Просування сайтів та SEO послуги

9-6-2020
SEO просування сайту, розкрутка і оптимізація Львів, Київ, ціна Україна

Просування сайтів послуг

Якісно виділятися серед конкурентів, які пропонують ті ж послуги – ту перевагу, яку буде поштовхом зростання вашого бізнесу в мережі.

За багато років професійної діяльності ми допомогли десяткам компаній обходити конкурентів, ставати лідерами ніш, отримувати пошуковий трафік і продажу. Також хочемо вам порекомендувати https://turboseo.net.ua/cena-seo-prodvigeniya.htm просування сайтів та SEO послуг.

Клієнти turboseo отримують результат за рахунок:

  • Якісно кращої структури сайту, ніж у конкурентів.
  • Створення грамотного контенту і контент-маркетингу, який вирішує проблеми відвідувачів.
  • Проведення зовнішнього маркетингу та залучення посилань.
  • Оптимізації під локацію і додавання на карти.
  • І багато чого іншого.

Дізнайтеся, як ми можемо допомогти саме вашому бізнесу і як будується просування сайтів послуг.

Аналіз конкурентів

Початок робіт базується на виробленні оптимальної SEO стратегії за рахунок аналізу конкурентів.

Наша мета – знайти 20% дій, які дають 80% результату.

Це дозволяє отримувати пошуковий трафік швидше, а бізнесу скоротити витрати, виконуючи спочатку найприбутковіші зміни на сайті.

Розглянемо найбільш поширені напрямки конкурентного аналізу.

Ключові фрази

Порівнюючи просувний сайт з сайтами конкурентів, можна виявити ключові фрази, які є унікальними для конкурента.

Іншими словами – отримуючи упущені можливості щодо розширення спектра послуг, отримаємо розуміння, які посадочні сторінки потрібно створити.

структура

Аналіз пошукових запитів відвідувачів – можливість створити розширену структуру для сайту послуг.

У комбінації з аналізом структур сайтів-конкурентів це дієвий метод, що дозволяє досягати мети по трафіку швидше.

приклад

Розуміння бізнесу, аналіз конкурентів і пошукових запитів дозволили створити структуру сайту і контент, які перевищують аналогічні у конкурентів.

Це в свою чергу призвело до зростання трафіку з 0 до 3 000 на добу за 4 місяці.

зовнішній маркетинг

Наступний вектор – аудит і аналіз зовнішнього маркетингу конкурентів.

Наша мета – виробити найменш витратну для досягнення результату стратегію.

Для цього необхідно:

  • виявити стратегії, за якими розвивалися конкуренти;
  • зрозуміти, що спрацювало для них, а що ні;
  • розібратися, скільки часу займе досягнення оптимальної кількості посилань.

Тактики аналізу конкурентів різноманітні, і підбираються вони з урахуванням особливостей бізнесу.

Семантика і контент

У роботі ми використовуємо розширені стратегії збору ключових фраз. За інших рівних, це дозволяє залучати більше трафіку на сайт, ніж конкуренти.