5S модель управління маркетингом

502

Протягом багатьох років ми бачили, що маркетологами реалізуються різні методи побудови стратегій просування. Наприклад, ситуаційний аналіз, відомий як SWOT, або Маркетинг Мікс 7P. Ці методи були створені для того, щоб підприємці і маркетологи могли планувати і перевіряти, чи охоплені всі основні елементи стратегії просування.

На початку 21 століття була запропонована нова модель 5S, максимально адаптована до інтернет маркетингу. Вона не заперечує класичні підходи, її мета – акцентувати увагу маркетологів на сучасні канали комунікацій зі споживачами.

Розвиток нових технологій в інтернет просторі змусило маркетологів розширити акценти виключно з продажів на весь цикл взаємодії з клієнтами.

5S модель управління інтернет маркетингом

Будь-яка компанія, яка прагне активно використовувати інтернет маркетинг повинна встановити свої стратегічні цілі з урахуванням моделі 5S: продаж (Sell), спілкування (Speak), обслуговування (Serve), економія (Save) і шум (Sizzle).

Звичайно, базова мета бізнесу залишається незмінною: збільшення обсягу продажів. Але в сучасних умовах конкуренції і незліченних каналів комунікацій цього можна досягти в необхідних обсягах лише перебуваючи якомога ближче до споживача, взаємодіючи з ним і підтримуючи відкритий діалог.

Продажу

Причиною активного використання інтернет-маркетингу є необхідність залучення максимальної уваги до вашого бренду. Саме це увагу забезпечує зростання продажів. Конкуренція на ринку настільки висока, що класичних методів просування вже недостатньо. Та просто ніхто не помітить, якщо вас немає в інтернет!

Сучасна епоха – це період багатоканального маркетингу. До вебсайту, SEO та електронною поштою приєдналися соціальні мережі, контекстна і медійна реклама, блоги і форуми, сторонні сайти для відгуків та продаж через посередників.

Інтернет, як середовище, забезпечує фантастичний спосіб максимізувати фінансовий успіх бізнесу. Перше, до чого треба прагнути, — це знати, як ваша компанія може отримувати прибуток, використовуючи власну онлайн-платформу. Сьогодні ці знання стали синонімом до слова «продавати». «Продавати» — значить «здійснити покупку», «закрити операцію», «добитися конверсії». І цей факт не обов’язково відноситься виключно до електронної торгівлі.

Наприклад, ваша мета просування може полягати в тому, щоб підписувати нових учасників спільноти або заповнювати форму для контактів на сайті. Тому воронка продажів повинна бути ретельно продумана. Переконайтеся, що ви встановили гідні цілі конверсії, які легко піддаються вимірюванню.

Спілкування

Особистість – це реляційний провідник або переривник. Це твердження можна застосувати і для бренду. Розробка фірмового бренду – ключ до успіху.

Коли ми говоримо про бренд, цей термін більше не обмежується логотипом або товарним знаком. Він охоплює всі, що визначає особистість вашої організації: як ви думаєте, як ви спілкуєтеся, як ви себе позиціонуєте і як вас сприймає споживач.

Коли маркетолог відповідає за розробку концепції бренду, він повинен усвідомлювати, що компанія буде мати своє обличчя на ринку. Щоб наблизитися до споживачів, необхідно вступити з ними у відкритий діалог, надавши бренду компанії властивості особистості. Спілкування є ключем до успіху будь-яких відносин. Це інструмент, в який варто інвестувати, поважаючи співрозмовників і визнаючи себе всемогутнім у своїй сфері бізнесу.

Бренд і особистість — це «завжди» сутності, особливо в сфері цифрового маркетингу. Ми більше не визначаємо наші «робочий день» в інтернет просторі. Цифрове простір робить вашу організацію доступною 24 години в добу 7 днів в тиждень. Основне завдання такого присутності — служити інтересам споживачів і намагатися з ними зв’язатися. Ми не можемо визначити, як і коли вони зв’яжуться з нами, але ми можемо гарантувати, що наша «особистість» присутній у розмові в тому місці, де б споживачі хотіли спілкуватися і взаємодіяти.

Обслуговування

Інтернет середовище дозволяє використовувати різні канали комунікацій зі споживачами. Ваш вебсайт або соціальні медіа — це ті майданчики, де цільова аудиторія може знайти відповіді на свої запити. Канали комунікацій розвивають з однією метою – обслуговувати інтереси споживачів та підвищити цінність бренду в очах цільової аудиторії.

Для тих, хто переслідує комерційні цілі, веб-сайт повинен розповідати про те, як простіше знайти продукт на ринку, що відповідає потребам клієнта, а також містити додаткову інформацію для здійснення швидкої і легкої угоди.

Обслуговування у цьому контексті зводиться до пошуку релевантної інформації та можливості оперативно знайти відповідь на своє питання (або підняти питання на новий рівень обговорення). У цьому сенсі «Обслуговувати» додає цінність продажу.

Активне «надання для широкого використання» корисної інформації відіграє важливу роль у просуванні, допомагаючи завоювати і підтримувати довіру, надихаючи потенційних партнерів розширювати ринок збуту, а активних учасників вашого Community ділитися яскравими враженнями.

Суть обслуговування полягає в тому, щоб ваша цільова аудиторія перебувала в центрі всього. Ця частина контенту буде додана до вартості? Як це пропозиція або послуга приносить їм користь? Що ми можемо зробити краще за інших? Що ми збираємося зробити для задоволення потреб, питань чи скарг клієнтів? І найголовніше, як ми можемо продемонструвати, що ми слухаємо своїх споживачів і цінуємо їх зв’язок з нами?

Наявність стратегії контент маркетингу є ключовим фактором успіху в бізнесі. Обов’язково дайте аудиторії те, для чого вони прийшли, включивши у свою комерційну пропозицію деяку додаткову додану вартістю. І пам’ятайте, контент – Король, контекстна реклама – Королева. Саме вона підказує Королю, що робити!

Економія

Четвертий елемент 5S моделі цифрового маркетингу показує, як можна ефективно скоротити накладні витрати бізнесу з використанням інноваційних технологій просування. Ця фаза менш приваблива в порівнянні з іншими елементами 5S моделі, але є надзвичайно важливою. Інтеграція цифрових технологій дозволяє економити всередині компанії за рахунок зниження адміністративних витрат. Зменшується необхідність ручного втручання в процес надання послуг, скорочуються ризики дорогих помилок.

Традиційні рекламні витрати, такі як вартість друкованої реклами, витрати на традиційні ЗМІ, издержги на утримання служби підтримки клієнтів можуть бути істотно знижені після реалізації стратегії інтернет-маркетингу. Це найбільш актуально для сервісних компаній, які можуть використовувати в якості мети зниження кількості операцій в оффлайн режимі, перерозподіливши частина функцій в онлайн режим. А за допомогою спеціальних пропозицій, акцій і очевидними фінансовими вигодами для клієнта від покупок в Інтернет ви додатково посилює цінність «Продажу».

Шум

Коли йдеться про бажання, щоб про вашому бізнесі постійно говорили споживачі, створюючи позитивний образ бренду ми розуміємо, як сильно це впливає на продажі. Вища прагнення маркетолога — створення ефективного, позитивного, привабливого користувацького досвіду бренду в Інтернет, який підвищує задоволеність, посилює пропаганду і формує рекомендації цільової аудиторії. Це робота заради привабливого і сталого майбутнього будь-якого бізнесу.

Коли ви думаєте, як створити позитивний інформаційний шум навколо свого бренду в Інтернет, варто задуматися про те, що є болем і задоволенням вашої аудиторії. Які «кнопки» ви можете використовувати в своєму повідомленні, які привернуть їхню увагу і змусять їх взаємодіяти з вами? Як ви можете забезпечити корисний користувальницький досвід, в який момент ваші відвідувачі будуть «почувати себе добре», коли вони купують чи реєструються? Яким чином задоволення буде підкріплено при подальшому взаємодії з клієнтом?

Все, що потрібно для інформаційного шуму, — це підкреслити за допомогою контент маркетингу ключові переваги вашої пропозиції і цінність того, що ви самі є частиною свого бренду.

Джерело: https://mg337group49.wordpress.com

Отже, ми розглянули 5 ключових елементів управління інтернет маркетингом. Переконайтеся, що при створенні вашої маркетингової стратегії ви ретельно аналізуєте свій план дій з урахуванням кожного з цих факторів. Створіть власну сильну комбінацію маркетингу мікс, що веде до добробуту бізнесу.

© Блог про маркетинг ActualMarketing

Будь ласка, залиште це поле порожнім.

Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.

Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.