Нові тренди маркетингу

0
1

Більшість власників і ключових співробітників підприємств малого бізнесу грають багато ролей в рамках своїх компаній. У деяких організаціях тільки одна людина відповідає за маркетинг. Він повинен самостійно розробити маркетингову стратегію і виконати весь комплекс заходів. Тому так важливо бути в курсі основних тенденцій.

Тренди маркетингу на 2018 рік

Щорічно авторитетні компанії проводять опитування маркетологів та узагальнюють отримані результати. Головна мета – виявити найбільш ефективні маркетингові тенденції, здатні збільшити віддачу від інвестицій в маркетинг.

Експерти виділяють на 2018 рік найбільш значимі тенденції та інновації, доступні насамперед великим гравцям ринку:

  • Розуміння ринку і клієнтів, формування прогнозів на основі великого обсягу даних (Big Data)
  • Спілкування з спільнотою споживачів на їх мові через соціальні мережі
  • Поліпшення конверсії сайту за рахунок тестування та оптимізації
  • Таргетована медійна реклама послуг — в першу чергу через соціальні мережі
  • Штучний інтелект і машинне навчання
  • Автоматизація маркетингу, включаючи CRM, поведінковий маркетинг email і персоналізація email
  • Мобільний маркетинг (мобільна реклама, розробка мобільних сайтів і додатків)
  • Контекстна реклама в пошукових системах Яндекс і Google з оплатою за клік
  • Інтернет PR, включаючи просування послуг через авторитети думок
  • Побудова партнерських відносин, у тому числі розробка партнерських програм та спільного маркетингу
  • Пошукова оптимізація сайту компанії (SEO)
  • Обслуговування споживачів через соціальні медіа
  • Тенденції в малому бізнесі

    Більшість великих і середніх підприємств активно зміцнюють свої позиції, використовуючи маркетингові інновації у своєму бізнесі. У той же час, величезна кількість малих підприємств знаходиться поза інвестиційного процесу в маркетинг, поступаючись свої ніші більш успішним гравця ринку. На наш погляд, таке недофінансування є значною загрозою.

    Обмеженість ресурсів

    Природно, керівники малого бізнесу зазвичай не мають часу або ресурсів, щоб приділити маркетингу достатньо уваги. У цій ситуації важливо мати стратегічний маркетинговий план, у якому передбачені доведені до автоматизму процедури. Особливо це важливо для тих, хто тільки пару годин в тиждень може виділити в своєму графіку для реалізації всеохоплюючої рекламної кампанії, не піклуючись про найменших завданнях.

    Аутсорсинг непрофільних функцій

    Обмеженість вільних ресурсів диктує умову, при якій малий бізнес залучає до виконання ряду завдань спеціалізованих підрядників. Це стосується насамперед пошукової оптимізації сайту, створення якісного контенту, проведення контекстної реклами. Причина проста: економічно недоцільно запрошувати на постійну зайнятість вузькопрофільних фахівців. Ці завдання має сенс віддати на аутсорсинг.

    Сила соціальних мереж для малого бізнесу

    Сьогодні важко знайти тих, хто нічого не чув про соціальні медіа. Аудиторія соціальних мереж величезна. Для малого бізнесу вони надають кілька ключових переваг порівняно з іншими каналами комунікацій.

    Збільшення впізнаваності бренду

    У кінцевому рахунку соціальні засоби масової інформації допомагають не тільки уявити цільової аудиторії бренд компанії, але змусити відвідувачів поглянути на ваш бізнес іншими очима. Ваша соціальна позиція приверне особливу увагу зацікавлених споживачів. Тільки з допомогою одного кліка ваше повідомлення буде показано великій кількості людей. Зростання впізнаваності бренду через соціальні медіа допомагає малому бізнесу рухатися на зустріч до лояльним клієнтам.

    Збільшення поінформованості щодо своєї цільової аудиторії

    З допомогою аналізу статистики сторінок в соціальних мережах посилюється розуміння інтересів аудиторії. Важливо знати, чому ваша аудиторія віддає першорядне значення, коли мова заходить про SMM. Стратегія просування в соціальних мережах спирається на розуміння, який контент найбільш затребуваний і працює у ваших інтересах.

    Управління репутацією

    Як тільки ви стали більш інформовані про вашої цільової аудиторії, ви виявите, що клієнт не стане звертатися безпосередньо до вас в разі свого невдоволення. Якщо є проблеми з обслуговуванням, він буде розміщувати безкомпромісні скарги онлайн. Однак, володіючи широким охопленням численних споживачів, дотичних з брендом, можна вирішити ці скарги з легкістю і отримати хороший зворотній зв’язок завдяки вашій швидкого відгуку.

    Моніторинг конкурентів

    Використання соціальних медіа для бізнесу може допомогти вам контролювати конкурентів. В кінцевому рахунку ви зможете проаналізувати їх активність, з’ясувати, що вони пропонують особливого, і на яку аудиторію вони зорієнтовані.

    Зростання витрат на платну інтернет рекламу

    Соціальні медіа є переважною тактикою маркетингу в малому бізнесі. Майже кожен цільовий ринок користується соціальними мережами на щоденній основі. Але кожна мережа впроваджує нові алгоритми показу постів у своїх новинних стрічках, стимулюючи власників сторінок використовувати для просування платну рекламу. Ця тенденція буде продовжена і в 2018 році.

    Пошуковий і платний трафік залишаються генераторами продажу

    Незважаючи на уявну простоту маркетингу в соціальних мережах, для компаній малого бізнесу, що використовують тактики цифрового просування послуг, власні вебсайти залишаються основними генераторами доходу. Соціальні медіа більш привабливі для охоплення цільової аудиторією, але більше число продажів приходить з пошукових систем. Доцільність комбінування SEO і платній контекстної реклами підтверджується економічними результатами.

    Контент править балом

    Контент-маркетинг як і раніше знаходиться в топі найбільш ефективних маркетингових тактик. Для малого бізнесу важливо пам’ятати, що будь-який зміст сайту або сторінки соціальних мереж повинно працювати на трансформацію відвідувача у споживача. Для розуміння «подорожі покупця» допоможуть системи статистики Яндекс Метрика і Google Analytics. Аналіз семантики існуючого контенту та пошук перспективних ключових запитів допоможуть малому бізнесу підтримувати конкурентоспроможність за увагу споживачів.

    Джерело: www.smartinsights.com

    Автоматизація та оптимізація маркетингу

    Ахіллесовою п’ятою малого бізнесу залишається один істотний недолік: відсутність розуміння результатів інтернет-маркетингу і не вміння коректно порахувати ROI. На жаль, багато компаній продовжують інвестувати в маркетинг без розуміння його продуктивності. Заглядаючи трохи вперед, можна сміливо передбачити: розумні підприємці будуть інвестувати в аналітику та автоматизацію маркетингу, щоб отримати більш глибоке розуміння ефективності своєї маркетингової стратегії. В свою чергу ця тенденція дозволить отримати конкурентну перевагу за рахунок глибоко розуміння переваг цільової аудиторії і оптимізації кожної рекламної кампанії. Завдяки цьому лідери малого бізнесу зможуть завоювати кращі позиції на ринку.

    Пріоритет інтернет-маркетингу

    Цифровий світ надає малому бізнесу широкі перспективи. Багатоканальність взаємодії з цільовою аудиторією збільшує залученість споживачів. Просування в Інтернет дозволяє підприємцям тримати руку на пульсі, і бачити практично в онлайн режимі ефективність своїх стратегій. Тому так важливо знайти на маркетинг час і достатні ресурси.

    © Блог про маркетинг ActualMarketing

    Будь ласка, залиште це поле порожнім.

    Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.

    Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.

    ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here