Версия для печатиНа печать Написать письмоНаписать письмо ВойтиАвторизация Карта сайтаКарта сайта
Студия рекламы "Ника"
Студия рекламы "Ника"
Главная
 
Наружная реклама
 
Полиграфия
 
Сувенирка
 
Дизайн
 
Организация мероприятий
 
Наши работы
 
Статьи и обзоры
 
Создание и продвижение сайтов
 
Контакты
 

Принцципи роботи з персоналом

Пам’ятайте ваше головне завдання полягає в тому, щоб розкрити творчі здібності кожного. Якщо просто заплатити людині гроші й наказати «винайди що-небудь», то розраховувати на успіх не варто. Тільки тоді, коли Ви поставите перед працівником конкретну мету, визначите термін виконання і пообіцяєте гідну винагороду, можна сподіватись що фахівець чудово виконає завдання. Ось ще деякі найефективніші принципи роботи з персоналом:

·        Уважно ставтеся до потреб своїх працівників: таким способом ви позитивно впливатиме на їх ставлення до роботи. Дайте їм відчути наскільки ви поважаєте їх особисто.

·        Подумайте, що корисного можна зробити для своїх працівників (нехай це буде щось не дороге за ціною, але просто реальне й вигідне, цим ви добре стимулюватимете їх до праці. Наприклад, «гнучкий» робочий день, не коштуватиме вам ні копійки, але для ваших працівників (для їхніх особистих чи сімейних справ) буде справді благом.  Ви можете встановити потрібний розклад роботи на таких засадах: «Пані Наталко, мене не обходить, коли ви робитимете свою роботу. Можете виходити з офісу раніше, щоб ваш синок не пересиджував зайвої години в дитсадку. Але, будь ласка, пам’ятайте, що звіти мають бути готові щосереди на десяту годину, у повному обсязі…»

·        Завжди інформуйте персонал про свою мету та завдання якомога детальніше. Переконайтеся, чи працівники зрозуміли все правильно. Поцікавтеся, чи вони часом не знають альтернативних способів розв’язання проблеми: люди люблять, коли когось цікавить їхня думка… Тримайте під контролем зворотній зв'язок, особливо коли маєте справу з висококваліфікованими фахівцями: робіть для них паузи, щоб вони встигали сконцентруватися.

·        Будьте уважні до проблем і пропозицій. Визнання проблем ваших підлеглих спонукає їх до того, щоб уважніше ставитися до проблем фірми. А незвичайні ідеї, можливо, дадуть вам змогу досягти успіху з меншими витратами.

·        Сучасний працівник хоче, щоб робота надавала йому ваги. Дехто цінує це визнання більше ніж високу платню. Хваліть своїх працівників. Будьте щедрі на слова й робіть це «на людях». Похвала не коштує грошей…

·        Натомість зауваження належить роботи наодинці. Пам’ятайте, що ваш працівник:

-         має свій позитивний імідж і намагається його захищати;

-         прагне, щоб його прийняли в цьому іміджі, визнали й виявляли до нього належну повагу;-         обирає саме таку лінію власної поведінки, якої в той чи той момент чекає від нього оточення;

-         гостро реагує, коли зачіпають його «больові точки». Так, доречі, можна й «зустрічний удар» отримати. Пам’ятайте: ніколи не викликайте негативних емоцій людини! Відповіддю на ваші дії будуть тільки негативні реакції: гнів, роздратування, образа…

 

Дополнительные статьи:

Общаемся по-телофону в офисе

Телефонный лексикон

Поиск сотрудников для организации

Выбираем вид деятельности, каким хотим заниматься

Принципы делового общения