Дистрибуція вмісту

486

Багато компаній помилково вважають, що їм потрібно розміщувати свій контент скрізь і всюди. Такий підхід до створення каналів комунікацій зі своєю цільовою аудиторією навряд чи можна назвати правильною тактикою просування контенту. Це схоже на стрілянину з гармати по горобцях, і не має ніякого відношення до ефективної дистрибуції контенту. І що найголовніше, виконаний величезний обсяг роботи ніяк не позначиться на бізнесі.

Сьогодні стає все важче домогтися максимального охоплення без розуміння того, як працює дистрибуція каналів. Це пов’язано з перенасиченням контенту на просторах Інтернету. Постійно з’являються клони корисних веб-сайтів, які схожі один на одного. Ще однією проблемою є постійно зростаюча складність отримання органічного трафіку, так як більшість каналів дистрибуції тепер очікують плату за свої можливості по просуванню вмісту.

Що означає поняття «дистрибуція контенту»

Незалежно від того, скільки сил і уваги ви вкладаєте в розробку контент-маркетингу, потенціал вашої стратегії залежить в першу чергу від просування контенту.

Дистрибуція контенту – це широке поняття, яке описує способи просування фірмового контенту до цільової аудиторії за допомогою різних медіа-форматів, використовуючи найбільш ефективні канали онлайн комунікацій.

Ці канали можна поділити на три великі групи: власні, платні і клієнтські медіа:

  • Власні медіа: ваша компанія може створити, володіти і контролювати власні канали просування контенту. До них відносяться, наприклад, веб-сайти, розсилки електронних листів, блоги і в деякій мірі бізнес акаунти в соціальних мережах.
  • Платні медіа: сторонні ресурси, на яких є можливість розмістити свій контент за плату. Оплата може відбуватися за різні дії відвідувачів платних платформ. Як правило, компанії малого бізнесу воліють працювати з ціною за клік (CPC). При такій формі розрахунків власник контенту платить певну суму кожен раз, коли хтось клацає, щоб переглянути фірмовий контент.
  • Клієнтські медіа: відгуки, рекомендації, поради, публікуються вашими клієнтами на сторінках власних медіа каналів. Відкриваються нові можливості для просування контенту. Це той випадок, коли третя сторона зацікавлена в поширенні контенту на безкоштовній основі. Також можна просто брати участь в різних обговореннях у спільнотах клієнтів з метою зростання впливу власного експертного рейтингу. Однак ваша діяльність на цих медіа платформах в кінцевому рахунку контролюється рішеннями третьої сторони. Вона в будь-який момент може змінити своє ставлення до бренду або обмежити можливості просування контенту.

Як вибрати найбільш ефективні канали дистрибуції контенту

Практична реалізація вибору ефективних каналів просування контенту полягає в пошуку оптимального розв’язку трьох важливих завдань, що стоять перед маркетологом

Необхідно провести оцінку впливу каналів дистрибуції на цільову аудиторію

Оскільки здатність вашої команди виробляти, відстежувати і вимірювати контент стає експоненціально більш складним завданням з появою нових медіа-платформ, важливо оцінити відносну цінність кожного каналу, перш ніж розміщувати в ньому свій контент.

Після того, як ви включите цю оцінку в стратегічний план, кожен у вашій команді буде знати, де, коли і що вони повинні публікувати та якою метою.

Задокументувати основні характеристики кожного каналу

У процесі реалізації стратегії контент маркетингу з кожним новим днем буде множитися кількість створеного вами контенту. Щоб можна було легко знайти потрібну інформацію, оновити пости по мірі необхідності або повторно поділитися ключовим контентом про вашої компанії, доцільно мати під рукою відповідні журнали обліку. Щоб уникнути плутанини, на яких медіа ресурсах варто публікувати той чи інший контент, бажано мати під рукою таблицю, що показує ключові параметри кожного з відібраних каналів дистрибуції.

Визначитися з тактиками просування контенту

Просто публікувати свій контент і чекати, поки ваша аудиторія навчиться відкривати його — навряд чи відповідна тактика просування. Потрібно виконати додаткову роботу, щоб зрозуміти, коли і де цільова аудиторія буде зацікавлена у вашій інформації. Такий підхід виправдовує очікування та створить умови для більш широкого охоплення.

Переваги і недоліки базових тактик просування контенту

  • Розсилки електронних листів

  • Плюси:

    • Електронні листи розсилаються цільової аудиторії по готовій базі передплатників
    • Оперативність доставки повідомлень максимальна повідомлення можуть бути відправлені 24 години в добу, 365 днів в році.
    • Розсилка email може бути здійснена з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернет.
    • Для отримання листів передплатнику достатньо мати мобільний телефон з доступом в Інтернет
    • Низькі витрати на проведення масової розсилки електронних листів
    • База передплатником може бути сегментована, що дозволяє провести розсилку адресно

    Мінуси:

    • Передплатники повинні мати доступ до Інтернет, щоб мати можливість отримати електронний лист
    • Немає жодних гарантій, що адресат прочитає електронний лист
    • Передплатник повинен довіряти відправнику, так як в тілі листа легко сховати вірус (більшість постачальників послуг по обробці електронної пошти самостійно перевіряють email на наявність вірусу від вашого імені)
    • Неблагонадійні організатори масової розсилки можуть займатися аферами (фішингу) з метою заволодіти персональною інформацією, в тому числі номерами банківських карт
    • Немає гарантій, що адресат побачить електронний лист, який може сприйматися як спам
  • Соціальні мережі

  • Плюси:

    • Основна мета впровадження соціальних мереж – бути постійно на зв’язку з друзями і членами сім’ї, підтримуючи високий темп комунікацій
    • Соціальні мережі дозволяють легко налагодити нові контакти за інтересами, знайомство в мережах стало загальноприйнятою практикою
    • Соціальні мережі надають унікальні можливості для проведення рекламних кампаній не тільки кампаній, але і приватним персонам
    • Цікаві новини та інша важлива інформація може поширюватися по світу з неймовірною швидкістю
    • Довіра до соціальних мереж високо, що дозволяє їх використовувати не тільки для виявлення будь-яких проблем, але і для пошуку вирішення існуючих перед споживачем завдань

    Мінуси:

    • Так як «гаряча» інформація доступна мільйонам користувачів, соціальні мережі можуть викликати паніку і поширювати дезінформацію
    • Онлайн комунікації дозволяють не тільки швидко налагоджувати контакти, спілкування може бути легко перерваний будь-якої із сторін, що ставить соціальні мережі на грань довіри
    • Тролінг в мережах став мало не нормою спілкування
    • Відкритий профіль користувачів може бути використаний з метою дискримінації особи або компанії
    • Соціальні мережі – головний марнотрат корисного часу на роботі і вдома, в наявності всі ознаки кризи розвитку соціальних ЗМІ
  • Синдикація вмісту

  • Плюси:

    • Коли ваші статті публікуються на численних сайтах по всьому світу зростає обізнаність про бренд
    • Активне поширення корисного контенту на різних платформах сприяє формуванню ставлення до автора, як до експерта
    • Кожна стаття, яка публікується на сторонніх ресурсах, повинна мати зворотну посилання, що позитивно позначається на трафік сайту
    • Зростання зворотних посилань може вплинути на видимість сайту пошуковими системами в Інтернет

    Мінуси:

    • Якщо тема, що обговорюється в статті, що динамічно змінюється, то ваш контент буде сильно застарівати на статичних ресурсах (без можливості систематичного оновлення)
    • Можна зіткнутися з ситуацією, коли вебмастера сторонніх сайтів, на яких розміщена стаття, можуть самостійно, на свій розсуд вносити правки в контент і проставляти посилання, в яких ви зацікавлені
    • Необхідно виділяти додатковий час для контролю опублікованих статей
    • Публікація однакового контенту на різних вебсайтах створює проблему дублювання контенту
    • Якщо інформаційний проект переслідує мети отримання доходу від реклами, то синдикований вміст знижує дохідну частину власного проекту, так як ваш читач може і не стати відвідувачем вашого сайту
    • Необхідно налагоджувати контакти з веб-майстрами з метою координації дій щодо просування, інакше зростає ризик асоціації зі спамом

    Сторінки: 1 2