Як бізнесу отримати відчутний і конкретний результат від роботи зі ЗМІ. Алгоритми, інструменти та кейси
З таким майстер-класом виступить засновник сервісу Pressfeed.ru Костянтин Бочарский на міжнародній практичній конференції «Прес-служба-2018: нові технології PR-роботи», яка пройде в Москві 29-30 листопада.
У доповіді:
- які завдання реально можна вирішити з допомогою PR-інструментів і як це роблять успішні компанії,
- як правильно вибрати ЗМІ: помилки, тонкі місця і конкретні приклади,
- ключові повідомлення: як швидко і просто донести найважливіше про себе,
- побудова правильних мессенджей для ЗМІ та аудиторії: набір чітких прийомів,
- як правильно упакувати й подати вашого експерта,
- як ефективно працювати з запитами коментарів, щоб стати першим в галузі,
- публікація вийшла, але це зовсім не фінал: що з цим робити далі, щоб ефект був максимальним.
Про спікера: Костянтин Бочарский
- Засновник онлайн сервісу Pressfeed.ru – сервісу підписки на запити журналістів.
- Переможець конкурсів «РгеѕѕЗвание», Кращий блогер 2012 року за версією редакції LiveJournal (конкурс «Ринда року») у номінації «Вибір редакції».
- Спікер конференцій присвячених медіа і комунікацій. Читав лекції, присвячені журналістики, комунікацій та нових ідей у сфері медіа студентам Бізнес-школи МДУ, Вищій Школі Економіки, факультету журналістики Петербурзького Університету.
- Автор книги «Ідеї на мільйон, якщо пощастить — на два», співавтор збірника «Екстрім-маркетинг. Драйв, кураж і вища математика».
Конференція «Прес-служба-2018: нові технології PR-роботи» – це дві конференції в одній: два паралельних потоки доповідей: «Зв’язки з громадськістю в бізнесі» та «Зв’язки з громадськістю в державних структурах». Учасники зможуть слухати доповіді в будь-якому потоці і переходити з потока на потік, вибираючи цікавих спікерів.
Спікери конференції поділяться методиками та практичними рекомендаціями щодо найважливішим темам:
- Побудова і коректування PR-стратегії: що скоригувати і на що звернути увагу в кінці 2018 року.
- Як створювати хайповые інфоприводи і як просувати їх у инфополе,
- Як максимально ефективно працювати з блогерами та авторами популярних акаунтів, щоб просувати свої проекти і бренди,
- Як просувати особистий бренд,
- Кастомизированный PR та його інструменти,
- Прес-служба держструктури в епоху fake-news,
- Антикризовий піар для державної і комерційної структури,
- Нові інструменти роботи з корпоративними ЗМІ,
- Як протистояти негативу в мережі,
- Як просувати медичні проекти в державному секторі,
- Як писати тексти для соцмереж, сайтів, блогів і кінцевого читача,
- Як просуватися за допомогою відеоконтенту і т. д.
Офіційна майданчик заходи: АУДІТОРІУМ
Адреса: Москва, вул. Воздвиженка 9 (600 метрів від Кремля, метро Арбатська)
Подивитися програму та подати заявку можна на сайті https://goo.gl/1RxCJp
#prconf2018
Будь ласка, залиште це поле порожнім.
Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.
Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.