12 каналів інтернет-маркетингу для малого бізнесу

5

Станом на жовтень 2017 є приблизно 12 каналів інтернет маркетингу, які доступні всім. Але для малих підприємств достатньо отримувати своїх клієнтів лише по декількох з них. Намагатися використовувати всі канали – надзвичайно трудомістка і витратна завдання.

Звичайно, можна пройти через фазу проб і помилок, щоб виявити найбільш ефективні канали, що ведуть до стійкого зростання продажів. У підсумку, більшість підприємців зосередиться виключно на тих, які окупають вкладені в них інвестиції.

Компаніям малого бізнесу необхідно задіяти лише ті маркетингові канали, які мають пряме відношення до цільової аудиторії.

12 Список каналів інтернет маркетингу

1. Пошукова оптимізація або коротко – SEO (Search Engine Optimization)

Вона полягає в тактиці, спрямованої на збільшення органічного трафіку з пошукових систем, типу Яндекс і Google. Досить коротко і, напевно, більшості з нас деталізувати не має сенсу.

2. Реферальний маркетинг (Referral Marketing)

Вірусна тактика поширення інформації про товари і послуги за принципом «сарафанного радіо» через своїх клієнтів і прихильників, які «рекрутуються» для самостійного просування продуктів компанії своєму оточенню.

3. Контент маркетинг (Content Marketing)

Технологія створення і поширення цінної і корисної інформації з метою формування пошукового трафіку, подальшого утримання відвідувачів на сайті і нарощування прихильників бренду. Додатково якісний контент служить основою для формування зовнішнього посилального профілю.

4. Зв’язки з громадськістю або ПР (Public Relations)

Тактика формування бажаного образу бренду, продукту або персони в очах цільової аудиторії. Завдяки можливостям інтернет бізнес завжди може бути «на зв’язку» з цільовою аудиторією. Соціальні мережі та новинні портали дають можливість висловитися з самим важливим і актуальним темам.

5. Онлайн реклама (Online Advertising)

Одна з найефективніших маркетингових тактик, здатна привернути увагу клієнтів з колосального простору електронних ЗМІ за рахунок розміщення різних варіантів рекламних звернень (контекстна, медійна, текстова, тізерна, промо сайти, спам).

6. Email маркетинг (Email Marketing)

Тактика прямого спілкування бізнесу з цільовою аудиторією. За допомогою цілеспрямованих і автоматизованих розсилок електронних листів вибудовується ефективна комунікація зі споживачами. Це відмінний спосіб довести вашу інформацію до потрібних людей.

7. Просування продуктів через лідерів думок (Influencer Marketing)

Ця тактика полягає в побудові відносин з окремими персонами (блогерами, наприклад) з метою впливу на велику групу людей, відповідних вашої цільової аудиторії.

8. Партнерський маркетинг (Partner Marketing)

Технологія просування в інтернет веб-майстрами, які стали вашими партнерами з метою отримання ними власного доходу. Суть тактики полягає в перенаправлення трафіку з сайтів партнерів на ваш.

9. Маркетинг у соціальних мережах (Social Media Marketing)

Тактика залучення уваги цільової аудиторії через соціальні мережі. Наголос робиться на контент, здатний привернути увагу і створити свою аудиторію, якій ви прагнете донести необхідний образ компанії або продукту.

10. Онлайн заходи (Online Events)

Тактика залучення зацікавленої аудиторії на організовані вами події в інтернет, такі як вебінари, семінари, конференції тощо, з використанням спеціалізованого програмного забезпечення. Подієвий маркетинг дозволяє маніпулювати думкою і поведінкою спеціально запрошеної аудиторії в онлайн режимі. Головне завдання полягає у формуванні особистого позитивної думки запрошених на захід до вашої компанії і пропонованих на ринок послуг.

11. Ком’юніті маркетинг (Community Building)

Ця технологія передбачає створення особливого мікросвіту навколо бренду. Мета – сформувати високу прихильність цільової аудиторії за рахунок емоційного впливу на підсвідомість. Тактика заснована на феномені об’єднання, приналежність до спільних цінностей та стилю життя.

12. Нарощування посилальної маси (Link Building)

Тактика нарощування якісної зовнішньої посилальної маси з метою підвищення показників пошукової оптимізації.

Досить коротко виклавши вам особливості та відмінності різних каналів інтернет маркетингу, прошу вас подивитися на свій маркетинг і визначити найбільш ефективні канали. Намагайтеся не переплутати успіх одного каналу з іншим. Наприклад, якщо клієнти приходять після особистих дзвінків, дуже заманливо назвати персональні продажі найефективнішими. Однак, споживачі можуть зателефонувати вже після того, як вони відвідали ваш сайт. Тактика залучення на сайт відвідувачів буде базуватися на одному або декількох маркетингових каналів, перелічених у списку.

Чому ми рекомендуємо це зробити?

Таким чином вам вдасться заощадити власні фінансові ресурси і сконцентруватися на тих каналах, які вже довели свою ефективність, ніж стрибати в пошуках нових стратегій і тактик.

Визначивши головні драйвери свого успіху, необхідно витратити чимало зусиль і знайти більше варіантів, щоб максимально використовувати вдалу тактику. А не просто приймати те, що вам і так доступно в кожен момент часу.

Проаналізувавши ефективні канали просування, можна акуратно приступити до розгляду нових тактик для зростання, створивши «автономні» проекти для дослідження маркетингових каналів. Тільки що довели свою ефективність нові прийоми можуть бути включені в загальну стратегію маркетингу.

Для правильної оцінки успіху ставте нові цілі на майбутній квартал. Зосередьтеся на тактичних завданнях для нового каналу. Протестуйте свої дії, і отриманий результат порівняйте з ключовими показниками працюють ефективно тактик.

Існує багато думок і порад, що краще для малого бізнесу і які модні тенденції існують. Перш, ніж прийняти рішення, озирніться навколо і подивіться, що роблять інші. Ваші конкуренти можуть бути також великим джерелом для генерації нових ідей!

Часто маркетологи в пошуку нових тактик намагаються застосувати щось нове без тестування і без призначених цілей. У підсумку вам залишається сподіватися на примхливу вдачу.

Важливо встановити рамки часу, фінансування та KPI. Відбирати нові канали інтернет маркетингу потрібно по фактичним рейтингах. Після чого документувати і делегувати повноваження виконавцям. Це дозволить вам зосередитися на тому, що працює і приносить прибуток.

Ви хочете поділитися своїм досвідом використання різних маркетингових каналів? Як ви вирішуєте, яка тактика найбільш ефективна? Багатьом нашим читачам це буде цікаво і дуже корисно.

© Блог про маркетинг ActualMarketing

Будь ласка, залиште це поле порожнім.

Підпишись на нашу розсилку і приєднайся до 1 267 передплатникам.

Перевірте Вашу поштову скриньку і підтвердіть свою підписку.