Прес-реліз III кейс-конференція «PR в секторі B2B»

555

7 грудня в Москві пройде III кейс-конференція «PR в секторі B2B»

7 грудня 2018 р. в Москві втретє пройде конференція «PR в секторі B2B». Фахівці в галузі PR і маркетингу В2В компаній і брендів поділяться своїми найкращими кейсами вирішення бізнес-завдань за допомогою комунікацій. Серед спікерів представники компаній DHL Express, Philips, Эвотор, 3M Russia, KPMG, Siegenia Gruppe, НПФ «Потік Інтер», Microsoft, Ericsson і ін

У 2016-2017 роках конференцію «PR в секторі B2B» відвідали понад 250 фахівців, отримавши нові ідеї та натхнення для майбутніх проектів та ініціатив в області маркетингу та B2B-комунікацій.

«У 2017 році я брала участь у конференції в якості спікера і слухача. Мої побоювання щодо можливої користі та ефективності виявилися абсолютно марними: я отримала цінний досвід від відвідування конференції і обзавелася новими знайомствами. Деякі з розказаних практик ми врахували і адаптували під нашу специфіку, а деякі допомогли сформувати ідеї для наших нових проектів», — розповідає Ольга Ємельянова, менеджер зі зв’язків з громадськістю компанії Grundfos, найбільшого в світі виробника насосного обладнання.

В цьому році в рамках конференції будуть обговорюватися такі теми:

  • Як вирішувати завдання B2B-бізнесу за допомогою digital-технологій;
  • Як використовувати B2C-події для вирішення B2B-завдань;
  • Як використовувати сторителлинг в B2B-комунікаціях;
  • Тренди в міжнародному PR;
  • Технології B2B2C-позиціонування;
  • Партнерські проекти та колаборації в B2B;
  • Комунікації складних технологічних продуктів;
  • Медійні проекти в B2B: нові формати;
  • Корпоративні інновації: як створювати унікальні проекти

і багато іншого.

«Важко знайти корисний контент для заходів у сфері В2В, але команді FRC це вдається раз за разом. Виступи спікерів конференції «PR в секторі B2B» відповідають головним критеріям – корисність і придатність. Спікери діляться своїми кейсами, робочими історіями і лайфхаками. У програмі не буває випадкових доповідей і «гастрольних» виступів. Окремо слід відзначити атмосферу, завдяки яким зав’язуються не тільки ділові, а й дружні відносини», — ділиться враженнями Ганна Кирилова, Chief Communications Officer компанії Xena Exchange.

III кейс-конференція «PR в секторі B2B» збере понад 100 PR-фахівців і менеджерів з маркетингових комунікацій B2B-компаній B2B-брендів, а також власників бізнесу. Учасники конференції отримають практичні навички вирішення конкретних бізнес-завдань, що виникають в B2B-секторі, зможуть поставити питання спікерам, а також поспілкуватися з колегами в перервах між секціями.

«Отримую величезне задоволення від участі в конференціях, організованих Fresh Russian Communications. Високий рівень організації заходів, повний супровід на всіх етапах — від першого дзвінка до безпосередньої присутності на конференції. Тепла атмосфера, цікаві виступи доповідачів та пізнавальні майстер-класи», — говорить Євгенія Бородачова, головний експерт департаменту з інформаційної політики і зв’язків з громадськістю ПАТ «Россеті».

Учасників заходу традиційно чекають корисні передноворічні подарунки від організаторів та партнерів конференції, які продовжать приносити натхнення і гарний настрій на весь наступний рік.

Конференція пройде 7 грудня з 10:00 до 19:00 в готелі «Альфа» за адресою: м. Москва, Ізмайловському шосе, д. 71, корпус А.

Послуга бронювання квитків доступна на сайті конференції https://b2b.frc-conf.com і на https://frc-conf.timepad.ru/event/781060.

Вартість квитків – від 8 000 до 15 000 рублів. До 15 жовтня діє знижка на квитки. У відкритому продажі лише 100 квитків.

Контакти організатора:

+7 499 270 60 41

[email protected]

Сторінка заходу в Facebook: https://www.facebook.com/events/265396407611123

Про конференцію:

«PR в секторі B2B» – щорічна кейс-конференція для PR-фахівців, що працюють з B2B-сегментом. Конференція проводиться з 2016 року і щорічно збирає понад 100 фахівців, які працюють в області B2B-комунікацій і маркетингу. Організатори конференції – комунікаційне агентство Fresh Russian Communications (FRC), що спеціалізується на B2B-комунікаціях, і галузевої інтернет-журнал про комунікації в B2B-бізнесі B2B Journal (проект FRC): www.frc-pr.com, www.b2b-journal.ru.


Будь ласка, залиште це поле порожнім.

Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.

Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.