В допомогу SEO фахівця
SEO відділ використовує різні сервіси та програми, які дозволяють економити час і автоматизувати рутинні процеси.Для вашої зручності сервіси згруповані за призначенням:
- Семантика.
- Позиції.
- Базова інформація про сайт.
- Технічна частина сайту.
- Адаптивність.
- Контент.
- Посилання.
- Інше.
Семантика
Key Collector
Зручний автоматизований інструмент для підбору семантичного ядра з Яндекс.Вордстат. Принцип дії простий: задаємо потрібні маски (слова, які будуть міститися в майбутньому семантичному ядрі), програма формує список фраз, після чого можна зібрати частоти.
Передбачені зручні фільтри за групами слів, за допомогою яких можна в кілька кліків відсіяти нецільові фрази, а також зібрати дані по сезонності запиту або інформацію про пошуковій видачі.
Ціна: вартість першої ліцензії програми — 1800 руб., оптова ціна — від 1100 руб. Софт заслужено виправдовує ціну потужним функціоналом.
Букварикс
Сервіс підбирає для домену попередній список фраз, за якими він потенційно міг би перебувати у ТОП-10 видачі.
Може показати список запитів, близьких за змістом до певної фрази. Наприклад, вводимо фразу «seo просування», отримуємо список фраз, з фразами типу: «комплексне просування», «замовити seo просування».
Крім того, сервіс показує частотність фраз і дає можливість вивантажити результати у форматі .csv.
Ціна: безкоштовно.
Позиції
Топвизор
Платний сервіс, який збирає позиції строго в XML-видачі: так, як вона була сформована пошуковим роботом, без урахування персоналізації та інших налаштувань.
Дозволяє працювати з масштабним семантичним ядром, яке можна поділити на групи, що особливо зручно при просуванні великих інтернет-магазинів з великою кількістю категорій по трафіку. У таких проектів семантичне ядро складається з сотень запитів, а іноді потрібно подивитися історію зміни позицій або зібрати актуальні позиції тільки з певного розділу на сайті, для якого і створюється окрема група. Розбивка на групи допомагає, по-перше, знайти статистику позицій відразу за потрібного розділу на сайті, а по-друге, не витратити зайвих коштів на перерахунок позицій.
Збір позицій можна автоматизувати, встановивши його періодичність. Також можна порівняти позиції по одним і тим же запитам між декількома сайтами, що полегшує аналіз конкурентів.
Сервіс може зібрати список сайтів з ТОП 20, ТОП 30, ТОП 50, ТОП 100 видачі за декількома запитами, відобразити динаміку зміни позицій за потрібний період і за допомогою спеціальної функції «Радар» розповісти про те, які зміни відбулися в коді і контенті сайту.
Ціна: Топвизоре користувач платить за кожну перевірку позиції по одній фразі. Ціна перевірки може відрізнятися в залежності від тарифу, наприклад, на тарифі XS без абонентської плати перевірка позиції в Яндексі коштує 5 копійок. При частому використанні даного сервісу вигідніше оформити платну підписку на один із тарифів (S, M, L або XL), оскільки вартість перевірок обернено пропорційна вартості передплати на тариф. Мінімальна вартість передплати на тариф S – 999 рублів.
LINE.PR-CY
Аналог Топвизора, функціонал якого дозволяє без особливих витрат зібрати позиції і навіть подивитися, як справи у конкурентів.
Ціна: безкоштовно можна перевірити позиції 100 перших ключових фраз, далі ціна перевірки одного слова в одній пошуковій системі складе 0,025 руб.
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7