Як чоловіки і жінки сприймають рекламу

0
1

Чоловіки і жінки по-різному читають тексти, по-різному вибирають і купують товари, по-різному реагують на слоган, зображення і заклики. Ніна Бенуа, керівник контент-відділу рекламного агентства МОРС, розповідає про різницю у створенні контенту для чоловіків і жінок.

Ухвалення рішення про покупку

Почнемо з того, що чоловік і жінка по-різному підходять до прийняття рішення про покупку. Від цього залежить, яке візуальне супроводження ми повинні підібрати до посту, який стиль вибрати для подачі інформації і на що робити ставку при створенні посту.

Жінки більш спонтанні в ухваленні рішення про покупку. Вчені пояснюють це тим, що на момент прийняття рішення у жінки працює обидві півкулі мозку, а чоловіків тільки ліве, відповідає за логічне мислення.

Але незважаючи на спонтанність, жінки схильні частіше купувати «про запас», тому всі акції «1+1=3» частіше спрямовані на них, а не на чоловіків, які приходять за конкретною річчю і йдуть саме з нею (якщо ви не продаєте пиво).

Тепер давайте детально розберемося в тому, що діє на прийняття рішення про купівлю крім особливостей нашого з вами мозку.

Що і як говорити?

Чоловіки практично не реагують на гучні і абстрактні прикметники, особливо якщо мова йде про серйозний товар. При цьому абсолютно не потрібно «пересушувати» текст і позбавляти його прикметників взагалі. Якщо у дрилі м’яка ручка, то про це можна і треба написати.

Зовсім не обов’язково писати про те, що ця дриль настільки чудова, що клієнта ніжно полюблять сусіди, а кожна дірка, яку просвердлить цей чарівний інструмент — неповторна.

Тому, якщо ми продаємо чоловікам — ми говоримо про факти та переваги товару коротко і по справі. Якщо ми продаємо чоловікам дорогий товар, то робимо акцент на зручність, безпека і статусність — три кити, на яких будується чоловіче прийняття рішення про покупку.

З любов’ю пакуємо чоловічі емоції і отримуємо приблизно такий текст:

Мабуть, єдиний виняток для чоловіків, у якому допустимі емоційно забарвлені вирази — тематики відпочинку та догляду за зовнішністю. Наприклад:

Не забувайте про те, що жінки набагато гостріше чоловіків реагують на відгуки. Якщо ви щось продаєте жінкам, то обов’язково винесіть відгуки на чільне місце і постійно посилайтесь на них в своїх постах, які містять ефективну інформацію.

Для остаточного прийняття рішення жінкам потрібно більше гарантій. За статистикою, саме жінки схильні відмовлятися від покупки на етапі оформлення замовлення, якщо їм здається, що «щось піде не так». Сюди ж відноситься і ненависний для всіх жінок сюрприз — платна (і дорогі) доставка.

Жінці набагато простіше збільшити свій чек для того, щоб отримати безкоштовну доставку, тому, якщо у вас товар, орієнтований на жінок, обов’язково зробіть таку акцію і напишіть про неї якомога більший (При замовленні від… — доставка безкоштовно!»).

Чоловіки, в свою чергу, менше піклуються про безпеку покупки і готові заплатити за доставку, якщо вона буде швидкою, а товар буде доставлений вчасно.

Більше різниці

  • Для жінок підходять більш довгі формулювання, для чоловіків — більш короткі.
  • Жінки краще, фокусуються на вигоді пропозиції:

  • Чоловіки — на факті пропозиції і його здатності задовольнити потребу:

Сторінки: 1 2

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here