Версия для печатиНа печать Написать письмоНаписать письмо ВойтиАвторизация Карта сайтаКарта сайта
Студия рекламы "Ника"
Студия рекламы "Ника"
Главная
 
Наружная реклама
 
Полиграфия
 
Сувенирка
 
Дизайн
 
Организация мероприятий
 
Наши работы
 
Статьи и обзоры
 
Создание и продвижение сайтов
 
Контакты
 

Перелік головних помилок новочка в підприємницькій діяльності

25 типових помилок новачків підприємницької діяльності 

1.         Вибір виду підприємницької діяльності несумісного з особистістю підприємця. Стрімке, непродумане і необґрунтоване рішення відносно відкриття бізнесу – прямий шлях до провалу справи та розчарування. Підприємець повинен робити те, що він вміє, до чого в нього лежить душа.

2.         Безобґрунтоване очікування позитивного результату. Без ретельного і об’єктивного аналізу своїх можливостей, аналізу та обґрунтування реальних припущень відносно потенціальної можливості отримання позитивних результатів підприємцю важко розраховувати на успіх. Це ризик, знання кон’юнктури ринку та ін.

3.         Використання неадекватного (помилкового) бізнес-плану. Треба, перш ніж визначитись з видом бізнесу, навчитись складати реальний і оптимальний бізнес-план. Це не лише запорука успіху, але й необхідний інструмент для початку, реалізації та успішного завершення справи.

4.         Використання помилкових (нереалістичних) прогнозів продажу. Якщо те, що ви виробляєте, витрачаючи кошти і працю, нікому не потрібне, неминуче прийде крах бізнесу.

5.         Неправильний (помилковий) вибір місця для бізнесу. Необхідно ретельно підібрати місце для виробництва та реалізації продукції (товарів, послуг; поставка сировини; потенціальний збут; небезпечне оточення та ін.).

6.         Неправильне (невірне) укладання орендних угод (договорів). Необхідно мінімізувати витрати на орендну плату, обладнання, механізмів тощо. «Кабальні» умови орендних відносин будуть значним гальмом у підприємництві.

7.         Помилкові фінансові угоди і процедури. Треба уважно підходити до укладання фінансових угод, виконанню фінансових процедур, зводити до мінімуму ризики витрат. Особиста участь у фінансових угодах і процедурах – головний принцип успішного підприємництва.

8.         Вибір неправильної (помилкової) організаційної структури (вибір невірного типу організації). Від правильного вибору організаційної структури (типу) підприємства залежить успіх. Виправлення допущених спочатку помилок та зміни «на ходу» оргструктури призведе до втрати часу, коштів та нервів.

9.         Невірне (неправильне) розміщення офісів та приміщень. Для ефективного спілкування з замовниками, клієнтами, покупцями та засобами масової інформації необхідно раціонально вибирати не лише місце, але й правильно розміщати та обладнати службове приміщення, офіси, виставкові та демонстраційні зали, магазини, салони та інші площі на яких виставляються товари або пропонуються послуги.

10.     Втрата потенційного ринку призводить до перевиробництва, затоварювання та матеріальної шкоди.

11.     Занадто дорога і неефективна реклама – один із шляхів до матеріальних втрат.

12.     Використання неадекватних (невірних) технологій та методів продажу, встановлення нереальних цін зменшують товарообіг, прибуток. Мистецтво продавати (реалізувати) продукцію (товари, послуги) є вирішальним для перемоги в жорсткій конкуренції.

13.     Нераціональний менеджмент – одна із причин недієздатності підприємницької структури, неможливості створення конкурентноздатної «команди», втрат часу і т.п.

14.     Небезпечно жити «на широку ногу». Успішні підприємці відрізняються помірністю та скромністю в побуті, часто не співпадаючими з прибутками, що приносить їх підприємство. Успішне здобуття грошей в жорсткій конкуренції, отримання капіталу навіть за рахунок значного прибутку, неможливе без економії витрат і помірності витрачання грошей.Новачок-підприємець, який досяг фінансового успіху, але ще не оволодів «азами» філософії підприємництва, повинен знати, що йому необхідно робити за рахунок прибутку, а не доходу, котрий важливо постійно інвестувати та оновлювати, причому доходи повинні перевищувати витрати.

 

Продолжение>>>

Пазуха М.Д. "Анатомія малого та середнього бізнес-підприємства (початкова школа)"

 

Почитайте еще:

При открытии рекламного агентства

Узнайте сможете ли Вы стать бизнесменом

Вопросы которые необходимо задать себе при открытии своего бизнеса

Тест для определения, есть ли у Вас задатки предпринимателя.

Перечень видов деятельности, с которого легче начинать бизнес

Как достичь эффективности восприятия наружных вывесок

Ведение переговоров по-телефону