Методи інтернет-маркетингу для малого бізнесу

6

Інвестиції в інтернет маркетинг в сучасному світі стали найбільш ефективним і найкращим вкладенням для власників малого бізнесу. Ви можете зв’язатися з великою кількістю людей, не витрачаючи багато грошей. Такі методи просування стали великою перевагою для будь-якого бізнесу, і вам можуть принести значні дивіденди. Звичайно, щоб досягти оптимальних результатів, треба застосовувати маркетинг правильно.

Інтернет маркетинг не є бізнес-моделлю і не в змозі замінити базові основи маркетингу. Є певна кількість плутанини навколо того, що інтернет-маркетинг дійсно є. Безумовно, є такі, хто створив свій бізнес для використання інтернет для заробляння грошей. Для них — це бізнес-модель і концепція базується на інтернет-технологіях. Але для більшості підприємств малого бізнесу інтернет маркетинг є окремим медійним каналом комунікації, який може використовуватися для досягнення цільового ринку. Він необхідний для побудови відносин з покупцями та отримання видимості в межах ринку збуту.

Як інтернет-маркетинг може допомогти малому бізнесу

Сьогодні підприємства мають більше можливостей і варіантів, ніж коли-небудь раніше. Але рішення на використання методів інтернет-маркетингу, особливо якщо ви керуєте невеликий або навіть середньої компанією зі скромним бюджетом і обмеженими ресурсами, може бути важким. Навіть при тому умови, що традиційна реклама в друкованих виданнях може стати ще більш витратною або просто недозволено дорогою.

Коли ми говоримо про малий бізнес, ми розуміємо, що більшість компаній не працюють в онлайн режимі. Клієнти для відвідування магазину чи офісу швидше скористаються «дверима» або телефоном, щоб зробити покупку. Але навіть, якщо ви не продаєте свої продукти через інтернет магазини, необхідно подбає про те, як майбутні клієнти зможуть знайти вашу організацію.

Переваги Інтернет-маркетингу для малого бізнесу

Безумовно, інтернет-маркетинг може допомогти бізнесу рости, але це тільки одна з переваг для власників малого бізнесу. Він допомагає знайти нових клієнтів на неохоплених сегментах ринку. Це дозволить вам «проникнути» в монітори і смартфони кожного потенційного клієнта, збільшуючи охоплення ринку збуту.

Важливо випередити конкурентів. Уявіть, в момент прийняття рішення покупець наштовхується в першу чергу на інформацію від вашого прямого конкурента. Не важко зрозуміти, що станеться? Скоріше всього ви будете втрачати потенційних клієнтів.

Інтернет маркетинг дозволяє краще зрозуміти потреби ваших покупців. Ви можете «чути» їх думки, відгуки і побажання, вивчаючи і аналізуючи статистку, яка стає доступною.

Для того, щоб скористатися перевагами інтернет маркетингу важливо не робити три поширені помилки:

  • найняти непрофесійного співробітника або компанію
  • не використовувати статистику: до, під час і після кожної рекламної кампанії
  • не надавати більшу цінність трафіку, замість фактичної конверсії відвідувачів в клієнтів
  • Методи інтернет-маркетингу та поради для малого бізнесу

    Веб сайт

    Це може звучати нерозумно, але вам потрібно мати веб сайт, щоб приступити до інтернет маркетингу. Перед створенням сайту необхідно підібрати такі слова і словосполучення (пошукові запити), які найбільш точно будуть характеризувати ваш вид діяльності, товари і послуги, пропоновані на ринок. У цьому можуть допомогти фахівці, для яких інтернет маркетинг – це бізнес-модель. Вони ж і створять його, спираючись на кращі практики і стандарти програмування. Важливо переконатися, що ваш веб сайт має високу якість і відповідає вимогам пошукових систем.

    Пошуковий маркетинг

    Коли у вас є веб сайт необхідно працювати над просуванням в пошукових системах, таких як Яндекс і Google. SEM (Search Engine Marketing або комплекс заходів, спрямований на збільшення відвідуваності сайту) складається з трьох незалежних частин, які дуже важливі для загального успіху будь-якої рекламної кампанії:

  • SEO-оптимізація сторінок для підняття позицій сайту по пошукових запитах в результатах видачі пошукових систем Яндекс, Google і т. п.
  • Нарощування посилань з інших сайтів з метою збільшення довіри і зростанню числа відвідувачів на ваш сайт, використовуючи при цьому «білі» методи просування
  • Платна контекстна реклама для найбільш зацікавлених у купівлі користувачів інтернет
  • Соціальний маркетинг

    Дуже популярний і доступний метод для просування вашого бізнесу. Останні дослідження показують, що відбувається не тільки збільшення охоплення цільової аудиторії, але і зростання конверсії трафіку з соціальних медіа. Вони стають досить ефективними каналами комунікацій.

    Контент маркетинг

    Люди люблять сенс, і компанії, які можуть забезпечити гідним змістом сайту своїх потенційних клієнтів здобувають перемогу в конкурентній боротьбі. Це не є чимось новим, але дедалі більша кількість людей в Інтернеті знаходяться у пошуках якісної інформації. Їх цікавить відомості про компанії та її співробітників, переконливий опис товарів і послуг, відгуки інших клієнтів та багато іншого, що дозволяє зробити вибір у вашу користь. Якщо ви хочете залишитися на вершині успіху, вам потрібно інвестувати в контент маркетинг.

    Email маркетинг

    У сучасному світі практично кожен має власну адресу електронної пошти або компанії, на яку він працює. Цей факт дозволяє збільшити свою клієнтську базу і наростити перехресні продажі потенційним клієнтам, що залишили свої контактні дані в інтернет. Успіх або не успіх Email маркетингу залежить від багатьох факторів, але важливо використовувати цей метод як частина загальної маркетингової стратегії.

    Мобільний маркетинг

    Використання мобільних телефонів з кожним роком росте колосальними темпами. Поява смартфонів і планшетів змусило звернути на цей канал комунікації підвищену увагу. Тому вам перш за все необхідно переконатися, щоб сайт був оптимізований під різні мобільні пристрої. Пошукові системи вже анонсували пониження по пошуковим запитам користувачів недружніх до мобільного трафіку сайтів.

    Крім того, ви можете також інвестувати кошти в створення оригінальних мобільних додатків для різних мобільних ринків і знайти ще більше клієнтів на новому зростаючому ринку збуту.

    Платна реклама

    Крім уже згаданої вище контекстної реклами, досі існує традиційний метод реклами на інших сайтах. Банерна реклама на якісних сайтах і блогах у вашій ринкової ніші, які пропонують рекламне простір, здатна залучити досить велика кількість нових клієнтів.

    Найбільша помилка, що роблять люди, коли мова заходить про покупку реклами на інших веб-сайтах полягає у відсутності вимірювань віддачі від інвестицій. Іншими словами, вам потрібно знати, чим цікавляться користувачі, коли вони будуть натискати на ваші рекламні оголошення, скільки часу вони проведуть на вашому сайті, які сторінки вони відвідають, які здійснять дії і скільки з них зроблять покупку у вас (конвертують ваші інвестиції в дохід). Коли у вас є вся ця інформація, ви можете вирішити, чи варто продовжувати показ оголошень на рекламному майданчику чи ні.

    Висновок

    Інтернет маркетинг є обов’язковим елементом маркетингової стратегії для кожного серйозного бізнесу, не залежно від його розміру і від бізнес-моделі. Просто сьогодні немає іншого вибору, як слідувати світовим тенденціям.

    Інтернет маркетинг – це не гонитва за модною блискучою ідеєю. Це ефективний маркетинговий план ваших зусиль для створення стійкого бізнесу.

    © Блог про маркетинг ActualMarketing

    Будь ласка, залиште це поле порожнім.

    Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.

    Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.