Версия для печатиНа печать Написать письмоНаписать письмо ВойтиАвторизация Карта сайтаКарта сайта
Студия рекламы "Ника"
Студия рекламы "Ника"
Главная
 
Наружная реклама
 
Полиграфия
 
Сувенирка
 
Дизайн
 
Организация мероприятий
 
Наши работы
 
Статьи и обзоры
 
Создание и продвижение сайтов
 
Контакты
 

Бизнес - общение по-телефону. Основные правила.

Бізнес спілкування по телефону

Одна з візитних карток фірми – телефон, вірніше спосіб, у якій тут поводять розмови. Відразу розглянемо приклад. Ви вперше телефонуєте на фірму в якійсь справі. Там піднімають слухавку, і…

Відповідь -1: «Алло-о-о-у…»

Відповідь-2: «Добрий день! Фірма «Пролісок», секретар Марія Ксенко, слухаю вас».

Який з варіантів вам більше до вподоби? А як відповідають у вашому офісі? Цьому питанню варто приділити окрему увагу.

Перше враження

·        В цивілізованому діловому світі звикли до того, що слухавку на протилежному кінці дроту підіймають не пізніше як після другого сигналу.

·        Щойно вам відповіли, потрібно відразу відрекомендуватися, лаконічно, але з належною повнотою. Це одна з безумовних норм ділового (як, з рештою будь-якого) спілкування.

·        Завжди ( а надто тоді, коли передбачає досить довгу розмову) питайте, чи в зручний час ви зателефонували. Бо у вашого співрозмовника в цей час можуть бути якісь важливі справи. Чи, скажімо, саме зараз він говорить з клієнтом чи з кимось зі своїх колег.

·        Величезне значення (в психологічному сенсі) має звучання голосу. Ваш голос монотонний чи енергійний? Ви глухо «ковтаєте» кінець кожного слова чи висловлюєте свою думку чітко й виразно?

·        Психологи менеджменту стверджують, що коли ви говорите по телефону, ваш співомовець «бачить» вашу посмішку. Так само він відчуває набурмосений вираз обличчя…Дехто запевняє, що «бачить» навіть два пальці, які стирчать з-під «молільника». Отож посміхайтеся до телефонної слухавки!

Завжди пам’ятайте: по телефону чудово «видно», що саме в цей момент робить співрозмовник:

-         курить;

- підтримує слухавку підборіддям і плечем (бо руками порпається в паперах);

-         розмовляючи, працює з комп’ютером (тут його зраджує клацання клавіатури або «мишки»);

-         колупається в носі;

-         щось жує;

-         чухається і т.ін.

Люди не дозволяють собі робити щось подібне, коли розмовляють з іншими не по телефону, а «живцем» віч-на-віч, чи не так?

 

Похожие статьи:

Основные правила ведения переговоров и бизнес-бесед

Принципы работы с сотрудниками офиса

Общаемся по-телефону с партнерами по бизнесу

Для начинающего бизнесмена

Реклама для частного предпринимателя

Ошибки молодых предпринимателей

При открытии рекламного агентства

Вопросы которые необходимо задать себе при открытии своего бизнеса

Комментировать » Комментариев (0)