З такою доповіддю виступить начальник управління комунікацій та роботі з інвесторами компанії «Северсталь» Володимир Залужський на міжнародній практичній конференції «Прес-служба-2018: нові технології PR-роботи», яка пройде в Москві 29-30 листопада.
У доповіді:
- правильні комунікації з внутрішньою аудиторією,
- канали донесення потрібної інформації,
- формулювання ключових повідомлень,
- як розповідати співробітникам компанії про компанію,
- як формувати потрібне ставлення до важливих подій.
Про спікера: Володимир Залужський
- Начальник управління комунікацій та роботі з інвесторами «Северсталь»
- У компанії з 2010 року. До призначення на посаду начальника управління по
комунікацій та роботі з інвесторами у січні 2016 року впродовж п’яти
років очолював службу зв’язків з інвесторами «Северсталь». - До приходу в «Северсталь» Володимир протягом чотирьох років був директором з
комунікацій та зв’язків з інвесторами скандинавського фонду прямих
інвестицій MintCapital. - З 2003 по 2006 рр. працював заступником керівника відділу комунікацій
гірничо-металургійної компанії «Мечел». Брав участь у процесі підготовки
виходу компанії на Нью-йоркську фондову біржу. - З 2001 по 2003 рр. очолював PR-відділ комунікаційного агентства «Ділова
Ліга». - Закінчив Московський Державний Лінгвістичний Університет
Фінансову Академію при Уряді РФ.
Дві конференції в одній
Конференція «Прес-служба-2018: нові технології PR-роботи» – це дві конференції в одній: два паралельних потоки доповідей: «Зв’язки з громадськістю в бізнесі» та «Зв’язки з громадськістю в державних структурах». Учасники зможуть слухати доповіді в будь-якому потоці і переходити з потока на потік, вибираючи цікавих спікерів.
Спікери конференції поділяться методиками та практичними рекомендаціями щодо найважливішим темам:
- Побудова і коректування PR-стратегії: що скоригувати і на що звернути увагу в кінці 2018 року.
- Як створювати хайповые інфоприводи і як просувати їх у инфополе,
- Як максимально ефективно працювати з блогерами та авторами популярних акаунтів, щоб просувати свої проекти і бренди,
- Як просувати особистий бренд,
- Кастомизированный PR та його інструменти,
- Прес-служба держструктури в епоху fake-news,
- Антикризовий піар для державної і комерційної структури,
- Нові інструменти роботи з корпоративними ЗМІ,
- Як протистояти негативу в мережі,
- Як просувати медичні проекти в державному секторі,
- Як писати тексти для соцмереж, сайтів, блогів і кінцевого читача,
- Як просуватися за допомогою відеоконтенту і т. д.
Офіційна майданчик заходи: АУДІТОРІУМ https://auditorium.moscow/
Адреса: Москва, вул. Воздвиженка 9 (600 метрів від Кремля, метро Арбатська)
Подивитися програму та подати заявку можна на сайті https://goo.gl/1RxCJp
#prconf2018
Будь ласка, залиште це поле порожнім.
Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.
Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.