Цілі контент маркетингу

717

Цілі контент маркетингу надзвичайно важливі. Вони настільки важливі, що без них робота маркетолога стане нескінченною і буде нагадувати процес, який здійснює білка в колесі. Зрештою, без визначення цілей і постановки завдань неможливо визначити ефективність інвестицій на маркетинг.

Якщо ви не знаєте напрям свого руху, то ви, звичайно, куди-то прийдете. Але ось в якому конкретному місці ви опинитеся? Цього ніхто не знає. Вам повинно дуже сильно повісті, щоб опинитися в потрібному місці в потрібний час. Для бізнесу це не прийнятно!

Навіщо потрібні маркетингові цілі контент маркетингу

Маркетингові цілі потрібні для визначення ефективності стратегії, загального напрямку просування послуги і вибору тих методів, які будуть використані для створення контенту.

Будь-які цілі – це дорога до прибутку, тобто те, до чого прагнути бізнес. Зафіксовані на папері цілі мотивують до досягнення кращого результату. Вони допомагають співробітникам розставити пріоритети у своїй діяльності і налаштувати всіх до конкурентної боротьби.

Як правило, досить складно вирахувати рентабельність інвестицій в контент-маркетинг, але постановка чітких і конкретних цілей, а також способів оцінки досягнутих результатів значно спрощує розуміння цінності контенту для бізнесу. Реалізація намічених цілей підвищує довіру всьому маркетинговому плану в цілому. І, найголовніше, вселяє впевненість у перспективності фінансових інвестицій в маркетинг.

Цілі контент маркетингу повинні забезпечити бізнесу конкурентна перевага, завдяки коректній інтерпретації аналітичних даних, які легко можна знайти у себе під рукою.

Джерело: Блог Ой-чи

Техніка SMART для визначення цілей і постановки завдань

Багато років в проектному менеджменті та управлінні ефективно використовується методологія SMART для визначення цілей і постановки завдань. Суть техніки зводитися до простої конкретику, а сам метод чудово підходить для короткострокових і середньострокових завдань, що узгоджується з рамками реалізації стратегії контент маркетингу.

Критерії методу SMART

  • Specific: цілі повинні бути конкретними

  • Маркетологи повинні відмовитися від загальних формулювань, таких як «більше уваги до бренду» або «виростимо нашу аудиторію». Вони так розпливчасті, що ніхто в компанії не буде мати поняття, чи досягли ми поставлених цілей або коли ми нарешті досягнемо.

    Кожен компонент стратегії контент маркетингу повинен бути ретельно продуманий, і йому повинна бути визначена абсолютно конкретна мета. Наприклад:

    • «Збільшити кількість передплатників Блогу про маркетинг …»
    • «Збільшити вхідний трафік сайту …»
    • «Збільшити кількість скачувань безкоштовних шаблонів …»
  • Measurable: цілі повинні бути вимірні

  • Якщо ви коли-небудь цікавилися автомобільними гонками, то чули словосполучення «Чек-пойнт». Check-point – це заздалегідь встановлена контрольна точка на маршруті. Щоб прийти до фінішу необхідно відмітитись на всіх чек-пойнтах. Такі контрольні точки дозволяють нам точно знати, як далеко ми просунулися по маршруту і скільки нам ще залишилося до фінішної риси.

    Другий критерій SMART моделі дуже добре пов’язаний з першим: конкретні цілі повинні бути вимірними. Ми повинні мати можливість подивитися на цей показник в будь-який день і зрозуміти, як далеко ми пішли і скільки нам ще залишилося. Якщо після шестимісячного просування з допомогою контент маркетингу ми добилися всього лише 10% від річних цільових значень, настав час для серйозного перегляду: мети, стратегії, команди маркетологів… І про це краще дізнатися у червні, ніж у грудні, не чи правда?

    До речі, кількісні показники не обов’язково повинні виражатися абсолютними значеннями. Буде прийнятно оцінити успіх у відсотковому вираженні. Наприклад:

    • «Збільшити кількість передплатників Блогу про маркетинг на 300 осіб»
    • «Збільшити вхідний трафік сайту на 50%»
    • «Збільшити кількість скачувань безкоштовних шаблонів на 80%»
  • Achievable: цілі повинні бути досяжними

  • Кожна мета повинна бути пов’язана з конкретним планом дій, що складається з практичних завдань, для вирішення яких передбачені терміни і ресурси.

    На цьому етапі SMART моделі маркетологи стають рекламодавцями свого контенту, тому вони повинні підходити до вирішення цього питання стратегічно. Необхідно зв’язати завдання («як ми будемо це робити») з цілями стратегії («що ми повинні отримати в результаті»). Наприклад:

    • «Щотижня публікувати контент на сайті Блогу про маркетинг з метою залучення нових передплатників»
    • «Провести внутрішню і зовнішню seo-оптимізацію з метою збільшення трафіку»
    • «Провести медійно-банерну рекламну кампанію безкоштовних шаблонів Блогу про маркетинг з метою збільшення поінформованості потенційних передплатників»
  • Relevant: цілі повинні бути актуальними

  • Четвертий критерій техніки SMART рятує нас від спроби досягти недосяжного. Однозначно, всіх нас цікавить колосальний успіх. Але коли справа доходить до цілей маркетингу, необхідно дотримуватися простих правил.

    Озирніться назад і подивіться результати просування минулого року. Нові цілі повинні бути в межах об’єктивної досяжності, а також можливостей людських і фінансових ресурсів.

    Перевірте, який середній щомісячний трафік вашого сайту? На скільки за минулий рік збільшилося число передплатників? Проведіть ситуаційний аналіз стратегії контент маркетингу (якщо така є!?), після чого визначите реальні та актуальні орієнтири на майбутнє.

  • Time-bound: цілі повинні бути обмежені за часом

  • Намітивши конкретні, вимірні, досяжні і релевантні мети, принципово необхідно встановити дедлайн – крайній термін, до якого повинна бути виконана та або інша задача стратегії контент маркетингу.

    Рекомендується мати щомісячні, квартальні та річні цілі контент плані. Більш точний часовий інтервал не має великого значення, оскільки подія в контент маркетингу не має властивості зворотної сили.

    • «Щотижня до кінця поточного року публікувати контент на сайті Блогу про маркетинг з метою залучення нових передплатників»
    • «Провести у другому півріччі внутрішню і зовнішню seo-оптимізацію з метою збільшення трафіку»
    • «Провести в 3 кварталі медійно-банерну рекламну кампанію безкоштовних шаблонів Блогу про маркетинг з метою збільшення поінформованості потенційних передплатників»

    Намічаючи свої цілі з урахуванням власної продуктивності можна сформувати ефективну стратегію контент маркетингу. Перш за все треба бути чесними з самими собою і дотримувати баланс інтересів просування.

    Як встановити «правильні цілі» контент маркетингу

    Налаштування цілей залежить від конкретного бізнесу, команди маркетологів, рекламного бюджету та бізнес-плану компанії. Тим не менш охоплення цільової аудиторії, трафік веб-сайту і впізнаваність бренду, як правило, входять у число головних пріоритетів маркетингової стратегії.

    Без чітко визначених цілей контент маркетингу, зусилля маркетологів перетворюються в «білий шум», так як маркетингові зусилля не здатні задовольнити потреби ваших клієнтів. Системний підхід до оцінки впливу контент маркетингу на цільову аудиторію є єдиним способом дізнатися, як виконуються заплановані завдання.

    У той час як більшість завдань контент маркетингу дуже персоніфіковані для кожної компанії, існує п’ять найбільш загальних цілей, які слід мати на увазі при створенні та публікації контенту.

    Сторінки: 1 2