SMM просування

7-15-2020
SMM просування в соціальних мережах | Новини



Вік ЗМІ закінчився, почалася епоха соціальних медіа – таке твердження все частіше і частіше з’являється в різних інформаційних каналах. І дійсно, соціальні мережі на даний момент можуть надати своїм користувачам більшу частину послуг інтернету – розваги, товари, робота і медіа-контент, все це можна отримати, просто залігувавшись у в Facebook або ВК. Тому такі майданчики все частіше використовуються комерційними компаніями для залучення нової аудиторії і розвитку бренду. Давайте розбиратися, що таке SMM і для чого воно потрібно. Також хочемо вам порекомендувати smm послуги компанії Uaateam, яка займається просуванням в соціальних мережах.

SMM – social media marketing, тобто сукупність засобів і методів для просування бренду або товару в соціальних мережах. SMM просування використовується для залучення аудиторії, підвищення інтересу до бренду, чи безпосередньо продажів через групи чи сторінки в соцмережах.

До основних цілей даного виду маркетингу можна віднести:

  • збільшення переглядів сайту або блогу;
  • підвищення впізнаваності бренду;
  • формування образу компанії;
  • взаємодія з клієнтською аудиторією;
  • спілкування з потенційними покупцями;

Залежно від цілей SMM для бізнесу та обраних методів роботи розрізняють дві основні стратегії:

  • Відкритого просування – у створеній групі не ховаються комерційні інтереси компанії. Адміністрація відкрито пропонує товари і просуває бренд шляхом активної реклами, вірусних постів і інших маркетингових прийомів, що сприяють збільшенню продажів.
  • Прихованого просування – прихований SMM маркетинг полягає у створенні груп за інтересами або орієнтованих на певну цільову аудиторію. Група може бути інформаційної, пізнавальної або розважальної, при цьому час від часу можуть з’являтися публікації з посиланням на бренд або товар бренду, який органічно вписується в контекст матеріалу.

Не завжди метою SMM є продажі, спільноти компаній часто можуть виступати в ролі «експертів» публікуючи корисну інформацію, цікаву для учасників групи.

Для популяризації продукту або компанії SMM-спеціалісти можуть використовувати:

  • Таргетингову рекламу

Клікабельні банери, які відображаються певним користувачам. Тонка настройка таргетов дозволяє залучити потрібну цільову аудиторію на підставі віку, статі, інтересів, роду діяльності та регіону проживання, так само можливі покази зібраної компанією клієнтської бази на підставі эмейл-адрес. Вартість оплачується за покази, за клік або ж за взаємодію (в Instagram або Facebook) та залежить від наявності конкурентних оголошень і обсягу тексту.

  • Лідерів думок

Найбільш яскравим прикладом є реклама в відеоблогах. Втім, лідери думок не завжди мають багатотисячний фан-клуб, це можуть бути авторитетні учасники скажімо груп про материнство або професійні кухарі, які будуть рекомендувати ваші кухонні ножі. Головна складність – встановити контакт з таким авторитетом і домовитися про ціну.

  • Рекламу в групах

У пріоритеті рекламні пости в схожих тематичних спільнотах або групах з потрібною цільовою аудиторією. Вартість такої реклами залежить від кількості учасників в групі і характеру поста (пряма реклама, зазвичай, дорожче прихованою). Можлива так само взаємна публікація рекламних постів.

Детальніше від Метта Каттса: https://bit.ly/3dozv0U