Кращі кейси B2B-брендів 2018 року

452

В програмі конференції «PR в секторі B2B» кращі кейси B2B-брендів 2018 року

Оголошена програма щорічної кейс-конференції «PR в секторі B2B», яка пройде в Москві в 3-й раз 7 грудня. За традицією увагу спікерів і гостей буде приділено особливостям PR і маркетингу В2В компаній і брендів. Акцент у цьому році буде зроблено на партнерських проектах, роботі з инфлюенсерами в B2B, digital-комунікації та інструментах лідогенераціі.

Специфічна сфера B2B-комунікацій у всьому світі розвивається і змінюється стрімкими темпами, переймаючи інструменти і тактики з суміжних областей. Використання інструментів В2С-комунікацій у сфері В2В найближчим часом стане звичною практикою. Про найуспішніших кейсах і рішеннях комунікаційних завдань в сфері B2B спікери розкажуть кейс-конференції «PR в секторі B2B» 7 грудня.

Програма конференції:

  • Ксенія Алексєєва, керуючий партнер комунікаційного агентства Fresh Russian Communications, редактор B2B Journal, розбере проекти з бренд-амбасадорами і инфлюенсерами в B2B.
  • Ольга Касьян, директор з щастя клієнтів агентства Smart Motion, розповість, як перша особа компанії може стати інструментом лідогенераціі.
  • Ілля Чаплинський, директор з стратегічного маркетингу і розвитку бізнесу IEK GROUP, на прикладі своєї організації покаже, що робити, якщо блогер опублікував відео, яке вас не радує.
  • Діна Мостова, PR-консультант, що спеціалізується на PR технологічних компаній, стартапів і наукових проектів, на прикладі своїх кейсів розповість, як збільшити прибуток компанії за допомогою
  • Назім Турдумамбетов, директор Філіпс Інноваційні Лабораторії РУС, поділиться своїм досвідом в області B2B2C-бренд позиціонування.
  • Ірина Пітерсон, керівник групи комунікацій компанії «Эвотор», відповість на питання: як стати лідером інформаційного поля на новому ринку.
  • Бурцева олександра, координатор з маркетингу у відділі харчової безпеки компанії 3М Russia, і Яна Харитонова, менеджер з маркетингу НПФ Потік Інтер, покажуть на прикладі свого кейса, як партнерство компаній стає основою цікавого заходу для клієнтів.
  • Ольга Іванова, директор з маркетингу в Північно-Східному регіоні SIEGENIA GRUPPE, поділиться своїм досвідом реалізації проектів в області корпоративних інновацій у сфері комунікацій.
  • Лев Ворушилін, керівник департаменту маркетингу компанії Lorus SCM, на прикладі своєї компанії розбере, чим можна замінити брендування в логістиці.
  • Ольга Стрельцова, менеджер з маркетингових комунікацій DHL Express, розгляне кейс в області просування бренду через такі партнерські проекти як Mercedes Benz Fashion Week Russia.
  • Тетяна Ананьєва, директор з розвитку компанії «Апостроф Медіа», поділиться професійними порадами, як зробити із співробітників компанії амбассадоров бренду і навіщо це потрібно B2B-компаніям.
  • Ксенія Буніна, PR-менеджер компанії SEMrush, розгляне питання: як діджіталізація здатна збільшити ефективність роботи піарника.
  • Ольга Бондарева, засновник агентства B2B-маркетингу Digital Power і ex. керівник з соціальних мереж у Центральній та Східній Європі в Microsoft, розповість про використання соцмереж для лідогенераціі в B2B.
  • Олена Бірюкова, Старший спеціаліст з розвитку бізнесу відділу консультування з управління ризиками КПМГ в Росії та СНД, поділиться професійними секретами, як розвинути бізнес з нуля за допомогою комунікації.

Вартість участі в конференції 10 000 руб. (пакет «Стандарт») і 15 000 руб. (пакет «Бізнес»). Купуючи квиток категорії «Бізнес», ви отримуєте у подарунок квиток на III B2B Communication Forum 2019.

У продажу лише 100 квитків. Бронювання квитків доступно на сайті конференції https://b2b.frc-conf.com і на https://frc-conf.timepad.ru/event/781060.

Конференція «PR в секторі B2B» пройде 7 грудня з 10:00 до 19:00 в готелі «Альфа» за адресою: м. Москва, Ізмайловському шосе, д. 71, корпус А.

Контакти організатора:

+7 499 270 60 41

[email protected]

Сторінка заходу в Facebook: https://www.facebook.com/events/265396407611123

Про конференцію:

«PR в секторі B2B» – щорічна кейс-конференція для PR-фахівців, що працюють з B2B-сегментом. Конференція проводиться з 2016 року і щорічно збирає понад 100 фахівців, які працюють в області B2B-комунікацій і маркетингу. Організатори конференції – комунікаційне агентство Fresh Russian Communications (FRC), що спеціалізується на B2B-комунікаціях, і галузевої інтернет-журнал про комунікації в B2B-бізнесі B2B Journal (проект FRC): www.frc-pr.com, www.b2b-journal.ru.


Будь ласка, залиште це поле порожнім.

Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.

Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.