Версия для печатиНа печать Написать письмоНаписать письмо ВойтиАвторизация Карта сайтаКарта сайта
Студия рекламы "Ника"
Студия рекламы "Ника"
Главная
 
Наружная реклама
 
Полиграфия
 
Сувенирка
 
Дизайн
 
Организация мероприятий
 
Наши работы
 
Статьи и обзоры
 
Создание и продвижение сайтов
 
Контакты
 

Які помилки допускать при бізнес розмові?

    

Навчить свій персонал…

Деякі цілком «невинні» фрази здатні знищити реноме вашого бізнесу. Ось «звичайні» фрази, яких НІКОЛИ не треба вживати вашим працівникам і колегам:

·        «Нажаль директор досі обідає». Така відповідь наводить на думку, що ви полюбляєте довгенько обідати. А може, ще й подрімати після солідної трапези…

·        «Я не знаю де зараз шеф. Може Ви залишите мені свій телефон, і я передам йому, щоб він до вас зателефонував?» Зазвичай у такому разі у вашого партнера чи клієнта виникає підозра, що ви не хочете з ним говорити й попросили секретарку відповідати саме так. І взагалі професійний секретар завжди знає де саме зараз перебуває шеф і що він робить!... Кращий варіант відповіді такий: «Директор зараз не може підійти до телефону. Попросити його зателефонувати до вас?»

·        «Мій бос, мабуть, зараз п’є каву. Я скажу йому, щоб він зателефонував до вас». Усе, що було сказано в попередньому абзаці, стосується й до цього вислову. Не треба розповідати стороннім про каву, туалет, пивце з іншим партнером і т.ін.

·        «Шеф на місці, але він дуже зайнятий: у нього проблема з клієнтом…» Ну ось, тепер усі знатимуть, що у вас бувають проблеми у справах! Тут краще знову відповісти: «Він зараз не може підійти до телефону. Попросити його зателефонувати до вас?»

·        «Директор пішов до лікаря». Хто дав право вашому працівникові розповідати клієнтам чи партнерам про ваші проблеми зі здоров’ям?! Правильна відповідь така: «Директор буде відсутній в офісі до одинадцятої години. А як тільки повернеться, я попереджу його, що ви будете телефонувати».

·        «Нажаль, директор сьогодні ще не приходив». Така фраза навіює думку, що полюбляєте вранці поспати, дозволяєте собі запізнитися. Ось правильна відповідь: «Пробачте він зараз не може підійти до телефону. Може, я тим часом можу чимось допомогти вам?»

·        «Нажаль вже директора немає на роботі, він сьогодні пішов додому раніше». А ця відповідь може довести вашого партнера чи клієнта до люті! Уявіть собі: йому потрібна допомога, а той, хто може допомогти, просто «змився з роботи»… 

 

Ну то що – відкриваємо свої записники й починаємо «нове телефонне життя»?! І обов’язково – з посмішкою!

 

Комментировать » Комментариев (0)