Поради по розкручуванню сайту



Перед початком кейса дозволю собі ліричний відступ. З нами стало добре (відвідуваність, ROI, позиції в топі).
Також хочемо вам порекомендувати R&K Agency
Щось змінити в цій схемі дуже складно. У білому SEO дійсно результат отримують трудоголіки. Робота відрізняється рутиною, терпінням, довгостроковим результатом.
У кожній ніші є свої особливості. В основному вони пов’язані зі структурою і семантичним ядром. В кожному кейсі буде як мінімум один конкретний рада до застосування. Ця рада може стосуватися інтернет – магазинів, англомовних проектів, тематичних проектів. Це може бути інструкція, рада, посилання, де зареєструватися, посилання що – небудь завантажити і т. загалом, щось корисне навколо самого кейсу.
Забув сказати про головну фішку в SEO. У цьому кейсі хочу поділитися стратегією підготовки сайту до просування і швидкого зростання безкоштовного трафіку для нового інтернет – магазину запчастин. Багато знають про послідовність підготовки сайту, але в просуванні сайтів дуже важливо підкріплювати знання конкретними кейсами. Одним з перших моїх особистих кейсів з правильною підготовкою був: Білий кейс: Збільшення трафіку будівельного сайту в 12 разів за 4 місяці без використання біржових посилань. З тих пір, у разі якщо сайту поки немає, для своїх і клієнтських проектів ми практикуємо підготовку сайту до просування.
Моє відео про те, як готувати сайт до просування. Стаття про просування інтернет – магазину автозапчастин.
В даному випадку був спроектований і створений інтернет – магазин автомобільних запчастин за принципом, описаним за посиланням вище. Коротко про етапи просування і результати. Багато генерованого і шаблонного контенту. Немає товарів на сторінці і цін. Тільки форма заявки на запчастину. Відповідно низька конверсія по відношенню до заявок.
Але для початку було прийнято рішення розробити таку спрощену структуру магазину. Так як багато сторінок, було прийнято рішення написати унікальні тексти для брендів і моделей. Також були написані тексти в розділ . Поки сайт знаходився в розробці, були підібрані копірайтери. Всі тексти написали за 1, 5 місяці. Функціонал додавання текстів зробили раніше, ніж всі допиляли. Тому до моменту тестування сайту тексти вже були додані. Логотип, невеликий текст, форма відправлення заявки, телефони. На заглушку куплено 25 посилань з прес – релізів, статей.