Як взаємодіяти з внутрішньої цільовою аудиторією при трансформаціях в компанії

355

З такою доповіддю виступить начальник управління комунікацій та роботі з інвесторами компанії «Северсталь» Володимир Залужський на міжнародній практичній конференції «Прес-служба-2018: нові технології PR-роботи», яка пройде в Москві 29-30 листопада.

У доповіді:

  • правильні комунікації з внутрішньою аудиторією,
  • канали донесення потрібної інформації,
  • формулювання ключових повідомлень,
  • як розповідати співробітникам компанії про компанію,
  • як формувати потрібне ставлення до важливих подій.

Про спікера: Володимир Залужський

  • Начальник управління комунікацій та роботі з інвесторами «Северсталь»
  • У компанії з 2010 року. До призначення на посаду начальника управління по
    комунікацій та роботі з інвесторами у січні 2016 року впродовж п’яти
    років очолював службу зв’язків з інвесторами «Северсталь».
  • До приходу в «Северсталь» Володимир протягом чотирьох років був директором з
    комунікацій та зв’язків з інвесторами скандинавського фонду прямих
    інвестицій MintCapital.
  • З 2003 по 2006 рр. працював заступником керівника відділу комунікацій
    гірничо-металургійної компанії «Мечел». Брав участь у процесі підготовки
    виходу компанії на Нью-йоркську фондову біржу.
  • З 2001 по 2003 рр. очолював PR-відділ комунікаційного агентства «Ділова
    Ліга».
  • Закінчив Московський Державний Лінгвістичний Університет
    Фінансову Академію при Уряді РФ.

Дві конференції в одній

Конференція «Прес-служба-2018: нові технології PR-роботи» – це дві конференції в одній: два паралельних потоки доповідей: «Зв’язки з громадськістю в бізнесі» та «Зв’язки з громадськістю в державних структурах». Учасники зможуть слухати доповіді в будь-якому потоці і переходити з потока на потік, вибираючи цікавих спікерів.
Спікери конференції поділяться методиками та практичними рекомендаціями щодо найважливішим темам:

  • Побудова і коректування PR-стратегії: що скоригувати і на що звернути увагу в кінці 2018 року.
  • Як створювати хайповые інфоприводи і як просувати їх у инфополе,
  • Як максимально ефективно працювати з блогерами та авторами популярних акаунтів, щоб просувати свої проекти і бренди,
  • Як просувати особистий бренд,
  • Кастомизированный PR та його інструменти,
  • Прес-служба держструктури в епоху fake-news,
  • Антикризовий піар для державної і комерційної структури,
  • Нові інструменти роботи з корпоративними ЗМІ,
  • Як протистояти негативу в мережі,
  • Як просувати медичні проекти в державному секторі,
  • Як писати тексти для соцмереж, сайтів, блогів і кінцевого читача,
  • Як просуватися за допомогою відеоконтенту і т. д.

Офіційна майданчик заходи: АУДІТОРІУМ https://auditorium.moscow/
Адреса: Москва, вул. Воздвиженка 9 (600 метрів від Кремля, метро Арбатська)
Подивитися програму та подати заявку можна на сайті https://goo.gl/1RxCJp
#prconf2018

Будь ласка, залиште це поле порожнім.

Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.

Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.