Пройшли ті дні, коли в соціальних мережах можна було розмістити «просто публікацію». Змінилися вимоги пошукових систем, і вже недостатньо оновлювати контент свого вебсайту раз на півроку. Маркетинговий план кожної компанії (якщо він у вас є, чи не так?) повинен включати в себе обов’язковий розділ «Контент стратегія».
Успіх у бізнесі спирається на плануванні не тільки фінансів і виробництва, треба керувати тим, що ви публікуєте.
Що таке контент стратегія
Контент стратегія – це розробка, планування, створення, публікація та управління смисловим змістом комунікацій з клієнтами.
Мета контент стратегії – створити змістовний, послідовний, привабливий і запам’ятовується контент (смислове послання), який охопить цільових клієнтів для вашого бізнесу.
У сучасній насиченою медіа середовищі дуже важливо доставити своє послання потенційному покупцеві в правильний час. Для досягнення цих дуже важливих точок дотику між бізнесом та споживачами потрібна стратегія і тактика.
Спочатку поясніть свою унікальну цінність, а потім продавайте
Контент стратегія починається з ідентифікації бізнесу в умах споживачів, реалізується через підтримання спілкування і закінчується доказом обіцяного через якість обслуговування.
Стратегія маркетингу відповідає на ключові питання:
Практика показує, що ті компанії, які мають контент план і постійно відстежують хід його виконання, володіють великим потенціалом для успіху в бізнесі. Але поки що більшість підприємців зосереджені в контент маркетингу на своїх проблемах і асортимент своїх послуг, не кажучи про цінності поза свого бізнесу.
Добре продумана та задокументована контент стратегія направляє маркетингову діяльність компанії до досягнення намічених цілей. Зараз в інтернет дуже шумно, щоб сподіватися на результат без планомірних дій.
Контент рулить повсюдно
Мета контенту – не знаходити покупців, а дати можливість клієнту знайти відповіді на свої питання.
У інтернет-маркетингу є два споживача контенту: контент і пошукові системи. Необхідно володіти навичками, щоб правильно обслуговувати обох. Перш ніж клієнт зможе побачити вашу публікацію, пошуковики повинні оцінити контент.
Маркетологи по достоїнству оцінили контент маркетинг і не без підстав вважають, що релевантний контент стає драйвером для SEO. Коли контент приваблює і інформує, що він змушує клієнтів приймати бажані дії.
Коли ви знаєте відповіді, контент стає витонченим
Головні питання тематичного просування: ЯК і ЧОМУ, здатні сформувати унікальну цінність у свідомості клієнта. Вони роблять вас експертом у своєму бізнесі. Це те, що формує довіру. Опублікований контент стає побічним продуктом вашої стратегії.
Забігання в соціальні мережі та цифровий маркетинг без розуміння «ЯК і ЧОМУ», створює порожні повідомлення ринку. В наші дні ніхто не може собі дозволити таку порожнечу.
Синдром золотої рибки
Згідно з даними проведених досліджень, середній рівень концентрації уваги на побачену публікацію знизився з 12 секунд у 2000 році до 8 секунд у 2015. Це на одну секунду менше концентрації уваги середньої людини до золоту рибку в акваріумі.
Захоплення і утримання інтересу вашого клієнта – це велике досягнення у маркетингу. Стратегічний підхід дозволяє створити більш якісний контент. Висока якість споживається, контент подобатися і ним діляться.
Клієнти не споживають контент в тиші
Сучасний покупець – людина соціальний. Вони тестують пропозиції ринку, помиляються, отримують готове рішення своїх проблем. При цьому клієнти постійно спілкуються в інтернет і наводять докази свого досвіду.
Соціальні мережі розширили свої межі і стали торговими рядами, де зустрічаються покупці та продавці. Стратегія контенту повинна спиратися на карті подорожі клієнта і забезпечувати чіткі, ясні кроки до операції. На кожному етапі цього шляху компанія повинна забезпечити позитивний досвід в точках дотику компанії і споживача.
Порівняйте свій досвід роботи з клієнтами:
Чому контент важливий для бізнесу
Коли клієнти відвідують ваш сайт або сторінку в соціальній мережі, в їх підсвідомості буде виникати тільки одне важливе питання: «Чому мене це має хвилювати?» або «Навіщо мені потрібна ця інформація?».
Контент маркетинг роз’яснює ваше повідомлення ринку, привертаючи увагу клієнтів. Контент дає відповіді на питання відвідувачів, перетворюючи їх у покупців.
Емоції – ключовий фактор успіху
Бренди використовують емоційність людей і пропонують оригінальний контент. Споживачі використовують смисловий зміст, щоб просувати причини, які їх турбують в даний момент найбільше.
Емоції – це ключовий фактор обміну інформацією, вони змушують людей ділитися власним життєвим досвідом. Стратегія контенту повинна враховувати цей факт, розкривати і фарбувати історію вашого бізнесу в цілому, співробітників і клієнтів, зокрема. Це сприяє впізнаваності бренду та залучення аудиторії.
Бізнес зацікавлений у прибутку
Стратегія контенту аналізує кожен етап подорожі клієнта і створює якісний релевантний контент, який змушує споживача фокусуватися на своїх потребах по мірі просування до купівлі.
Існують певні типи контенту для верхньої, середньої та нижньої частини воронки продажів:
Моніторинг і аналіз стратегії контент маркетингу ставлять на перший план кожен з описаних вище етапів і дозволяють поліпшити цільові результати бізнесу. Відстеження і фіксація процесу реалізації контент стратегії служить відправною точкою для ефективного управління просуванням і може дати уявлення про те, як об’єднати різні частини контенту і де їх ефективно розмістити. Які теми найбільш популярні у вашої аудиторії? Як ви можете відповідним чином адаптувати контент? Процес управління стратегією багатоканального маркетингу в реальному часі має важливе значення, особливо коли мова заходить про абсолютно нових продуктах.