Ефективний маркетинг: поради для початківців

0
1

Запуск нового бізнесу – це завжди хвилюючий процес. На жаль, принцип «створив компанію і тут же прийдуть клієнти» абсолютно не працює. Успіх є результатом напруженої роботи, великої кількості досліджень і маркетингового планування. Маркетинг – це частина вашого бізнес-плану і одна з найбільш важливих частин загальної бізнес-стратегії. Головним фактором успіху стає фактичний зміст плану маркетингу. Успішні методи ефективного маркетингу здатні перетворити потреби клієнтів у бажання покупки вашого продукту.

Тільки одного чудового продукту недостатньо для досягнення успіху. З іншого боку, ніяка кількість маркетингових зусиль не здатні привернути масову аудиторію поганого продукту. Успішний стартап вимагає, щоб у вас був, і хороший продукт, і хороший маркетинг. Запуск маркетингової кампанії являє собою унікальну задачу з-за обмеженості ресурсів, будь то час, гроші або талант.

Основи для запуску ефективного маркетингу

Перед початком укладання нового цегл будинку, вам потрібен міцний фундамент. Успішний запуск маркетингової стратегії переслідує той же принцип. Перш ніж перейти до реалізації, переконайтеся, що у вас є розуміння наступних «опор вашого фундаменту»:

1. Визначтеся з вашим ринком збуту

Дослідження ринку є першим кроком у розробці плану маркетингу. Визначте, хто ваші клієнти. Вік, спосіб життя і рівень доходів цільової аудиторії буде надавати прямий вплив на ваш рекламний бюджет.

Наївно вважати, що весь світ буде любити вашу продукцію. Реальність така, що лише невелика частина населення стане зацікавленої у ваших послугах.

Що шукають ваші клієнти? Як вибрати ринок? Існує два глобальних критерію, з якими необхідно розібратися перед запуском проекту:

  • Розмір ринку – ви орієнтуєтеся на місцевий або регіональний ринок? Яка демографічна структура ринку? Чоловіки, жінки або діти? Скільки потенційних клієнтів на цільовому ринку.
  • Ємність ринку – у ваших потенційних клієнтів є гроші, щоб купувати ваш продукт?

2. Визначтеся з вашими конкурентами

Моніторинг конкурентів має важливе значення на всіх етапах розвитку бізнесу, особливо на етапі стартапу. Постарайтеся дізнатися, які методи маркетингу використовують ваші конкуренти. Це потрібно для реальної оцінки своїх сильних і слабких сторін і дозволить сформулювати нові ідеї, щоб перевершити конкурентів. Щоб бути успішним, потрібно випередити їх у рекламі та просуванні вашого продукту насамперед не за рахунок фінансових витрат, а за рахунок глибокого розуміння потреб покупців і способів донесення необхідної для них інформації.

3. Визначтеся зі своєю ціною на послуги

Ціновий демпінг не завжди є кращим способом випередити конкурентів. Необхідно оцінити можливості та очікування клієнтів від запропонованої вами ціни. При цьому максимальну увагу потрібно приділити витрат свого бізнесу. Важливо, щоб встановлена ціна дозволяла отримувати прибуток. Ви можете бути абсолютно впевнені: демпінг заради виходу на ринок принесе серйозної шкоди в майбутньому, якщо у вас не буде ясного плану, як повернути продажу в зону прибутковості з допомогою зростання цін.

4. Розробіть свій бренд

Споживачі запам’ятовують образи. Для бренду важливі яскраві та запам’ятовуються слова, які нагадуватимуть їм про вашої компанії і ваших послугах. Знаючи портрет ідеального клієнта, застосуйте в логотипі бренду оптимальну колірну схему, зробіть його простим і незабутнім. Тримайте його на увазі. Вивіски, візитні картки, веб-сайти, каталоги оголошень повинні включати ваш логотип та кольори компанії.

5. Продумайте офіційне відкриття

Не варто соромитися — ваш вихід на ринок повинен стати подією. Оформіть святково вашу торгову точку, нехай потенційні клієнти побачать ваше «народження». Спробуйте запросити місцевих громадських діячів на святкову церемонію, це може привернути увагу місцевих ЗМІ. Використовуйте інтернет і голосно заявіть про себе. Пам’ятайте, якщо люди не проявили інтерес, то вся маркетингова кампанія почне працювати проти вас.

6. Побудуйте партнерську мережу

Для індивідуального підприємця або малого бізнесу дуже важко знайти своїх перших клієнтів. Спробуйте скористатися існуючим досвідом. Приєднуйтесь до торговим партнерам. На ринку присутня не мала кількість компаній-агрегаторів послуг, які пропонують за невелику плату або відсоток скористатися налагодженими ними каналами продажів. Зверніть увагу на таких великих гравців на ринку, як AVITO, PROFI і YOUDO, які дозволяють знайти потенційним покупцям надійних виконавців послуг.

7. Побувайте в ІНТЕРНЕТ

Створення веб-сайту є доступним і обов’язковим для бізнесу будь-якого розміру. В основу структури сайту повинні лягти ключові слова, з якими ви стакнулись при дослідженні ринку збуту. Почніть з основного списку ключових слів. Це список від трьох до п’яти коротких головних фраз, які повністю описують те, що ви пропонуєте на ринок. Поступово ви зможете розширити їх вторинними ключовими запитами потенційних клієнтів.

Обов’язковою умовою є розширення вашої присутності в інтернет. Для цього існують соціальні мережі, які дозволяють створити додатковий рекламний галас про вашу компанію. Велика кількість споживачів обговорює різні бренди або їх послуги зі своїми друзями. Роблять вони це публічно в онлайн режимі, і ви також можете отримати свій шматочок безкоштовної реклами.

8. Визначте критерії успіху

Успіх може бути різним для кожного стартапу. Це може бути, наприклад, 500 нових реєстрацій на вашому сайті або в соціальних мережах в перший місяць. Але краще, якщо успіх буде позначений сумою очікуваного доходу. Незалежно від вашого критерію, успіх повинен бути визначений заздалегідь і зафіксовано документально у бізнес-плані. Просто переконайтеся, що всі ті, хто буде працювати на вас знають встановлені критерії і готові працювати в цьому напрямку

Важливо залишатися послідовним. І не суттєво, як визначено успіх — реєстрація, виручка, прибуток: принципово те, що критерії реально пов’язані з ростом бізнесу і вони вимірюються однаковим чином, кожен наступний місяць.

© Блог про маркетинг ActualMarketing

Будь ласка, залиште це поле порожнім.

Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.

Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here