6 принципів аналізу потреб

424

Аналіз потреб – це формальний процес, при якому визначається як пропонований на ринок продукт буде відповідати потребам людини. Це не офіційний бізнес-інструмент для розвитку бізнесу, але вважається цінним аналітичним методом, що дозволяє оцінити реалізацію товару або послуги споживачеві. Він часто застосовується в багатьох галузях промисловості, наприклад, розробка програмного забезпечення, автомобілів, споживчих товарів і банківських послуг.

Різноманітні думки ваших споживачів бажано систематизувати та уніфікувати. Це дозволить знайти найкраще рішення для форми подачі вашої послуги на ринок, і воно буде спиратися на аналізі єдиних якісних і кількісних параметрів.

Принципи аналізу потреб

  • Різноманітні думки кінцевих користувачів необхідно об’єднати, і ці оцінки споживачів повинні превалювати над вашими думками і бажаннями.
  • Для дослідження ставлення ринку важливо уніфікувати думки кінцевих користувачів на основі введених вами критеріїв. Кожний критерій повинен мати шкалу, наприклад, від 1 до 10 або з трьох суб’єктивних значень – погано, задовільно, добре. Це дозволить провести кількісні та якісні дослідження і виділити кращі напрямки для внесення змін у послугу.
  • Звертайте увагу на ті параметри, які мають гіршу оцінку з боку споживачів. Це дозволить «побачити» потенціал вашого ринку.
  • Необхідно проводити попередні тестування з метою виявлення значимих параметрів, перш ніж приймати остаточні рішення.
  • Регулярно проводите моніторинг зворотного зв’язку з споживачами з метою виявлення слабких місць (дефектів) та прийняття рішень щодо їх усунення.
  • Елегантні методи надання послуг є кінцевим результатом аналізу потреб споживачів, а також дозволяють створити стійкий образ вашого бренду.

Виявлення слабких місць дозволяє порівняти фактичну продуктивність бізнесу з ідеальною, що сприяє збільшенню потенціалу зростання в наміченому вами напрямку. Такий підхід гарантує, що компанія почне виділяти свої ресурси тільки для максимального виробництва. Аналіз слабких місць вважається порівняльним інструментом для підвищення ефективності, і використовується для формування ясної «дорожньої карти» майбутнього зростання компанії. Він може використовуватися, як на стратегічному, так і на оперативному рівнях ухвалення рішення. Коротше кажучи, він дозволяє усунути «розрив» між тим, де компанія знаходиться, і де вона повинна бути за вашим початковим планам. Також це дозволяє виділити «хороші», «середні» і «погані» аспекти вашого бізнесу.

5 областей фактичного застосування

Організація робочого процесу

Загальна ефективність вашої компанії повинна бути вивчена зверху вниз. Від надлишкових функцій та посад слід позбутися. Неефективні сегменти цільової аудиторії мають бути, або поєднані з вже існуючими, чи слід відмовитися від їх обслуговування. Якщо ваша компанія намітила корекцію напрями бізнесу і вирішила перейти з однієї сфери в іншу — наприклад, відмова від розробки програм для персональних комп’ютерів і переклад бізнес-процесів в хмарні технології ваші ресурси повинні бути перерозподілені і відповідати цій тенденції.

Напрямок розвитку бізнесу

Кожен співробітник повинен відповідати встановленим цілям вашої компанії. Погано призначені функції можуть відштовхнути ваших вже існуючих клієнтів і створити бар’єр для отримання нових. Якщо у вашій галузі посилилася конкуренція і ринок став переповнений, то зміни неминучі і вам треба переконатися, що всі ваші співробітники, акціонери, партнери та інші зацікавлені сторони згодні з запланованими змінами у розвитку бізнесу.

Виробничі можливості

Якщо ваша компанія як і раніше покладатися на застарілі методи роботи, то вам доведеться розглянути варіант аутсорсингу для частини вашого персоналу з метою усунення розриву в доходах порівняно з більш великими конкурентами. Зберігаючи отживающую модель бізнесу, ви втрачаєте здатність залишатися конкурентоспроможним і ризикуєте втратити потенціал генерувати достатній дохід, щоб отримувати прибуток.

Клієнтська база

Охопила ваша компанія весь спектр своїх потенційних клієнтів? Або ваша ніша скорочується і ви втрачаєте свій ринок, поступаючись великим компаніям? Якщо існує достатня кількість не охоплених потенційних клієнтів, то, ймовірно, настав час для інвестування в рекламу для посилення попиту на ваш продукт в очах цільової аудиторії.

Потенціал ринку

Що робити, якщо поточний ринок насичений? Якщо він занадто насичений, то вам слід виробляти тільки ті послуги, які мають менше конкурентів, але з більш широким охопленням. Аналіз потреб може допомогти вам створювати більш якісні продукти, які залучають більше споживачів.

Ідеальне поєднання добре опрацьованих послуг, відповідних неодноразовим потребам цільової аудиторії, та аналіз слабких місць може перетворити вашу компанію і її продукцію у лідерів. Використовуючи обидва підходи, можна викинути «старий мотлох» і налаштувати активи вашої компанії таким чином, що дозволить вам побачити можливості зростання, які раніше були перекриті рутиною і щоденними звичками, у тому числі і посередніми очікуваннями.

© Блог про маркетинг ActualMarketing

Будь ласка, залиште це поле порожнім.

Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.

Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.