Чому макроекономіка і мікроекономіка важливі для малого бізнесу

394

Ваш малий бізнес не існує у вакуумі. Коли ви будуєте плани для бізнесу, вам необхідно знати тенденції у вашому районі, місті, державі і навіть у всьому світі. Місцеві значущі фактори відносяться до мікроекономіки. Національні і міжнародні тенденції називаються макроекономікою. Макроекономіка і мікроекономіка тісно взаємопов’язані між собою, і важливо не заплутатися в ступені їх впливу.

Мікроекономічні показники

Ваші продажі визначаються поточною пропозицією і фактичним попитом на продукцію. Зростання місцевого ринку, стратегії продажу конкурентів та стан місцевої економіки переважають у впливі на малий бізнес.

При цьому загальні показники мікроекономіки дозволяють приймати зважені рішення з дуже широкого кола питань. Наприклад, якщо у вашій окрузі йде активне нове будівництво, то потенційні споживачі будуть в першу чергу зацікавлені в послугах будівельників і обробників. Але якщо житловий квартал давно сформований, то більший попит буде на тих, хто забезпечує підтримання якості рівня життя населення – медичні послуги, центри дозвілля та освіти, різні побутові послуги і т. д.

Рівень доходу місцевого населення дозволяє скорегувати як власні витрати на персонал, так внести зміни у власну цінову політику. Чим нижчі доходи, тим менше вартість персоналу і кінцева ціна на ваші послуги.

Місцева демографічна статистика стає визначальним для значного числа управлінських рішень. Мікроекономічні показники розкажуть вам, де знаходиться ваш реальний ринок збуту.

Макроекономічні індикатори

Макроекономіка та її показники впливають на економіку в цілому. Три найбільш часто досліджуваних індикатора — це рівень безробіття, розмір інфляції і зростання валового внутрішнього продукту.

Якщо ви бачите зростання безробіття, зниження ділової активності, то, очевидно, слід очікувати, що ваші споживачі будуть обережно приймати рішення про покупку. Перш за все їх буде хвилювати економія і можливість обходиться без додаткових витрат. Інфляція вимірюється індексом споживчих цін і відображає тенденцію їх змін з місяця в місяць. Зростання або зниження ВВП показує загальну ділову активність в країні. Негативна ситуація не дозволить прийняти рішення про збільшення бізнесу, швидше потрібно скоротити витрати з метою підтримання рентабельності.

Ці три показника залежні і служать фоном для планування ваших продажів. Якщо економіка виглядає сильною, споживачі мають упевненістю в своїх фінансових можливостях і будуть більш схильні витрачати гроші на придбання ваших послуг.

Синергія макроекономіки та мікроекономіки

По суті, ці два поняття тісно пов’язані, зміни в макроекономічній політиці буде надавати численне вплив мікроекономіку. Реалізовані макроекономічні рішення уряду будуть підсумовуватися і сукупно впливати на всю мікроекономіку. Може здатися дивним, але наш світ кожен день стає все менше і менше» за рахунок сучасних технологій, і ви повинні бути в курсі значущих змін, які можуть струсити ваш бізнес і почати процес зростання.

© Блог про маркетинг ActualMarketing

Будь ласка, залиште це поле порожнім.

Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.

Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.