Алгоритми, інструменти та кейси роботи зі ЗМІ

0
3

Як бізнесу отримати відчутний і конкретний результат від роботи зі ЗМІ. Алгоритми, інструменти та кейси

З таким майстер-класом виступить засновник сервісу Pressfeed.ru Костянтин Бочарский на міжнародній практичній конференції «Прес-служба-2018: нові технології PR-роботи», яка пройде в Москві 29-30 листопада.

У доповіді:

  • які завдання реально можна вирішити з допомогою PR-інструментів і як це роблять успішні компанії,
  • як правильно вибрати ЗМІ: помилки, тонкі місця і конкретні приклади,
  • ключові повідомлення: як швидко і просто донести найважливіше про себе,
  • побудова правильних мессенджей для ЗМІ та аудиторії: набір чітких прийомів,
  • як правильно упакувати й подати вашого експерта,
  • як ефективно працювати з запитами коментарів, щоб стати першим в галузі,
  • публікація вийшла, але це зовсім не фінал: що з цим робити далі, щоб ефект був максимальним.

Про спікера: Костянтин Бочарский

  • Засновник онлайн сервісу Pressfeed.ru – сервісу підписки на запити журналістів.
  • Переможець конкурсів «РгеѕѕЗвание», Кращий блогер 2012 року за версією редакції LiveJournal (конкурс «Ринда року») у номінації «Вибір редакції».
  • Спікер конференцій присвячених медіа і комунікацій. Читав лекції, присвячені журналістики, комунікацій та нових ідей у сфері медіа студентам Бізнес-школи МДУ, Вищій Школі Економіки, факультету журналістики Петербурзького Університету.
  • Автор книги «Ідеї на мільйон, якщо пощастить — на два», співавтор збірника «Екстрім-маркетинг. Драйв, кураж і вища математика».

Конференція «Прес-служба-2018: нові технології PR-роботи» – це дві конференції в одній: два паралельних потоки доповідей: «Зв’язки з громадськістю в бізнесі» та «Зв’язки з громадськістю в державних структурах». Учасники зможуть слухати доповіді в будь-якому потоці і переходити з потока на потік, вибираючи цікавих спікерів.

Спікери конференції поділяться методиками та практичними рекомендаціями щодо найважливішим темам:

  • Побудова і коректування PR-стратегії: що скоригувати і на що звернути увагу в кінці 2018 року.
  • Як створювати хайповые інфоприводи і як просувати їх у инфополе,
  • Як максимально ефективно працювати з блогерами та авторами популярних акаунтів, щоб просувати свої проекти і бренди,
  • Як просувати особистий бренд,
  • Кастомизированный PR та його інструменти,
  • Прес-служба держструктури в епоху fake-news,
  • Антикризовий піар для державної і комерційної структури,
  • Нові інструменти роботи з корпоративними ЗМІ,
  • Як протистояти негативу в мережі,
  • Як просувати медичні проекти в державному секторі,
  • Як писати тексти для соцмереж, сайтів, блогів і кінцевого читача,
  • Як просуватися за допомогою відеоконтенту і т. д.

Офіційна майданчик заходи: АУДІТОРІУМ

Адреса: Москва, вул. Воздвиженка 9 (600 метрів від Кремля, метро Арбатська)

Подивитися програму та подати заявку можна на сайті https://goo.gl/1RxCJp
#prconf2018


Будь ласка, залиште це поле порожнім.

Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.

Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here