Домой Блог

Соцмережі: як продавати через персоналізацію в тексті?

Анонс онлайн-зустрічі: Соцмережі: як продавати через персоналізацію в тексті?28 березня пройде безкоштовний онлайн майстер-клас «Соціальні мережі: як продавати через персоналізацію».Сьогодні більшості бізнесів стало очевидно: соціальні мережі – це не тільки розваги, але і ефективний канал продажів.

Аналіз контент маркетингу

Аналіз контент маркетингу повинен сказати, які формати, канали і теми найбільш ефективно резонують з інтересами вашої цільової аудиторії. Для того, щоб зібрати повну картину взаємодії з контентом з окремих елементів стратегії потрібен деякий час.

Ситуаційний аналіз в контент маркетингу

Спроба прийняти правильне рішення в бізнесі може стати неможливою, якщо не застосовується системний підхід. Це те, що треба додати до мозкового штурму.

Цілі контент маркетингу

Цілі контент маркетингу надзвичайно важливі. Вони настільки важливі, що без них робота маркетолога стане нескінченною і буде нагадувати процес, який здійснює білка в колесі.

Дистрибуція вмісту

Багато компаній помилково вважають, що їм потрібно розміщувати свій контент скрізь і всюди. Такий підхід до створення каналів комунікацій зі своєю цільовою аудиторією навряд чи можна назвати правильною тактикою просування контенту.

Життєвий цикл клієнта та стратегія маркетингу: як користуватися на практиці

Як маркетолог, ви можливо чули про життєвий цикл клієнта в тій чи іншій трактуванні. Це, по суті, процес, відповідно до якого потенційні покупці будуть взаємодіяти з вашим брендом: від первісної обізнаності через покупку до прихильності.Чому це так важливо? Життєвий цикл клієнта служить основою для побудови омниканального маркетингу, повязаного з конкретними цілями і завданнями на кожному етапі взаємодії зі споживачем.

Визначення цільової аудиторії на прикладі блогу

Одна з найпоширеніших помилок в контент маркетингу полягає в тому, що компанії прагнуть донести свою інформацію до всіх і кожного. Якщо це мета просування, то, звичайно, ви потрапили в яблучко.

Довічну цінність клієнта — приклад розрахунку

Довічну цінність клієнта – це, просто кажучи, те, як довго покупець буде повязаний з вашим продуктом. Але не всі клієнти можуть бути однаково корисні для бізнесу.

Методика SERVQUAL або чого не вистачає вашому клієнту

Концепцію якості можна розглядати з різних точок зору, щоб повною мірою оцінити роль, яку вона відіграє у багатьох аспектах організації бізнесу, особливо в готельному бізнесі.

Як побудувати матрицю «Продукт – Ринок» (матриця Ансоффа)

Матриця «Продукт – Ринок», названа по імені її творця матрицею Ансоффа, являє собою стратегічний інструмент, який допомагає відповісти на найважливіші питання:Як бізнес може рости на існуючих і нових ринках?Які зміни слід вносити в асортимент продукції компанії з метою досягнення більш високих темпів зростання бізнесу?Стратегічний інструмент плануванняЦей інструмент керівників і маркетологів допомагає сфокусуватися на головних напрямках розвитку компанії.