Дрібниці вирішують. Робота PR-відділу Yota: практика та кейси

411

З такою доповіддю виступить PR-директор Yota Ольга Алексєєва на міжнародній практичній конференції «Прес-служба-2018: нові технології PR-роботи», яка пройде в Москві 29-30 листопада.

У доповіді:

  • чому немає не важливих моментів в PR-роботи
  • як із вашого спілкування з зовнішнім світом складається репутація компанії
  • чому те, що ми вважаємо дрібницею, може зруйнувати все.

Про спікера: Ольга Алексєєва

  • PR-директор Yota
  • Закінчила Північно-Осетинський державний університет за фахом «Журналістика».
  • У травні 2010 року розпочала роботу на посаді кореспондента в інформаційному агентстві РІА «Новости», в якому пропрацювала два роки.
  • У 2012 році пішла з журналістики і почала свою PR-кар’єру в якості прес-секретаря сервісу YouDo, який тільки запустився.
  • З 2014 року є співробітником оператора мобільного зв’язку Yota, в якому починала кар’єру з посади прес-секретаря та брала безпосередню участь у запуску мобільного оператора у серпні 2014 року. За підсумками запуску вийшло понад 300 публікацій. А тільки завдяки роботі PR-відділу до старту видачі SIM-карт компанія отримала понад 150 тисяч заявок на попереднє замовлення.
  • З березня 2016 року є PR-директором Yota. На новій посаді реалізувала проекти з просування другого експерименту серії YotaFutureProof, запуску послуг оператора мобільного зв’язку для бізнесу, відкриття «Трапеції Yota– школа і шоу» в Москві, продуктів компанії в нових регіонах.

Робота PR-відділу Yota: практика та кейси

Конференція «Прес-служба-2018: нові технології PR-роботи» буде містити два потоку доповідей: «Зв’язки з громадськістю в бізнесі» та «Зв’язки з громадськістю в державних структурах». Учасники зможуть слухати доповіді в будь-якому потоці і переходити з потока на потік, вибираючи цікавих спікерів.
Спікери конференції поділяться методиками та практичними рекомендаціями щодо найважливішим темам:

  • Побудова і коректування PR-стратегії: що скоригувати і на що звернути увагу в кінці 2018 року
  • Як створювати хайповые інфоприводи і як просувати їх у инфополе
  • Як максимально ефективно працювати з блогерами та авторами популярних акаунтів, щоб просувати свої проекти і бренди
  • Як просувати особистий бренд
  • Кастомизированный PR та його інструменти
  • Прес-служба держструктури в епоху fake-news
  • Нові інструменти роботи з корпоративними ЗМІ
  • Як протистояти негативу в мережі
  • Як просувати медичні проекти в державному секторі
  • Як писати тексти для соцмереж, сайтів, блогів і кінцевого читача
  • Як просуватися за допомогою відеоконтенту і т. д.

Подивитися програму та подати заявку можна на сайті https://goo.gl/1RxCJp

Будь ласка, залиште це поле порожнім.

Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.

Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.