Економічна ефективність онлайн і оффлайн реклами

554

Існує давня дискусія про те, які рекламні канали ефективніше для малого бізнесу – традиційні або цифрові. Кожне напрям володіє своїми достоїнствами. Оффлайн реклама – це, скоріше, «гра у довгу», тоді як онлайн реклама дозволяє стимулювати імпульсні рішення цільової аудиторії.

Ефективність онлайн і оффлайн реклами

Онлайн-реклама

Оффлайн реклама

Має більше різних способів залучити споживачів, але ефект впливу на них значно коротше, ніж в оффлайн рекламі.

Оффлайн маркетинг має дещо меншому кількістю способів охопити споживачів, але має великі переваги, дозволяючи закріпитися рекламному повідомленню у свідомості споживачів на довгий час.

Охоплення цільової аудиторії може бути занадто високим, так як можна рекламуватися по всьому світу.

Охоплення обмежений місцем поширення реклами і значно поступається Інтернет.

Швидкість реакції максимально висока і в будь-який момент можна внести корективи для оптимізації онлайн реклами.

Важко розраховувати на високу швидкість розповсюдження інформації. Потрібен час, щоб досягти запланованого результату. Необхідно володіти досвідом і навичками для планування ефективності рекламної кампанії.

Онлайн рекламу досить легко моніторити і контролювати. Скільки споживачів було охоплено? Скільки було зроблено цільових дій на сайті? Вся ця інформація доступна в онлайн режимі.

Поки не існує способу отлеживать і контролювати ключові показники в автономному режимі. Важко визначити, скільки споживачів бачили або чули вашу рекламу.

Час не є обмеженням, і ваша реклама може працювати 24 години 7 днів на тиждень.

Час завжди є обмежуючим фактором, тат як ТБ і радіо шоу транслюються в певний час. Друковані видання виходять за графіком: щодня, щотижня або щомісяця. Але цільова аудиторія легко може пропустити випуск вашої реклами.

Онлайн-реклама має безліч налаштувань, які при необхідності легко змінити: зміст, час, таргетинг і т. д.

Для того, щоб внести зміни в запущену рекламну кампанію, потрібно багато зусиль, часу і додаткових коштів.

Онлайн реклама в кінцевому рахунку менш дорога в порівнянні з традиційною.

Такі рекламні носії, як рекламні щити, покажчики або оголошення на радіо і ТБ можуть бути занадто дорогими порівняно з цифровими.

Рекламні оголошення можна показувати тільки певної цільової аудиторії.

Оффлайн реклама транслюється всім споживачам, незалежно від того, актуально ця інформація для них чи ні.

Традиційний оффлайн маркетинг включає в себе:

  • друковані видання (новинні газети і журнали, листівки, брошури та інші друковані матеріали)
  • ЗМІ (реклама на ТБ і радіо)
  • поштова розсилка і роздача з рук в руки (флаєри, візитки, каталоги тощо)
  • телемаркетинг (прямі холодні і гарячі телефонні контакти)

Цифровий маркетинг онлайн

Основні зусилля сконцентровані на електронних пристроях та інтернет технології, пропонує, наприклад, такі складові:

  • вебсайт і корпоративну електронну пошту
  • соціальні мережі
  • контент маркетинг
  • контекстну й банерну рекламу
  • відео маркетинг і т. д.

Економічна ефективність реклами

Виділення бюджету на маркетинг у малому бізнесі іноді може стати дуже важким завданням. Теза в якості обґрунтування, що ваші конкуренти витрачають великі кошти на рекламу, не підходить. Бюджет рекламної кампанії залежить насамперед від вашої цільової аудиторії і як ви себе позиціонуєте.

Для того, щоб вибрати найбільш ефективну рекламну стратегію знадобитися насамперед:

  • вибрати найбільш доступний рекламний носій
  • визначити рівень охоплення цільової аудиторії
  • встановити досяжні матеріальні цілі
  • Сучасні тенденції такі, що економічна ефективність традиційної реклами знижується. Масова оффлайн маркетинг перестав бути основним двигуном торгівлі. Позначилися наслідки зростання інформаційного потоку, що призвело до уповільнення прийняття рішення про покупки клієнтом. На нього «нападає» реклама зі всіх сторін, і йому важко зробити вибір з дуже схожих пропозицій конкурентів. В результаті максимальний ефект від оффлайн реклами, якого ще можна очікувати, — це формування обізнаності і позитивного ставлення до бренду.

    Сьогодні змінюється постановка завдання перед рекламними кампаніями. Акцент переходить на вимірні результати комунікацій: скільки було інформовано потенційних споживачів, у якої кількості сформували позитивне ставлення до вашої пропозиції і скільки клієнтів скористалися вашою послугою. Такий підхід дозволяє однозначно визначити економічну ефективність маркетингу.

    Для малого бізнесу найбільш ефективним рішенням стане об’єднання традиційного і цифрового маркетингу. Але важливо знайти правильний баланс між цими двома видами просування. Роблячи ставку на онлайн-рекламу, спробуйте додати деяку кількість оффлайн комунікацій з вашими споживачами.

    Інтернет-маркетинг для малого бізнесу

    • Веб-сайти є необхідністю для бізнесу будь-якого розміру. Інтернет є скрізь — ноутбуки, мобільні телефони та планшети. Споживачі можуть вивчати ваш сайт або робити замовлення і купівлі цілодобово.
    • Соціальні мережі пропонують безкоштовні бізнес-сторінки для просування вашої компанії. Взаємодієте з аудиторією, розміщуючи коментарі і питання в новинній стрічці. Завантажте фотографії, щоб показати світові, що ви можете запропонувати на ринку. Це додасть вашому бізнесу зміцнити власний бренд і допоможе залучити нових клієнтів.
    • Якщо все зроблено правильно, платній контекстної і банерної реклами може бути більш, ніж достатньо для успіху. Існують різні моделі оплати: за клік, за мільйон переглядів, через дію на вашому сайті. Потенційно недорога інтернет реклама може повністю відповідати потребам вашого бізнесу.
    • Безкоштовні інтернет-каталоги для бізнесу можуть допомогти вам отримати додаткову видимість в основних пошукових системах. Після того, як ваш сайт буде запущений, ви повинні змусити людей відвідати його. Пошукова оптимізація веб-сайту також необхідна для успішної кампанії.
    • Електронні розсилки є відмінним способом підтримувати контакти з перспективними та існуючими клієнтами. Створіть щомісячну інформаційну розсилку, яка забезпечить споживачів корисною інформацією, пов’язаною з вашим бізнесом.

    Традиційний маркетинг для малого бізнесу

    • Візитні картки повинні містити більш детальну інформацію, ніж просто ваше ім’я, адресу і телефон. Друк на обох сторонах візитки допоможе розповісти вашим потенційним клієнтам більше про вашому реченні. Складні картки можуть більш наочно представити асортимент ваших послуг. Це недорогий спосіб налагодити взаємини з клієнтами і отримати нові контакти.
    • Друковані видання ще раніше, затребувані деякою кількістю потенційних клієнтів без доступу в Інтернет. Сьогодні в таких виданнях розміщують тільки основну інформацію: назва компанії, що компанія виробляє, де територіально розміщена і як з нею можна зв’язатися по телефону або через Інтернет.
    • Реклама на автомобілях компанії надає вашому бізнесу імідж. Фактично мобільний білборд — це ваш унікальний спосіб реклами, який буде важко ігнорувати, особливо під час руху в годину пік. Але не забудьте, автомобілі повинен бути чистим і без іржі. Від цього залежить ставлення споживачів до вашого бізнесу.
    • Рекламної сувенірна продукція, така як ручки, календарі тощо, може бути відмінним нагадування для ваших клієнтів. Виставки також є відмінним способом для знайомства з новими потенційними клієнтами, Сувеніри, роздані на виставці відвідувачам вашого стенду — це прекрасний спосіб сказати спасибі.
    • Існує багато різних способів роздати друковані купони, пропонують знижки. Це дозволить залучити нових покупців і збільшити продажі.

    Пам’ятайте, будь-яка реклама забирає час і гроші. Дізнайтеся, що краще для вас, відстежуючи результати кожної рекламної акції. Запитуйте нових клієнтів, як вони знайшли вас. Використовуйте унікальні коди для кожного рекламного оголошення, щоб можна було легко перевірити ефективність рекламних кампаній.

    © Блог про маркетинг ActualMarketing

    Будь ласка, залиште це поле порожнім.

    Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.

    Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.