Як управляти репутацією в інтернет

6

Управляти репутацією в Інтернет, або власної, або компанії — це досить об’ємна завдання. Повне керівництво від brandyourself.com. Інформація дана в розрізі управління персональної репутацією, але загальний алгоритм на 90 відсотків застосуємо для компанії.

P. S. Якщо ви давно в області маркетингу, то вам можуть бути цікаві тільки 5 та 6 глави керівництва.

Про це керівництві

Коли ми хочемо дізнатися більше про іншу людину, першим місцем, де ми будемо шукати інформацію про нього, буде Інтернет, а Google — нашою пошуковою системою.

Кожен день більше одного мільярда імен шукають за допомогою Google, і 77% фахівців з підбору персоналу шукають інформацію про потенційних працівників при прийомі їх на роботу. ви, можливо, ніколи не шукали інформацію про себе за допомогою Google, але інші роблять це — і вони роблять певні висновки про вас на основі того, що знайшли.

45% людей знайшли в пошуку Google щось, з-за чого вирішили НЕ співпрацювати з тими чи іншими кандидатами.

Отже, ви повинні піклуватися про те, щоб зуміти справити гарне враження, коли хтось шукає інформацію про вас за допомогою Google. І це керівництво допоможе вам у цьому. Нижче ми обговоримо з вами кроки, необхідні для оцінки поточної репутації в Інтернеті, а також що саме ви можете зробити для того, щоб керувати нею.

Що являє собою управління репутацією в Інтернеті?

Фактично управління репутацією в Інтернеті — це процес управління інформацією, яка з’являється, коли хтось шукає ваше ім’я допомогою Google. Ми розповімо вам, як просувати позитивний контент у верхні строчки результатів пошуку і опускати небажаний контент (негативний, неістотний або контент конкурентів) для того, щоб при пошуку інформації про вас допомогою Google результати пошуку були заповнені позитивним, відповідним контентом.

Частина 1. Аналіз репутації на поточний момент

Першим кроком до контролю будь-якої ситуації є визначення того, чи є у вас проблеми, і якщо так, то наскільки вони насправді серйозні. У першій частині цього посібника ми допоможемо вам визначити вашу ситуацію у видачі Google — те, що показується в результатах пошуку по вашому імені і в якому порядку це з’являється. Ґрунтуючись на тому, як ранжується ваше ім’я, ми допоможемо вам визначити, які коригувальні дії необхідно вжити.

Крок 1. Пошукайте інформацію про себе за допомогою Google

Найперше, що вам потрібно зробити — це зайти в Google і ввести своє ім’я в рядку пошуку. Переконайтеся в тому, що:

  • ви вийшли із свого облікового запису Google: оскільки коли ви входите в свій обліковий запис Google використовує спеціальний та локальний пошук. Іншими словами, Google буде дещо змінювати результати, щоб зробити їх більш актуальними для вас на основі місця розташування, а також того, що відомо про вашому акаунті Google. У людини, яка буде шукати інформацію про вас, налаштування будуть іншими, тому перед пошуком переконайтеся, що ви вийшли із свого облікового запису, для того, щоб побачити, як саме результати вашого пошуку виглядають для інших людей.
  • пошук по імені, насправді, буде використовуватися для пошуку інформації про вас: чи використовуєте ви по батькові або ініціали у своєму резюме? Відомі чи під яким-небудь прізвиськом? Можливо, ви недавно придбали подвійне прізвище? При пошуку інформації про себе в Інтернеті переконайтеся, що ви використовуєте ім’я, по якому люди будуть шукати вас. Також шукайте будь-які варіації вашого імені або його неправильне написання. Подібним же чином переконайтеся, що ваше ім’я вам відповідає. ви використовуєте одне і теж ім’я у своєму резюме, соціальних профілях ЗМІ, на веб-сайтах і т. д. (і що це саме те ім’я, яке повинне відображатися в результатах пошуку Google.

Крок 2. Визначаємо на скільки все погано

Коли у вас вже є результати пошуку, настав час з’ясувати, під яку категорію підпадає ваша ситуація в Google і яка ваша загальна репутація в Інтернеті. Вирішіть, яка з цих категорій найкраще відповідає першій сторінці результатів пошуку на вашу імені (це може бути навіть комбінація всіх категорій!).

Порада: зосередьтеся на першій сторінці результатів пошуку Google по вашому імені — 93% людей, які шукають інформацію про вас, ніколи не переходять далі першої сторінки і використовують перші 10 результатів пошуку, щоб сформувати своє враження.

  • Негативна: це найгірша категорія, оскільки це означає, що у вас є один результат пошуку (або більш), який показує вас з негативної сторони. Однак це категорія не тільки для злочинців і поганих людей. У сучасному світі соціальних мереж і анонімного обміну інформацією дуже легко заплямувати свою репутацію. Досить одного оновлення статусу, фотографії з тегом або поста в блозі від розлюченого колишнього (колишньої), гнівної тиради від колишнього співробітника, помилкового звинувачення або «буйного» одного для того, щоб ви потрапили в негативну категорію.
  • Даремна: це результати пошуку даних про вас, які насправді не можуть ані допомогти, ані зашкодити вам. Ця інформація повністю застаріла або є марною. Наприклад, замість того щоб з’ясувати, що ви — один з найбільш шанованих лікарів в Бостоні, людина дізнається, що три роки тому в бігу ви фінішували 120-му серед 5 тисяч.
  • «Ей, це не я!»: у цьому випадку замість інформації про вас з’являється інформація про когось іншого — або навіть про кількох людей з таким же ім’ям, як і у вас. Це формує у людини перше враження про вас — в кращу або гіршу сторону. У кращому випадку це просто заважає знайти яку-небудь важливу інформацію про вас. В гіршому випадку — вас насправді можуть прийняти за когось іншого, хто має негативну репутацію в Інтернеті.
  • Позитивна і актуальна: це означає, що результати вашого пошуку повні позитивного, брендованого контенту, який насправді належить вам. Якщо ви не потрапляєте в цю категорію, не хвилюйтеся, так як мета цього посібника — допомогти вам потрапити в неї.

Категорія, в яку ви потрапляєте, може значно вплинути на враження, вироблене вами на людей, що займаються пошуком інформації про вас в Інтернеті. Для прикладу візьмемо шукачів вакансій. Хто підійде для роботодавця краще всього, якщо він буде шукати інформацію про кожного кандидата у процесі прийому на роботу допомогою Google?

Крок 3. З’ясуйте, який обсяг роботи у вас попереду і складіть план

Після того як ви дізналися, в якій категорії знаходитесь, прийшов час зробити активні дії і почати покращувати результати пошуку. Ваша мета полягає в тому, щоб заповнити першу сторінку максимально можливою кількістю позитивних результатів. В залежності від вашої присутності в Інтернеті ви можете з’ясувати, який обсяг роботи попереду, і відповідним чином розпланувати її. У наступних розділах керівництва ми розглянемо, як вирішувати кожну ситуацію.

  • Інформації про мене немає в Інтернеті: перше, що ви повинні зробити — це побудувати вашу присутність в Інтернеті для Google. Простіше кажучи, якщо ви не маєте ніякого позитивного контенту, то відобразити інформацію про вас на першій сторінці, просто неможливо.
  • У мене є певний контент, який я хочу приховати: можливо, в Інтернеті є щось невтішне про вас, або вас помилково приймають за колишнього ув’язненого з таким же ім’ям. ви хочете створити контент для того, щоб опустити негативний результат вниз в пошуковій видачі.
  • У мене є певний контент, який я хочу підняти вище в пошуковій видачі: можливо, у вас вже є особистий сайт, профіль LinkedIn, стаття про вас або інший контент, який ви хотіли б показати людям, але він просто не відображається на високих позиціях результатів пошуку. Є конкретні кроки, які можна зробити, щоб підвищити їхню позицію в результатах пошуку Google по вашому імені.

Висновок

Ви проводите багато часу, створюючи вашу репутацію, — ви наполегливо працюєте, добре ставитеся до інших, виконуєте свої обов’язки і вчасно приходите на роботу. Тепер настав час зробити те ж саме і для вашої присутності в Інтернеті. Інша частина цього посібника охоплює все: від основ до просунутої тактики управління вашими результатами пошуку.

Частина 2. Введення до персональної оптимізації в пошукових системах (SEO)

Що собою являє оптимізація в пошукових системах?

Оптимізація в пошукових системах (SEO) — це процес створення і поліпшення контенту, необхідний для того, щоб він відображався у верхніх рядках результатів пошуку за правильним ключовими словами (у разі персонального SEO — це ім’я).

1. Чому важливо персональне SEO?

Кожен раз, коли хтось здійснює пошук в Інтернеті, пошукові системи, наприклад, Google і Bing, використовують складні алгоритми з сотнями факторів для того, щоб переконатися в тому, що у верхніх рядках відображаються найбільш відповідні результати, але іноді помиляються.

Ви, напевно, знаєте когось, хто створив цілий особистий сайт, але він не відображається на першій сторінці результатів пошуку на їх імені. Є цілий ряд факторів, які можуть призвести до негативних результатів, наприклад, погана структура сторінки, що робить її складною для розуміння пошуковими системами. В інших випадках сайт відображається як не авторитетний, хоча насправді він є таким. Але найгірше те, що іноді пошукова система навіть не знає про те, що контент існує.

2. Як може допомогти SEO?

Використовуючи загальновідомі SEO тактики або інструменти, ви зможете переконатися в тому, що ваш кращий контент ранжується пошуковими системами, досить добре. Це означає, що ваш контент буде:

  • швидко знайдений Google;
  • структурований таким чином, що пошукові системи зможуть швидко зрозуміти, що він про вас;
  • розміщеним на хороших майданчиках і таким чином пошукові системи будуть знати, що йому можна довіряти.

Які фактори використовують пошукові системи для ранжирування контенту?

Пошукові системи використовують алгоритми з сотнями факторів, щоб визначити, як саме ранжувати документи в результатах. Тим не менш, є кілька основних, які ви завжди повинні мати на увазі.

1. Внутрішні SEO-фактори

Це фактори в межах поточної сторінки. Хороша новина в тому, що якщо ви є власником контенту, то у вас є прямий контроль над:

  • структурою і архітектурою сторінки: будь-який контент в Інтернеті підтримується рядом frontend і backend мов програмування — HTML, CSS, JavaScript, PHP і т. д., які передають інформацію пошуковим системам і вашому комп’ютеру. Тим не менш, виникають проблеми, коли люди створюють контент з більшим обсягом, але він настільки погано структурований, що пошукові системи не можуть правильно взаємодіяти з сайтом і, отже, не мають ні найменшого уявлення про вміст сторінки.
  • Є багато речей, які ви повинні мати на увазі, коли структуруєте свій код: це карта сайту або навігація по сторінці, історія домену, розміщення заголовків і десятки інших речей. Це може здатися складним, тому ми й створили цей посібник, щоб ознайомити вас з найбільш важливими моментами.
  • актуальністю: тут все просто — стежити за тим, що ваш контент оновлюється. Якщо він не оновлювався протягом тривалого часу, пошукові системи починають розглядати його як неактуальний.

2. Зовнішні SEO-фактори

Ці фактори не пов’язані безпосередньо з контентом на вашій сторінці і призначені для оцінки зовнішнього авторитету сторінки. Оскільки ви не можете керувати цими факторами безпосередньо, необхідно присвятити час найбільш важливим з них:

  • вхідні посилання: пошукові системи розглядають кожну посилання на сайт як «голоси» для цього сайту, щоб ранжувати його вище в пошуковій видачі. Чим більше сторінок посилаються на ваш сайт, тим вище пошукові системи ранжирують його. Тим не менш, авторитет посилання також має велике значення. Наприклад, посилання від CNN.com має більше значення, ніж посилання від випадкового безіменного сайту. Це один з найбільш важливих факторів в SEO.
  • використання функції «поділитися» в соціальних мережах: поширення сторінки в соціальних мережах — це один з найпростіших способів створення надійних посилань. Якщо ви ділитеся актуальним, важливим документом, то люди, передаючи його, будуть збільшувати його авторитет у пошукових систем.

Уникайте «чорних» методів, з-за яких просувні сторінки можуть бути пессимизированы

Штраф за надмірну оптимізацію: багато маркетологи схильні до спроб «грати» з пошуковими системами і створювати штучне перевага шляхом зловживання вищепереліченими чинниками. На щастя, пошукові системи досить розумні, і ці «чорні» методи швидко припиняються і жорстко караються (виключення з результатів пошуку).

До них відносяться:

  • переспам ключовими словами;
  • посилальний вибух.

Ми не виправдовуємо ці тактики, і вони неефективні, тому ми не будемо обтяжувати себе, пояснюючи, як саме вони працюють. Тим не менш, важливо, щоб ви випадково не найняли кого-небудь, хто використовує їх.

Сторінки: 1 2 3