Просування сайтів послуг
Якісно виділятися серед конкурентів, які пропонують ті ж послуги – ту перевагу, яку буде поштовхом зростання вашого бізнесу в мережі.
За багато років професійної діяльності ми допомогли десяткам компаній обходити конкурентів, ставати лідерами ніш, отримувати пошуковий трафік і продажу. Також хочемо вам порекомендувати https://turboseo.net.ua/cena-seo-prodvigeniya.htm просування сайтів та SEO послуг.
Клієнти turboseo отримують результат за рахунок:
- Якісно кращої структури сайту, ніж у конкурентів.
- Створення грамотного контенту і контент-маркетингу, який вирішує проблеми відвідувачів.
- Проведення зовнішнього маркетингу та залучення посилань.
- Оптимізації під локацію і додавання на карти.
- І багато чого іншого.
Дізнайтеся, як ми можемо допомогти саме вашому бізнесу і як будується просування сайтів послуг.
Аналіз конкурентів
Початок робіт базується на виробленні оптимальної SEO стратегії за рахунок аналізу конкурентів.
Наша мета – знайти 20% дій, які дають 80% результату.
Це дозволяє отримувати пошуковий трафік швидше, а бізнесу скоротити витрати, виконуючи спочатку найприбутковіші зміни на сайті.
Розглянемо найбільш поширені напрямки конкурентного аналізу.
Ключові фрази
Порівнюючи просувний сайт з сайтами конкурентів, можна виявити ключові фрази, які є унікальними для конкурента.
Іншими словами – отримуючи упущені можливості щодо розширення спектра послуг, отримаємо розуміння, які посадочні сторінки потрібно створити.
структура
Аналіз пошукових запитів відвідувачів – можливість створити розширену структуру для сайту послуг.
У комбінації з аналізом структур сайтів-конкурентів це дієвий метод, що дозволяє досягати мети по трафіку швидше.
приклад
Розуміння бізнесу, аналіз конкурентів і пошукових запитів дозволили створити структуру сайту і контент, які перевищують аналогічні у конкурентів.
Це в свою чергу призвело до зростання трафіку з 0 до 3 000 на добу за 4 місяці.
зовнішній маркетинг
Наступний вектор – аудит і аналіз зовнішнього маркетингу конкурентів.
Наша мета – виробити найменш витратну для досягнення результату стратегію.
Для цього необхідно:
- виявити стратегії, за якими розвивалися конкуренти;
- зрозуміти, що спрацювало для них, а що ні;
- розібратися, скільки часу займе досягнення оптимальної кількості посилань.
Тактики аналізу конкурентів різноманітні, і підбираються вони з урахуванням особливостей бізнесу.
Семантика і контент
У роботі ми використовуємо розширені стратегії збору ключових фраз. За інших рівних, це дозволяє залучати більше трафіку на сайт, ніж конкуренти.