрібний час маркетингове повідомлення потенційним клієнтам не так-то просто, як може здатися на перший погляд. Ігрове поле маркетолога рясніє різними сучасними варіантами: численні соціальні мережі, потокове відео, живий чат, пошукові системи, контекстна реклама і т. д. Також не можна відмовлятися від традиційного маркетингу. Прямі електронні розсилки та місцеві подієві заходи, як і раніше залишаються дуже ефективними інструментами комунікацій.

Як же переконатися, що вибрані правильні платформи? Чи можуть вони забезпечити необхідне покриття цільової аудиторії? Яке їх місце у воронці продажів? Перш ніж експериментувати і витрачати свій дорогоцінний час і чималі ресурси, треба зрозуміти, де знаходиться ваша цільова аудиторія

5. Йти в ногу з новітніми тенденціями та технології

Кожен, хто пов’язаний з бізнесом знає, як багато доводиться приділяти уваги і особистого часу управлінню компанією, щоб зберегти поточні позиції в конкурентній боротьбі. Виникає дефіцит вільного часу для роздумів про стратегії. Маркетинг може здатися тягарем. Тим не менш щоб бути успішним у бізнесі, необхідно бути в тренді сучасних інновацій комплексного просування бізнесу.

Рішення проблеми полягає в систематичному плануванні та контролі виконання. І хоча швидкість змін у маркетингових технологіях приголомшує, не можна відставати. Необхідно автоматизувати типові і повторювані маркетингові завдання. Це заощадить гроші, час і нерви.

У висновку

Функція управління маркетингом в малому бізнесі можна порівняти з серією триваючих шахових матчів між вами і вашими основними конкурентами. Щоб мати найкращі шанси на перемогу в цих матчах, треба ефективно управляти маркетингом.

У більшості малих компаній є більше ідей для просування своїх продуктів або послуг, що є фактичних ресурсів для реалізації стратегій. Розстановка пріоритетів та обґрунтування обмежень на маркетингові витрати набули першорядного значення. Необхідно вкладати кошти туди, де вони будуть надавати максимальне вплив на продажу.

Компанії малого бізнесу близькі своїм клієнтам або потенційним покупцям — вони можуть розмовляти або взаємодіяти з ними щодня. Важливо використовувати ці контакти, які надають можливість дізнатися про те, що клієнти дійсно хочуть або потребують. Додаткова проблема полягає в тому, що смаки клієнтів постійно змінюються, і ви повинні адаптувати свої послуги для задоволення цих змін.

Обов’язок оперативного управління бізнесом виключає зневага до планування маркетингової стратегії. Не можна просто сподівається, що клієнти самі знайдуть ваш бізнес.

© Блог про маркетинг ActualMarketing

Будь ласка, залиште це поле порожнім.

Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.

Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.