Як працює контент маркетинг

7

Термін «контент маркетинг» означає різні речі для різних людей. Постійно доводиться стикатися з людьми, які висловлюють загальну ідею, але пропускають важливі частини просування з допомогою стратегії контент маркетингу. Пов’язано це, на мій погляд, з тим, що акцент робиться на бажання поділитися своїми емоціями з навколишнім світом. Через нерозуміння, як працює контент, вони виконують свою роботу не так ефективно, як того вимагає поставлене завдання.

Що конкретно являє собою контент маркетинг

Базове визначення контент маркетингу звучить наступним чином:

Контент маркетинг – це стратегічний маркетинговий підхід, орієнтований на створення та поширення цінного, релевантного та узгодженого змісту для залучення і утримання цільової аудиторії, і в кінцевому рахунку для стимулювання прибуткових для бізнесу дій клієнта

Це досить просте і ємне визначення контент маркетингу може дещо змінюватися в залежності від потреб вашого бізнесу, наприклад, можна сказати, що це «оповідь або розповідь з метою зростання продажів». Контент маркетинг надає потенційним клієнтам, покупцям і корисну інформацію громадськості до, під час і після купівлі, не нав’язуючи їм свої рекламні обіцянки.

Контент маркетинг має ряд характерних атрибутів

  • Уособлює основні елементи бренду організації
  • Використовує для цих цілей різноманітні медіа формати, такі як текст, відео, фото, аудіо, презентації, електронні книги та інфографіка, щоб розповісти історію вашого бренду чи компанії
  • Контент можна читати на різних пристроях без втрати смислового змісту
  • Контент розповсюджується через власні або сторонні платформи, включаючи різні соціальні мережі
  • Результати розповсюдження контенту вимірні допомогою спеціалізованих інструментів і впровадження у зміст відповідних закликів до дії (call-to-action) і промо-кодів.

Що не є контент маркетингом

Незважаючи на наявність чіткого визначення, залишається багато помилок, пов’язаних з контентом. Мова йде не тільки про змісті, контент маркетинг повинен демонструвати цінність комерційного пропозиції та ґрунтуватися насамперед на потреби клієнта. Контент маркетинг – це не просте створення контенту заради контенту, він додає цінність на вашому бізнесу для людей, які споживають ваш контент.

Контент, на відміну від реклами, не може бути настирливим, він просуває бізнес через побудову довірчих відносин. Хоча реклама і контент зобов’язані працювати разом на інтереси бізнесу, але, по суті, вони вчинені різні частини маркетингового плану. Коли мова заходить про контент маркетингу, ви повинні створити свої «засоби масової інформації» і вміло керувати ними. У разі проведення класичної рекламної кампанії ви змушені звертатися до сторонніх ЗМІ, і платити їм за поширення рекламного контенту.

Часто відбувається плутанина і спроба підмінити інші форми просування, наприклад, коли мова заходить про SEO. Контент маркетинг по своїй суті є більш широкою і цілісною стратегією, ніжили SEO, відповідає за вузьку технічну частину просування сайту. Це твердження стосується й інших форм просування, в першу чергу SMM.

Чому контент маркетинг має важливе значення для бізнесу

Контент маркетинг в останні роки стало модним трендом, що володіє високоефективним потенціалом. Але чому це було так важливо для маркетологів?

Ось десять фактів, що ілюструють значимість контент маркетингу при його ефективному використанні

  • Контент маркетинг забезпечує більше органічного трафіку з високо конкурентним запитам в пошуку.
  • Коефіцієнти конверсії сайту подвоюються при використанні стратегії вхідного маркетингу (цільовий трафік від контент маркетингу більш ефективно перетворює відвідувачів сайту в ліди, тобто потенційних клієнтів, які в свою чергу перетворюються у покупців за рахунок втягивающего маркетингу, який є складовою частиною стратегії контент маркетингу).
  • Тактика застосування вхідного маркетингу дозволяє економити маркетинговий бюджет компанії.
  • Контент маркетинг ефективно допомагає покупцям приймати рішення про покупку послуг, що збільшує конверсію сайту.
  • Маркетологи вважають за краще по мірі необхідності частково заміщати дорогу контекстну рекламу контент маркетингом, що дозволяє тривалий час генерувати трафік на сайт навіть після реалізації поточних завдань.
  • Контент маркетинг забезпечує кращу впізнаваність бренду і працює на стратегічні інтереси компанії.
  • Компанії, що поширюють контент через власні блоги, більш успішно збирають ліди.
  • Багато керівників провідних компаній не без підстави вважають, що користувальницький контент стане в найближчі роки серйозним драйвером просування в інтернет (тут мова йде про відгуки покупців, коментарях передплатників, оглядах «адвокатів» бренду і т. п.)
  • Велика кількість споживачів довіряють призначеного для користувача контенту і уважно читають коментарі та відгуки про компанії.
  • Аудиторія, підключена до Інтернет, щороку зростає і залучена до споживання контенту, що дозволяє розширити цільову аудиторію і залучити нових потенційних клієнтів.
  • Як видно з наведених фактів, контент маркетинг ефективний і його вплив продовжує зростати. Якщо ви хочете залучити нових клієнтів для свого бізнесу і залишатися конкурентоспроможними, вам необхідний маркетинговий план, який буде включати стратегію просування з допомогою вмісту.

    Основні тактики контент маркетингу

    Сьогодні маркетологи використовують у своїй практиці багато тактик для реалізації контент-маркетингу. Перерахуємо основні:

    • Соціальні мережі
    • Розсилки електронних листів
    • Новинні статті на сайті
    • Блоги
    • Очні заходи (семінари, презентації, бізнес-сніданки тощо)
    • Тематичні дослідження
    • Відео
    • Ілюстрації та фотографії
    • Офіційна технічна література
    • Онлайн презентації
    • Інфографіка
    • Вебінари
    • Аналітичні звіти
    • Мікро-та посадкові сторінки
    • Мобільні додатки

    Будучи залученим в контент маркетинг, людина стає споживачем інформації, яка служить комерційним цілям компанії. Успішні бренди не тільки створюють рекламні оголошення, нагадують і стимулюють продаж, вони формують майбутній попит на свою продукцію.

    Цілі контент маркетингу

    Перш ніж ви зможете почати створювати, контролювати і поширювати контент потрібно розробити документальну стратегію. Для початку необхідно визначитися з цілями просування.

    Як визначити цілі контент маркетингу

    Щоб коректно сформулювати цілі контент маркетингу їх треба узгодити з бізнес-цілями маркетингового плану. Як правило, намічені бізнес-планом завдання ведуть до збільшення доходів компанії, зниження витрат або підвищення якості обслуговування клієнтів.

    Наступний крок для формулювання конкретних цілей пов’язаний з потребами вашої цільової аудиторії. Ви знаєте, хто ваша аудиторія, і що вони повинні зробити, щоб були виконані завдання маркетингового плану? Важливо розуміти, де ваші читачі проводять свій час в Інтернет, чим вони цікавляться і яку інформацію шукають. Ви знаєте їх реальні потреби?

    Після отримання відповідей на ці запитання ви можете визначити місію контент маркетингу і намітити практичні цілі. Зрозумівши, навіщо вам потрібен контент, ви сформулюєте стратегію, яка буде включати процедури поширення і доставки споживачам інформації, а також очікуваний результат від цих зусиль.

    Які цілі мають пріоритети: короткострокові або довгострокові

    Формулюючи свою стратегію контент маркетингу, необхідно розуміти різницю між короткостроковими і довгостроковими цілями.

    Очевидно, для досягнення короткострокових цілей потрібен значний час: від кількох місяців до кількох років. Прикладами таких цілей можуть стати придбання якісних посилань (линкбилдинг) або створення свого співтовариства.

    Короткострокові цілі можуть бути досягнуті через кілька днів або тижнів. Наприклад, активна участь в якості учасника тематичних спільнот інших брендів у соціальних мережах може призвести до створення свого сильного співтовариства. Як правило, короткострокові цілі – це послідовні кроки для досягнення довгострокових цілей.

    Використовуючи техніку SMART можна досить оперативно підготувати документальну стратегію і зафіксувати головні цілі контент просування.

    Сторінки: 1 2