Версия для печатиНа печать Написать письмоНаписать письмо ВойтиАвторизация Карта сайтаКарта сайта
Студия рекламы "Ника"
Студия рекламы "Ника"
Главная
 
Наружная реклама
 
Полиграфия
 
Сувенирка
 
Дизайн
 
Организация мероприятий
 
Наши работы
 
Статьи и обзоры
 
Создание и продвижение сайтов
 
Контакты
 

Оцінки ділової репутації в бізнесі

В оцінці ефективності іміджу (ділової репутації) в бізнесі виділяють дві групи показників: довір’я і привабливість.

Показники довір’я:

Фінансові: доходність; платоспроможність; ефективність використання активів та акціонерного капіталу; ліквідність;

Комерційні: кількість та асортимент товарів (послуг); ціна товарів (послуг); якість товарів (послуг);

Спеціальні: система оплати та стимулювання праці; соціальний та правовий захист; спосіб і стиль керівництва. 

Показники привабливості

Візуальні: кольорові та інтонаційні рішення в рекламі фірми; інформаційне забезпечення споживача; упаковка товару.

Спеціальні: психологічний клімат в присутніх приміщеннях; стиль обслуговування; сервіс, передпродажне і після продажне обслуговування.

Добру ділову репутацію придбати надзвичай тяжко, на це потрібні роки, а витрати її можна миттєво, часто із-за дрібниці, бездумно безпечного відношення до клієнта, партнера, навіть до своєї фірми. Як вже зазначалось, в бізнесі є золоте правило: Турбуйся про своїх клієнтів та співробітників, а ринок потурбується про тебе. Про справедливість цього правила свідчать успіхи багатьох підприємців цивілізованого ринку.

Сенс сучасного цивілізованого ринку – підприємництво, створення ефективного, сучасного, а головне – моральність справи, тобто творчий процес мета і результат якого – справа (діло). І чим даний результат довше існує в часі, тим більше він приносить користь суспільству, тим вище ділова репутація підприємця.

Важливе значення при оцінці ділової репутації має етика.

Ділова оцінка залежить від напруги працюючих в ньому людей. Бізнесменів постійно прислідують стресові ситуації, які особливо небажані своїми наслідками.

Багато численні дослідження вчених різних країн виявили причини, що викликають у людини стресовий стан та вірогідність їх проявлення. Вони встановили десять головних причин стресу:

1.     Проблеми з грошима                                                               – в 21,0 % 

2. Моральні та фізичні наслідки відхилення від нормальної ваги людини                                                                                        – 13,1 %

3.     Взаємовідносини на роботі                                                       – 12,7 % 

4.     Відсутність вкрай необхідного вільного часу                         – 11,9 %

5.     Постійне недосипання                                                                  – 9,1 % 

6.     Далеко не бажаний зовнішній вигляд                                        – 7,9 %

7.     Стан здоров’я                                                                                – 7,9 % 

8.     Пред’явлені на роботі і вдома вимоги                                       – 6,7 %

9.     Пристарілі батьки                                                                         – 5,2 %  

10.        Невдалий брак                                                                           – 4,5 %

Разом – 100 % 

Кращими засобами упередження та зняття стресу спеціалісти вважають фізичні вправи, сон на свіжому повітрі, активний відпочинок, ванна або плавальний басейн, телефонна розмова з симпатичною людиною.

Зберегтись від стресу можна якщо систематично попередньо включати гальма”:

·        з вечора або ранком виділяти декілька хвилин, щоб придумати і скласти поточний день;

·        декілька разів на день розслабитись на хвилинку, посидіти спокійно, нічого не роблячи;

·        знайдіть можливість прогулятись або подивитись на квіти;

·        пригостити себе на декілька хвилин милуванням вечірнім та нічним небом.

У людей пік найбільшої та найменшої активності приходять на різні години доби. Так звані жайворонки просипаються на світанку і проявляють підвищену працездатність ранком, сови – вечором і вночі, а голуби – вдень. Це проявлення тих біологічних ритмів в залежності від яких живе кожна людина.

Ритм фізичних можливостей по своїй подовженості, дорівнює 23 добам, ритм емоційного стану – 28, а ритм інтелектуальної можливості – 33 добам. Ці ритми включаються з народження людини і регулюють його все життя.

Знаючи циклічність біологічних ритмів, кожна людина має можливість розрахувати для себе періоди та спади емоційного стану, а також фізичних та інтелектуальних можливостей. У відповідності з отриманими результатами слід планувати свою діяльність на певний календарний термін. Це дозволить працювати з високою ефективністю, отримуючи задоволення і уникати підвищених навантажень тоді, коли вони небажані.

 

Почитайте еще: 

Как добиться максимальной эффективности рекламы

Как выбрать рекламное агентство

Какие материалы использют в производстве рекламы

Для начинающего бизнесмена

Реклама для частного предпринимателя

Ошибки молодых предпринимателей

Мудрость для начинающих бизнесменов

Подбираем кадры

Деловое общение. Основные правила

Комментировать » Комментариев (0)