Версия для печатиНа печать Написать письмоНаписать письмо ВойтиАвторизация Карта сайтаКарта сайта
Студия рекламы "Ника"
Студия рекламы "Ника"
Главная
 
Наружная реклама
 
Полиграфия
 
Сувенирка
 
Дизайн
 
Организация мероприятий
 
Наши работы
 
Статьи и обзоры
 
Создание и продвижение сайтов
 
Контакты
 

Як підібрати працівників для вашого бізнесу

Фундамент взаємин з вашим працівником складається задовго перед тим як ви його прийняли на роботу. Тут має значення і текст вашого оголошення про вакансію і атмосфера у вашому офісі магазині чи кав’ярні і манера вашої поведінки з підлеглими... Все це створює перше враження.

Під час знайомства з кандидатом не шкодуйте часу на співбесіду. Варто навіть провести кілька зустрічей за різних обставин. Поговоріть з людьми, які добре знають кандидата, наприклад з його колишніми працедавцями, наставниками, вчителями. Що більше інформації про потрібну вам особу ви зберете, то менше ризикуєте знайти випадкового працівника. 

Вирішальним критерієм під час прийому на роботу має стати питання «Що відчували б ви, якщо ця Людина працювала на вашого конкурента?» 

Існують також різного роду тести, які досить чітко визначають розумові здібності та ділові риси претендентів. Ще один надійний і мудрий спосіб перевірки конкретний випробувальний термін, від 2 до 4 тижнів. Саме так знаменитий Ендрю Карнегі одного разу прийняв на роботу 43 працівників, з яких лише троє з часом «відсіялися». 

Дуже важливо, щоб новий працівник відразу відчув себе потрібним, бажаним. Тому ваше перше завдання – познайомити новачка з персоналом, призначити наставника який йому допоможе зробити перші самостійні кроки, пояснить традиції та неписані правила вашої фірми. 

Найманих працівників поділяють на дві категорії – тих, котрі в процесі роботи спілкуються з клієнтами, і тих, які не спілкуються. Перших добирають надзвичайно старанно, оскільки від цих осіб, кожна з яких представляю вашу фірму, залежить престиж компанії. 

Наприклад найкращий спосіб протестувати майбутнього комерційного агента – поспостерігати як він зайшов до офісу. Якщо кандидат на цю посаду не розглядає стін, а вже від дверей посміхається спокійно й тактовно намагається здобути вашу прихильність, - сміливо беріть його на випробувальний термін. 

Нью-Йоркська телефонна компанія 20-ти хвилинну вступну співбесіду влаштовує…звичайно ж, по телефону! Після першого знайомства «відсіюється» переважно семеро з восьми претенденток.

Одна з парадоксальних аксіом добору – така: краще мати не зовсім розумного, але чесного працівника…

 

Почитайте еще: 

Как добиться максимальной эффективности рекламы

Как выбрать рекламное агентство

Какие материалы использют в производстве рекламы

Для начинающего бизнесмена

Реклама для частного предпринимателя

Ошибки молодых предпринимателей

Мудрость для начинающих бизнесменов

Деловое общение. Основные правила

Деловая репутация в бизнесе. Оценка

Комментировать » Комментариев (0)