Всеросійський конкурс корпоративних ЗМІ «Медиалидер – 2018» продовжує прийом заявок

341

Заявки на участь можуть подати автори та авторські колективи державних, комерційних, громадських структур з Росії і СНД, що випускають корпоративні газети, журнали, digital-видання, провідні сайти, інтернет-портали, теле – і радіопрограми, блоги, сторінки, групи в соціальних мережах, а також спеціальні видавничі проекти, що побачили світ у 2017-2018 роках. Це ЗМІ, створені як для внутрішньої аудиторії організації – співробітників, вирішальні завдання внутрішньокорпоративних комунікацій, так і медіа,розраховані на залучення клієнтів та інвесторів.

Організатори конкурсу

– видавничий дім «Імідж-Медіа» та журнал «Прес-служба».

– Конкурс проводиться другий рік і в цьому році ми суттєво розширили список номінацій на прохання учасників. Якщо минулого разу ми приймали заявки тільки від ЗМІ для співробітників компанії, то тепеь ввели групу номінацій та за клієнтським медіа, – каже голова журі конкурсу, головний редактор журналу «Прес-служба» Тимур Асланов. – Також у нас з’явилася група номінацій окремо для державних і муніципальних структур.
Участь у конкурсі безкоштовна, заявки приймаються до 15 жовтня 2018 року, після чого роботи оцінює експертне журі. Церемонія нагородження переможців конкурсу «Медиалидер-2018» відбудеться 30 листопада в Москві в рамках щорічної загальноросійської практичної конференції «Прес-служба-2018: нові технології PR-роботи» https://goo.gl/1RxCJp
Детальніше про конкурс та його умови можна дізнатися на сайті https://goo.gl/YzrNKL
#медиалидер2018

Будь ласка, залиште це поле порожнім.

Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.

Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.