З такою доповіддю виступить PR-директор Yota Ольга Алексєєва на міжнародній практичній конференції «Прес-служба-2018: нові технології PR-роботи», яка пройде в Москві 29-30 листопада.
У доповіді:
- чому немає не важливих моментів в PR-роботи
- як із вашого спілкування з зовнішнім світом складається репутація компанії
- чому те, що ми вважаємо дрібницею, може зруйнувати все.
Про спікера: Ольга Алексєєва
- PR-директор Yota
- Закінчила Північно-Осетинський державний університет за фахом «Журналістика».
- У травні 2010 року розпочала роботу на посаді кореспондента в інформаційному агентстві РІА «Новости», в якому пропрацювала два роки.
- У 2012 році пішла з журналістики і почала свою PR-кар’єру в якості прес-секретаря сервісу YouDo, який тільки запустився.
- З 2014 року є співробітником оператора мобільного зв’язку Yota, в якому починала кар’єру з посади прес-секретаря та брала безпосередню участь у запуску мобільного оператора у серпні 2014 року. За підсумками запуску вийшло понад 300 публікацій. А тільки завдяки роботі PR-відділу до старту видачі SIM-карт компанія отримала понад 150 тисяч заявок на попереднє замовлення.
- З березня 2016 року є PR-директором Yota. На новій посаді реалізувала проекти з просування другого експерименту серії YotaFutureProof, запуску послуг оператора мобільного зв’язку для бізнесу, відкриття «Трапеції Yota– школа і шоу» в Москві, продуктів компанії в нових регіонах.
Робота PR-відділу Yota: практика та кейси
Конференція «Прес-служба-2018: нові технології PR-роботи» буде містити два потоку доповідей: «Зв’язки з громадськістю в бізнесі» та «Зв’язки з громадськістю в державних структурах». Учасники зможуть слухати доповіді в будь-якому потоці і переходити з потока на потік, вибираючи цікавих спікерів.
Спікери конференції поділяться методиками та практичними рекомендаціями щодо найважливішим темам:
- Побудова і коректування PR-стратегії: що скоригувати і на що звернути увагу в кінці 2018 року
- Як створювати хайповые інфоприводи і як просувати їх у инфополе
- Як максимально ефективно працювати з блогерами та авторами популярних акаунтів, щоб просувати свої проекти і бренди
- Як просувати особистий бренд
- Кастомизированный PR та його інструменти
- Прес-служба держструктури в епоху fake-news
- Нові інструменти роботи з корпоративними ЗМІ
- Як протистояти негативу в мережі
- Як просувати медичні проекти в державному секторі
- Як писати тексти для соцмереж, сайтів, блогів і кінцевого читача
- Як просуватися за допомогою відеоконтенту і т. д.
Подивитися програму та подати заявку можна на сайті https://goo.gl/1RxCJp
Будь ласка, залиште це поле порожнім.
Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.
Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.