Як підвищити ефективність роботи прес-служби та PR-відділу в 2019 році

6

Саме про це піде розмова на щорічній міжнародній практичній конференції

«ПРЕС-СЛУЖБА-2018: нові технології PR-роботи»

Конференція відбудеться 29-30 листопада в Москві.

Два зали і два тематичних потоку доповідей: зв’язки з громадськістю в бізнесі і зв’язку з громадськістю в державних структурах. Два дні доповідей з найактуальніших питань в роботі піарників.

28 спікерів. Обмін досвідом зі спікерами та іншими учасниками. Нетворкінг-сесія. Свіжі кейси та нові методики. Шпаргалки. Лайфхаки. Покрокові інструкції.

Конференція щорічно проводиться журналом «Прес-служба» і збирає більше 200 директорів по зв’язках з громадськістю, керівників прес-служб, начальників PR-відділів, прес-секретарів, PR-менеджерів і PR-фахівців з усієї Росії та країн СНД для того, щоб дати їм найактуальніші, ефективні і перевірені інструменти для роботи.

Про що піде мова в доповідях:

  • Побудова ефективної PR-стратегії на 2019 рік.
  • Які PR-інструменти найбільш актуальні та ефективні в кінці 2018 року.
  • Оптимізація PR –бюджету: як отримати більше за менші гроші.
  • Копірайтинг для піарника: як зробити PR-тексти більш ефективними.
  • Робота з скаргами населення в соціальних мережах.
  • Як працювати з опозиційно налаштованими ЗМІ та агресивними журналістами.
  • PR або маркетинг – хто переможе? Які інструменти маркетингу повинен освоїти піарник сьогодні.
  • Місце прес-служби організації: як донести важливість і потрібність вашої роботи до керівництва і колективу.
  • Навіщо нам журналісти, якщо ми самі можемо стати ЗМІ. Новий вектор PR-роботи.
  • Внутрішньокорпоративний PR: 5 найбільш ефективних інструментів.
  • Антикризовий PR: що робити якщо все пішло не так.
  • Де брати інформаційні приводи, якщо нічого не відбувається.
  • Як протистояти потоку негативу в інтернеті і захистити свою репутацію.
  • Креатив в роботі піарника: де брати нові ідеї.
  • Технологія оцінки ефективності роботи PR-комунікацій.
  • Специфіка PR –роботи з різними ЗМІ.
  • PR на грані фолу – як не перегнути палицю.
  • Актуальні інструменти PR в інтернеті.
  • Нові техніки просування організації, компанії, персони, бренду і т. д.
  • На заході також виступлять такі експерти в області зв’язків з громадськістю як Тимур Асланов, Костянтин Бочарский, Олена Жданова, Ольга Алексєєва, Володимир Змеющенко та ін.

    Детальна програма конференції та реєстрація на сайті: https://goo.gl/1RxCJp


    Будь ласка, залиште це поле порожнім.

    Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.

    Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.