Чому маркетинг має починатися з контент стратегії

487

Пройшли ті дні, коли в соціальних мережах можна було розмістити «просто публікацію». Змінилися вимоги пошукових систем, і вже недостатньо оновлювати контент свого вебсайту раз на півроку. Маркетинговий план кожної компанії (якщо він у вас є, чи не так?) повинен включати в себе обов’язковий розділ «Контент стратегія».

Успіх у бізнесі спирається на плануванні не тільки фінансів і виробництва, треба керувати тим, що ви публікуєте.

Що таке контент стратегія

Контент стратегія – це розробка, планування, створення, публікація та управління смисловим змістом комунікацій з клієнтами.

Мета контент стратегії – створити змістовний, послідовний, привабливий і запам’ятовується контент (смислове послання), який охопить цільових клієнтів для вашого бізнесу.

У сучасній насиченою медіа середовищі дуже важливо доставити своє послання потенційному покупцеві в правильний час. Для досягнення цих дуже важливих точок дотику між бізнесом та споживачами потрібна стратегія і тактика.

Спочатку поясніть свою унікальну цінність, а потім продавайте

Контент стратегія починається з ідентифікації бізнесу в умах споживачів, реалізується через підтримання спілкування і закінчується доказом обіцяного через якість обслуговування.

Стратегія маркетингу відповідає на ключові питання:

  • З якою метою ви поширюєте інформацію про бізнес?
  • До кого ви хочете достукатися?
  • Що для цього необхідно опублікувати?
  • Хто буде створювати і управляти контентом?
  • В яких каналах комунікації контент буде затребуваний цільовою аудиторією?
  • В який час цільова аудиторія готова буде сприймати контент?
  • Які організаційні зміни необхідно внести для реалізації контент-маркетингу?
  • Практика показує, що ті компанії, які мають контент план і постійно відстежують хід його виконання, володіють великим потенціалом для успіху в бізнесі. Але поки що більшість підприємців зосереджені в контент маркетингу на своїх проблемах і асортимент своїх послуг, не кажучи про цінності поза свого бізнесу.

    Добре продумана та задокументована контент стратегія направляє маркетингову діяльність компанії до досягнення намічених цілей. Зараз в інтернет дуже шумно, щоб сподіватися на результат без планомірних дій.

    Контент рулить повсюдно

    Мета контенту – не знаходити покупців, а дати можливість клієнту знайти відповіді на свої питання.

    У інтернет-маркетингу є два споживача контенту: контент і пошукові системи. Необхідно володіти навичками, щоб правильно обслуговувати обох. Перш ніж клієнт зможе побачити вашу публікацію, пошуковики повинні оцінити контент.

    Маркетологи по достоїнству оцінили контент маркетинг і не без підстав вважають, що релевантний контент стає драйвером для SEO. Коли контент приваблює і інформує, що він змушує клієнтів приймати бажані дії.

    Коли ви знаєте відповіді, контент стає витонченим

    Головні питання тематичного просування: ЯК і ЧОМУ, здатні сформувати унікальну цінність у свідомості клієнта. Вони роблять вас експертом у своєму бізнесі. Це те, що формує довіру. Опублікований контент стає побічним продуктом вашої стратегії.

    Забігання в соціальні мережі та цифровий маркетинг без розуміння «ЯК і ЧОМУ», створює порожні повідомлення ринку. В наші дні ніхто не може собі дозволити таку порожнечу.

    Синдром золотої рибки

    Згідно з даними проведених досліджень, середній рівень концентрації уваги на побачену публікацію знизився з 12 секунд у 2000 році до 8 секунд у 2015. Це на одну секунду менше концентрації уваги середньої людини до золоту рибку в акваріумі.

    Захоплення і утримання інтересу вашого клієнта – це велике досягнення у маркетингу. Стратегічний підхід дозволяє створити більш якісний контент. Висока якість споживається, контент подобатися і ним діляться.

    Клієнти не споживають контент в тиші

    Сучасний покупець – людина соціальний. Вони тестують пропозиції ринку, помиляються, отримують готове рішення своїх проблем. При цьому клієнти постійно спілкуються в інтернет і наводять докази свого досвіду.

    Соціальні мережі розширили свої межі і стали торговими рядами, де зустрічаються покупці та продавці. Стратегія контенту повинна спиратися на карті подорожі клієнта і забезпечувати чіткі, ясні кроки до операції. На кожному етапі цього шляху компанія повинна забезпечити позитивний досвід в точках дотику компанії і споживача.

    Порівняйте свій досвід роботи з клієнтами:

  • Молоді покупці вимагають самообслуговування, яке повинно бути алгоритмічно вивіреним
  • Парадоксально, але сучасні споживачі прагнуть справжнього, автентичного, персоналізованого обслуговування
  • Клієнтів цікавлять цінності компанії та їх співробітників
  • Юні споживачі очікують, що технологія обслуговування вашої компанії буде працювати просто, треба виключити всі, що ускладнює процес
  • Соціальні докази стали практично нормою. Співтовариство споживачів колективно визначає, чи варто скористатися послугами компанії чи ні.
  • Чому контент важливий для бізнесу

    Коли клієнти відвідують ваш сайт або сторінку в соціальній мережі, в їх підсвідомості буде виникати тільки одне важливе питання: «Чому мене це має хвилювати?» або «Навіщо мені потрібна ця інформація?».

    Контент маркетинг роз’яснює ваше повідомлення ринку, привертаючи увагу клієнтів. Контент дає відповіді на питання відвідувачів, перетворюючи їх у покупців.

    Емоції – ключовий фактор успіху

    Бренди використовують емоційність людей і пропонують оригінальний контент. Споживачі використовують смисловий зміст, щоб просувати причини, які їх турбують в даний момент найбільше.

    Емоції – це ключовий фактор обміну інформацією, вони змушують людей ділитися власним життєвим досвідом. Стратегія контенту повинна враховувати цей факт, розкривати і фарбувати історію вашого бізнесу в цілому, співробітників і клієнтів, зокрема. Це сприяє впізнаваності бренду та залучення аудиторії.

    Бізнес зацікавлений у прибутку

    Стратегія контенту аналізує кожен етап подорожі клієнта і створює якісний релевантний контент, який змушує споживача фокусуватися на своїх потребах по мірі просування до купівлі.

    Існують певні типи контенту для верхньої, середньої та нижньої частини воронки продажів:

  • Верхня частина воронки продажів (TOFU): усвідомлення проблеми
  • Які перспективи з’являються у споживача після того, як дізнався про послугу
  • Що повинен знати споживач, щоб скористатися послугою
  • Середня частина воронки продажів (MOFU): оцінка пропозиції
  • Споживачі вже знають, що запропонована послуга не може задовольнити їх потреби, вони намагаються оцінити, чия пропозиція найкращим чином задовольнить запити
  • Нижня частина воронки продажів (BOFU): купівля
  • Реальна перспектива увійти в угоду має бути підтримана і простимульована
  • Моніторинг і аналіз стратегії контент маркетингу ставлять на перший план кожен з описаних вище етапів і дозволяють поліпшити цільові результати бізнесу. Відстеження і фіксація процесу реалізації контент стратегії служить відправною точкою для ефективного управління просуванням і може дати уявлення про те, як об’єднати різні частини контенту і де їх ефективно розмістити. Які теми найбільш популярні у вашої аудиторії? Як ви можете відповідним чином адаптувати контент? Процес управління стратегією багатоканального маркетингу в реальному часі має важливе значення, особливо коли мова заходить про абсолютно нових продуктах.