Види контенту

5

Контент маркетинг став однією з найпотужніших стратегій цифрового маркетингу для різних компаній всіх розмірів і галузей. Однак, коли справа доходить до розробки власної стратегії контент маркетингу, може здатися складним завданням, які види контенту варто використати для розвитку свого бізнесу.

При згадці слова «контент» більшість подумає про тексти, деякі – про картинках, частина згадає про роликах, які вони нещодавно дивилися на YouTube.

А адже контент можна не тільки читати і дивитися, але також слухати, створювати, грати в нього (так-так!).

Види контенту: коротке керівництво

1. Текстовий контент

Інформаційна стаття

Створюється для читачам розповіді про певні факти, події і явища.

  • Стаття з порадами: матеріал з рекомендаціями та / або напуттям для читачів.
  • Стаття-переклад: дослівний, але частіше адаптований переклад зарубіжного матеріалу. Такі статті цінні тим, що на момент виходу не мають аналогів в рунеті.
  • Історія : оповідання з метою донести важливу практичну інформацію до читача – спонукати його до роздумів і певних дій.

Стаття-«конструктор»

Матеріал, який збирається з частин. Часто їх можна розташовувати в довільній послідовності.

  • Стаття-огляд: розгляд однієї або кількох подібних проблем, явищ або предметів. Підкріплюється ілюстраціями і відео.
  • Стаття з прикладами: перелік доказів з якого-небудь питання. На відміну від огляду, приклади можуть наводитися без докладного розгляду.
  • Список: стаття з довільною послідовністю елементів. Така структура спрощує її вивчення читачами.
  • Дайджест: збірка матеріалів з інших видань. Має періодичний характер (наприклад, випускається раз на місяць). Дайджест знайомить читачів з добіркою новин з певного питання.

Стаття-«вчитель»

Матеріал, що має менторський характер. Його мета – спонукати читача до перевірки або отримання навичок і знань.

  • Чек-лист: дії в суворій або довільній послідовності, які потрібно виконати для досягнення позитивного ефекту. Служить для перевірки своїх дій у вирішенні визначених завдань.
  • Інструкція: вказівки/правила, які регламентують яку-небудь детальність. Створюється, щоб дати читачам правильну послідовність дій для отримання бажаного результату.
  • Керівництво / гайд: розширена інструкція, комплексний розгляд роботи з чим-небудь. Після вивчення у читача буде весь набір теоретичних навичок, щоб почати діяти.

Електронна книга

Версія книги в цифровій формі (pdf, fb2, epub та ін). Найбільший текстовий формат контенту, який також може бути виданий у традиційному паперовому варіанті.

Інтерв’ю

Бесіда, в ході якої одна людина задає питання, а іншої на них відповідає. Гарне інтерв’ю допомагає не тільки отримати експертну думку з питань, що цікавлять, але і збільшити аудиторію читачів.

Рецензія

Критична оцінка авторської роботи (статті, книги). Служить для глибокого аналізу з наступними рекомендаціями для аудиторії – знайомитися чи ні з предметом рецензування.

Наратив

Виклад подій у вигляді послідовності екранів з коротким текстом і виразними образами. Сьогодні це один з форматів публікацій на «Яндекс.Дзене». З його допомогою можна робити добірки і розповідати читачам історії.

Кейс

Опис конкретної ситуації в якій-небудь сфері: що було до, що треба було зробити, що було зроблено і що з цього вийшло. Призначений для отримання і впровадження позитивного досвіду або вивчення негативного досвіду і впровадження отриманих знань в роботу.

Ньюсджекинг

Вбудовування брендів в актуальні і злободенні новини. Таке «новинне піратство» дозволяє на короткий термін отримати сильний сплеск трафіку.

Текст email-розсилки

Такий матеріал пишеться на постійній основі та подається у вигляді випусків електронної розсилки. Відрізняється одночасно захопливістю, лаконічністю подачі і змістовністю. Призначений для постійного підтримання лояльності аудиторії і стимуляції певних дій з її боку.

Вірш для бізнесу

Римований твір, створене за законами віршованій промови. Часто використовується для бізнесу, тому що легко запам’ятовується і дозволяє вбудовувати в себе рекламні слогани і важливі посилання для клієнтів.

Пости в соціальних мережах

Записи, які ми залишаємо на особистих сторінках або групах. Це можуть бути як короткі повідомлення, так і розлогі роздуми. Пости різняться в залежності від цілей.

  • Інформаційний пост: повідомляє щось цікаве
  • Промо-пост: говорить про майбутню подію
  • Рекламний пост: рекламує товари або послуги
  • Пост-опитування: дізнається думку аудиторії
  • Пост-питання: Залучає в дискусію
  • Пост-відгук: розповідає про позитивний (дуже рідко – про негативний) досвід взаємодії між вами і клієнтами / вами і передплатниками групи
  • Новинний пост: повідомляє цікаві та актуальні новини
  • Конкурс: Радує розіграшем цінних призів

Сторінки: 1 2 3