Версия для печатиНа печать Написать письмоНаписать письмо ВойтиАвторизация Карта сайтаКарта сайта
Студия рекламы "Ника"
Студия рекламы "Ника"
Главная
 
Наружная реклама
 
Полиграфия
 
Сувенирка
 
Дизайн
 
Организация мероприятий
 
Наши работы
 
Статьи и обзоры
 
Создание и продвижение сайтов
 
Контакты
 

Принципи ведення ділової розмови

Нарешті ви зібрали свою команду. Тепер треба виробити засади спілкування з нею. Протягом дня пересічний менеджер відбуває 500 контактів з підлеглими, колегами, начальством та клієнтами. Пам’ятайте: одна з хронічних хвороб світу бізнесу – невміння спілкуватися по-діловому. Для прикладу можна навести тисяч «історій хвороби»: тут і втрачені гроші, і змарнований час і розлючені клієнти, й розірвані угоди і контракти… Тим часом існує не хитрий спосіб профілактики цієї хвороби. Ось його головні принципи: 

-         Вмійте дивитись в очі співрозмовникові. Якщо ви хочете зацікавити людину, дивіться їй прямо у вічі й не втрачайте цього контакту, виявляйте власну цікавість до неї! Якщо з якоїсь причини вам важко дивитись прямо у вічі, то спробуйте спочатку сфокусувати погляд на переніссі, потім перевести його на брови, а згодом поступово на очі.

-         Вмійте слухати співрозмовця. Той хто слухає провадить активну діяльність. Бо платить увагою та зацікавленістю за здобуту інформацію. Вміння слухати це водночас розвага та серйозна робота. Почніть слухати уважно і відкриєте для себе багато цікавого. Якщо раптом виявите іншу точку зору, то не поспішайте: ви не мусите з нею погоджуватися. Виграєте ви в будь-якому разі, бо будете мати можливість надалі діяти не наосліп, а зважаючи на отриману інформацію…

-         Допоможіть співрозмовнику розслабитися. Емоційно підтримуйте його «так-так», «авжеж», «розумію вас». Створіть сприятливу атмосферу. Тим часом насправді ваша підтримка означатиме не згоду, а готовність зрозуміти…

-         Слухаючи намагайтесь зрозуміти а не шукати привід для критики чи контраргументації. -         Співчувайте співрозмовцеві. Спробуйте зайняти його позицію і подивитися на проблему його очима. Так ви краще зрозумієте його позицію, а отже краще усвідомите зміст проблеми.-         Виявляйте терпіння. Не дивіться демонстративно на годинник, не перебирайте паперів, ви ж бо ризикуєте зіпсувати свій облік в очах співрозмовника.

-         Завжди відділяйте співрозмовця - людину від проблеми, з якою вона до вас прийшла. Будьте уважні, навіть якщо якісь певні риси вашого візаві вам неприємні.-         Задавайте питання, уточнюйте. Переконайтеся, що ви правильно зрозуміли все й що не залишилося жодного нез’ясованого моменту.

-         Посміхайтеся, будьте доброзичливими. Навіть тоді, коли впевненні,, що більше ніколи не побачитеся з цією особою.

-         Будьте стриманими. Майте на увазі: якщо під час бесіди ви будете намагатися коментувати почуте власними думками, то не почуєте та не запам’ятаєте добрячої частини того, з чим до вас прийшов співрозмовник.

Подбираем сотрудников. Для руководителей малого и среднего бизнеса

Бизнес общение по телефону с партнерами и клиентами

Комментировать » Комментариев (0)